Ja, wat ik al dacht dus. Klokka er 22 en dan og framleis nyheter enzo. Weinig spannends.quote:
Schijnt niet te mogen, las ik ergens. Je hebt als beursgenoteerd bedrijf de verplichting kwartaalcijfers voor een bepaalde datum openbaar te maken.quote:Op donderdag 30 november 2023 22:10 schreef Sally het volgende:
[..]
En straks is het geeneens 30 november meer
Wéér een belofte verbroken...?
quote:Op donderdag 30 november 2023 22:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Schijnt niet te mogen, las ik ergens. Je hebt als beursgenoteerd bedrijf de verplichting kwartaalcijfers voor een bepaalde datum openbaar te maken.
Zolang geen F1 bij Viaplayquote:Op donderdag 30 november 2023 22:28 schreef Sally het volgende:
[..]Zeg dat maar aan (ja sorry) ViaPlee.
Nou, dan is dat fijn voor de mensen die het hebben.quote:Op donderdag 30 november 2023 22:32 schreef Nattekat het volgende:
Dan is het straks "ja, het gaat goed, veel winst in Nederland gemaakt, dus we kunnen daar uitbreiden"
Waarom is dat tegenstrijdig met interesse in dit nieuws dan, volgens jou?quote:Op donderdag 30 november 2023 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En ik maar denken dat iedereen tevreden was bij F1TV
Waarom zou je daar blij mee zijn als je F1TV hebt? Dan boeit dat toch niet?quote:
Wij ramptoeristen willen rampen zienquote:Op donderdag 30 november 2023 22:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Waarom zou je daar blij mee zijn als je F1TV hebt? Dan boeit dat toch niet?
Ramptoeristje spelenquote:Op donderdag 30 november 2023 22:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Waarom zou je daar blij mee zijn als je F1TV hebt? Dan boeit dat toch niet?
Nog 57 minuten te gaanquote:
Je hebt de finish al in zicht! Ben jij nou een sportmanmod?quote:
quote:23:55, 5 surviving Internet users are waiting for the publication of the report from the Viaplay group, as well as the action plan regarding individual international branches
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |