Met dooie mus blij gemaakt wordenquote:
quote:Op donderdag 30 november 2023 19:37 schreef DKUp het volgende:
Er komt echt wel meer naar buiten hoor, wees maar niet bang
Dat zou van de drup in de regen zijn als dat hier ook gebeurt, ze hebben een goede Apple TV app maar alle andere apps/sites van DAZN zijn zwaar klote.quote:Op donderdag 30 november 2023 19:25 schreef Peterselieman het volgende:
[ twitter ]
ViaPlay Polen gaat geen F1 meer uitzenden. Die rechten komen in handen van DAZN
Zou betekenen dat ze heel het buitenland van de hand doen.quote:Op donderdag 30 november 2023 19:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ twitter ]
Dit heb ik van tweakers. Deze persoon heeft ook nieuws gebracht dat Viplay Polen de F1 rechten heeft verkocht.
Geen officieel nieuws, op X is er nieuws genoeg al.quote:Op donderdag 30 november 2023 19:43 schreef THEFXR het volgende:
stop met kicken, er is nu ff geen nieuws
Nattekittenquote:
Het zijn bijna mijn woorden van eerder deze avond, maar ik ben het niet.quote:
ViaPlay Polen zou iig weg moeten. De rechten van de sporten schijnen in de verkoop te zijn gegaanquote:Op donderdag 30 november 2023 19:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat zou van de drup in de regen zijn als dat hier ook gebeurt, ze hebben een goede Apple TV app maar alle andere apps/sites van DAZN zijn zwaar klote.
Ik dacht net hetzelfdequote:Op donderdag 30 november 2023 20:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik kijk over 2 uurtjes wel hoe het er dan voor staat
Van diezelfde gast weer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |