Met dooie mus blij gemaakt wordenquote:
quote:Op donderdag 30 november 2023 19:37 schreef DKUp het volgende:
Er komt echt wel meer naar buiten hoor, wees maar niet bang
Dat zou van de drup in de regen zijn als dat hier ook gebeurt, ze hebben een goede Apple TV app maar alle andere apps/sites van DAZN zijn zwaar klote.quote:Op donderdag 30 november 2023 19:25 schreef Peterselieman het volgende:
[ twitter ]
ViaPlay Polen gaat geen F1 meer uitzenden. Die rechten komen in handen van DAZN
Zou betekenen dat ze heel het buitenland van de hand doen.quote:Op donderdag 30 november 2023 19:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ twitter ]
Dit heb ik van tweakers. Deze persoon heeft ook nieuws gebracht dat Viplay Polen de F1 rechten heeft verkocht.
Geen officieel nieuws, op X is er nieuws genoeg al.quote:Op donderdag 30 november 2023 19:43 schreef THEFXR het volgende:
stop met kicken, er is nu ff geen nieuws
Nattekittenquote:
Het zijn bijna mijn woorden van eerder deze avond, maar ik ben het niet.quote:
ViaPlay Polen zou iig weg moeten. De rechten van de sporten schijnen in de verkoop te zijn gegaanquote:Op donderdag 30 november 2023 19:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat zou van de drup in de regen zijn als dat hier ook gebeurt, ze hebben een goede Apple TV app maar alle andere apps/sites van DAZN zijn zwaar klote.
Ik dacht net hetzelfdequote:Op donderdag 30 november 2023 20:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik kijk over 2 uurtjes wel hoe het er dan voor staat
Van diezelfde gast weer.quote:
Liever nietquote:Op donderdag 30 november 2023 20:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Nou, dan kunnen Mol en Plooij ook weer popiejopie gaan doen in de paddock.
Ik hoop op Winkelman eigenlijk. Als commentator.quote:Op donderdag 30 november 2023 20:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
vandaar die camera'squote:Op donderdag 30 november 2023 20:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dit inderdaad!quote:Op donderdag 30 november 2023 20:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoop op Winkelman eigenlijk. Als commentator.
Lees nu dat het fake zou zijn...quote:Op donderdag 30 november 2023 20:30 schreef Jane het volgende:
[ twitter ]
[..]
Van diezelfde gast weer.
Jep, hopende dat onder meer het WK handbal en darts deze maand gewoon te zien blijft en er niet ineens een stekker uit wordt getrokken ergensquote:Op donderdag 30 november 2023 20:04 schreef Tijn het volgende:
Wel weer bijzonder dit, hoor. Zitten we gewoon met z'n allen te wachten op kwartaalcijfers
quote:Op donderdag 30 november 2023 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En ik maar denken dat iedereen tevreden was bij F1TV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
En straks is het geeneens 30 november meerquote:
Waaarom zou hij dat doenquote:Op donderdag 30 november 2023 22:08 schreef Sally het volgende:
wie past die TT steeds aan? @:heywoodu ?
Huh? Ik zit nergens aan, neequote:Op donderdag 30 november 2023 22:08 schreef Sally het volgende:
wie past die TT steeds aan? @:heywoodu ?
Jij dan?quote:
Viaplayed.quote:Op donderdag 30 november 2023 22:10 schreef Sally het volgende:
[..]
En straks is het geeneens 30 november meer
Wéér een belofte verbroken...?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ja, wat ik al dacht dus. Klokka er 22 en dan og framleis nyheter enzo. Weinig spannends.quote:
Schijnt niet te mogen, las ik ergens. Je hebt als beursgenoteerd bedrijf de verplichting kwartaalcijfers voor een bepaalde datum openbaar te maken.quote:Op donderdag 30 november 2023 22:10 schreef Sally het volgende:
[..]
En straks is het geeneens 30 november meer
Wéér een belofte verbroken...?
quote:Op donderdag 30 november 2023 22:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Schijnt niet te mogen, las ik ergens. Je hebt als beursgenoteerd bedrijf de verplichting kwartaalcijfers voor een bepaalde datum openbaar te maken.
Zolang geen F1 bij Viaplayquote:Op donderdag 30 november 2023 22:28 schreef Sally het volgende:
[..]Zeg dat maar aan (ja sorry) ViaPlee.
Nou, dan is dat fijn voor de mensen die het hebben.quote:Op donderdag 30 november 2023 22:32 schreef Nattekat het volgende:
Dan is het straks "ja, het gaat goed, veel winst in Nederland gemaakt, dus we kunnen daar uitbreiden"
Waarom is dat tegenstrijdig met interesse in dit nieuws dan, volgens jou?quote:Op donderdag 30 november 2023 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En ik maar denken dat iedereen tevreden was bij F1TV
Waarom zou je daar blij mee zijn als je F1TV hebt? Dan boeit dat toch niet?quote:
Wij ramptoeristen willen rampen zienquote:Op donderdag 30 november 2023 22:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Waarom zou je daar blij mee zijn als je F1TV hebt? Dan boeit dat toch niet?
Ramptoeristje spelenquote:Op donderdag 30 november 2023 22:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Waarom zou je daar blij mee zijn als je F1TV hebt? Dan boeit dat toch niet?
Nog 57 minuten te gaanquote:
Je hebt de finish al in zicht! Ben jij nou een sportmanmod?quote:
quote:23:55, 5 surviving Internet users are waiting for the publication of the report from the Viaplay group, as well as the action plan regarding individual international branches
Niet de eerste belofte die Viaplay gebroken heeft.quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 1 december 2023 00:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga slapen. Later vandaag verder ramptoeristje spelen
*mompelt niet verhogen abogeldquote:Op vrijdag 1 december 2023 00:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Niet de eerste belofte die Viaplay gebroken heeft.![]()
*mompelt iets over 6 races op het open kanaal
https://racingnews365.nl/(...)-uit-meerdere-landenquote:Op vrijdag 1 december 2023 07:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
De cijfers zijn bekend en heleboel blabla verhaaltje van de ceo. Ik moet nog zien of ze op de rechten vanaf 2025 gaan meebieden.
quote:7% Group organic sales growth with reported net sales of SEK 4,536m (3,972)
17% Viaplay organic sales growth and Viaplay now represents 52% share of Group net sales
Operating income before associated company income (ACI) and items affecting comparability (IAC) of SEK -321m (-171)
IAC of SEK -253m (0) primarily related to restructuring and redundancy costs
Total reported operating income of SEK -538m (-100) including ACI of SEK 36m (71)
Net income of SEK -693m (-86) and EPS of SEK -8.85 (-1.10)
Comprehensive recapitalisation plan announced today
quote:Our core Nordic, Netherlands and Viaplay Select operations have stable Viaplay subscriber volumes and rising ARPU levels, a much-improved content mix, and growing content sales to 3rd party platforms. We are well on track to reach our year end revenue and profitability targets for these operations, as we set out in July.
Oftewel in NL gaan ze door, UK is al afgestoten en Polen en de Baltics gaan ze afstoten.quote:The non-core international operations in the Baltics, Poland and the UK have continued to perform below expectations, but better year-on-year due to the range of cost savings initiatives that we have implemented. We now expect to report higher full year losses for these operations than previously guided for, due to the range of commercial initiatives that we have not been able to initiate now that we are exiting the markets. The route to profitability for these operations is not clear or realistic, which is why we have now reached agreement to sell our UK operation, subject to regulatory approval, and we will exit the Baltic and Polish markets by summer 2025. The negative cash effect of exiting these loss-making operations will be approximately SEK 2.2 billion over the coming years. In addition, we have reached agreement to sell our Paprika Studios content production business, subject to shareholder approval, which will further sharpen our Nordic focus.
Zieke sportmanmodquote:Op donderdag 30 november 2023 23:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Je hebt de finish al in zicht! Ben jij nou een sportmanmod?
Precies mijn punt.quote:Op donderdag 30 november 2023 22:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Waarom is dat tegenstrijdig met interesse in dit nieuws dan, volgens jou?
Als de rechten in andere handen komen, heeft dat hoogstwaarschijnlijk ook invloed op F1TV, al was het alleen maar vanwege het NLse commentaarkanaal. In het ergste geval kan F1TVPro ook nog gaan verdwijnen uit NL, al verwacht ik niet dat dat zo snel gaat gebeuren. Maar zeg nooit nooit.
Verder ben ik hier natuurlijk ook gewoon als ordinaire ramptoerist.
Ik denk dat ze vanaf 2025 de rechten wel kwijt zijn vanwege financiële toestand Viaplay Group zelf, waar de Nederlandse tak ook onder valt.quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar zoals verwacht veranderd er niks. De Nederlandse markt met de daarbij behorende rechten die al binnen zijn is veel te belangrijk voor ViaPlay.
Dat moeten we even afwachten, zonder F1 hebben ze hier geen bestaansrecht en dat zullen ze zelf toch ook wel weten. Wel benieuwd naar de abbo prijzen van 2024.quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vanaf 2025 de rechten wel kwijt zijn vanwege financiële toestand Viaplay Group zelf, waar de Nederlandse tak ook onder valt.
Kwartaalcijfers zijn überhaupt weinig interessant.quote:Op vrijdag 1 december 2023 09:18 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, feitelijk zijn we niets wijzer omdat de cijfers nog steeds niet bekend zijn gemaakt
Niet zo gek, elk groeipotentieel is nu weg bij Viaplay, consolideren is het toverwoord en tegenwoordig is 90% van de beurswaarde van zo ongeveer ieder bedrijf toekomstperspectief.quote:
Het zegt wat over de staat van Viaplay in Nederland. Dat ze hier niet gingen vertrekken was sowieso wel een klein zekerheidje.quote:Op vrijdag 1 december 2023 09:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kwartaalcijfers zijn überhaupt weinig interessant.
Hier trouwens de cijfers voor je, kan je alleen vrij weinig mee aangezien ze heel het buitenland op 1 hoop gooien en we weinig meer weten dan dat NL de grootste speler is in het buitenland maar niet hoe groot.quote:Op vrijdag 1 december 2023 09:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zegt wat over de staat van Viaplay in Nederland. Dat ze hier niet gingen vertrekken was sowieso wel een klein zekerheidje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |