Met dooie mus blij gemaakt wordenquote:
quote:Op donderdag 30 november 2023 19:37 schreef DKUp het volgende:
Er komt echt wel meer naar buiten hoor, wees maar niet bang
Dat zou van de drup in de regen zijn als dat hier ook gebeurt, ze hebben een goede Apple TV app maar alle andere apps/sites van DAZN zijn zwaar klote.quote:Op donderdag 30 november 2023 19:25 schreef Peterselieman het volgende:
[ twitter ]
ViaPlay Polen gaat geen F1 meer uitzenden. Die rechten komen in handen van DAZN
Zou betekenen dat ze heel het buitenland van de hand doen.quote:Op donderdag 30 november 2023 19:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ twitter ]
Dit heb ik van tweakers. Deze persoon heeft ook nieuws gebracht dat Viplay Polen de F1 rechten heeft verkocht.
Geen officieel nieuws, op X is er nieuws genoeg al.quote:Op donderdag 30 november 2023 19:43 schreef THEFXR het volgende:
stop met kicken, er is nu ff geen nieuws
Nattekittenquote:
Het zijn bijna mijn woorden van eerder deze avond, maar ik ben het niet.quote:
ViaPlay Polen zou iig weg moeten. De rechten van de sporten schijnen in de verkoop te zijn gegaanquote:Op donderdag 30 november 2023 19:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat zou van de drup in de regen zijn als dat hier ook gebeurt, ze hebben een goede Apple TV app maar alle andere apps/sites van DAZN zijn zwaar klote.
Ik dacht net hetzelfdequote:Op donderdag 30 november 2023 20:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik kijk over 2 uurtjes wel hoe het er dan voor staat
Van diezelfde gast weer.quote:
Liever nietquote:Op donderdag 30 november 2023 20:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Nou, dan kunnen Mol en Plooij ook weer popiejopie gaan doen in de paddock.
Ik hoop op Winkelman eigenlijk. Als commentator.quote:Op donderdag 30 november 2023 20:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
vandaar die camera'squote:Op donderdag 30 november 2023 20:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dit inderdaad!quote:Op donderdag 30 november 2023 20:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoop op Winkelman eigenlijk. Als commentator.
Lees nu dat het fake zou zijn...quote:Op donderdag 30 november 2023 20:30 schreef Jane het volgende:
[ twitter ]
[..]
Van diezelfde gast weer.
Jep, hopende dat onder meer het WK handbal en darts deze maand gewoon te zien blijft en er niet ineens een stekker uit wordt getrokken ergensquote:Op donderdag 30 november 2023 20:04 schreef Tijn het volgende:
Wel weer bijzonder dit, hoor. Zitten we gewoon met z'n allen te wachten op kwartaalcijfers
quote:Op donderdag 30 november 2023 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En ik maar denken dat iedereen tevreden was bij F1TV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
En straks is het geeneens 30 november meerquote:
Waaarom zou hij dat doenquote:Op donderdag 30 november 2023 22:08 schreef Sally het volgende:
wie past die TT steeds aan? @:heywoodu ?
Huh? Ik zit nergens aan, neequote:Op donderdag 30 november 2023 22:08 schreef Sally het volgende:
wie past die TT steeds aan? @:heywoodu ?
Jij dan?quote:
Viaplayed.quote:Op donderdag 30 november 2023 22:10 schreef Sally het volgende:
[..]
En straks is het geeneens 30 november meer
Wéér een belofte verbroken...?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ja, wat ik al dacht dus. Klokka er 22 en dan og framleis nyheter enzo. Weinig spannends.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |