But I'm so happy that you found me.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:06 schreef Fred_B het volgende:
[x]https://twitter.com/mellomikeuk/status/1760946879280365807[/x]
Dit is Muziekfeest op het Plein-niveau.
Als dit de Duitse voorronde was had ik het ook geloofd.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:06 schreef Fred_B het volgende:
[x]https://twitter.com/mellomikeuk/status/1760946879280365807[/x]
Dit is Muziekfeest op het Plein-niveau.
Ze praat tegen de kijkende ouders in het Engels zodat hun kinderen het niet verstaan.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:07 schreef Sableheart het volgende:
waarom af en toe die stukjes engels er doorheen?
ah, natuurlijkquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:10 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Ze praat tegen de ouders zodat de kinderen het niet verstaan.
Als restauranteigenaar zou ik er blij mee zijn. Je kan iets laten horen dat totaal geen aandacht trekt.quote:
Ja, dat is helaas wel het centrale probleem dit jaar.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:15 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Als restauranteigenaar zou ik er blij mee zijn. Je kan iets laten horen dat totaal geen aandacht trekt.
Plästic fäntasticquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:26 schreef Sableheart het volgende:
Er zit geen rijm of reden achter haar bewegingen. Die komen totaal niet overeen met de emotie die ze zou voelen volgens de tekst die ze zingt. Maar dat is sowieso het probleem. Er zit geen emotie in.
Ja, de jury zal dit wel een goed product vinden, en dan bij het publiek obv de naam ook een aardige score.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:27 schreef Arth_NL het volgende:
Dotter zal de top vijf in de finale wel gemakkelijk halen, maar mij doet dit weinig.
Je bedoelt Zweden dus?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:31 schreef Sableheart het volgende:
Wie is hier de doelgroep voor? Is er iemand die van de uitstraling houdt, maar de stijl muziek die daar bij hoort niets vind en liever pop hoort?
maar veel te tam voor de stijlquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:35 schreef Fred_B het volgende:
Dit gaat niet naar Zweden (hihaho), maar het is in elk geval iets afwijkends.
Ja, het mag allemaal wat uitdagender.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:36 schreef Sableheart het volgende:
[..]
maar veel te tam voor de stijl
Dit zijn de ouders van Rednex denk ik.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:38 schreef Sableheart het volgende:
het feestje komt op mij niet over.
Ja, idem voor mij. Maar die twee jongens zullen volgende week wel het winnende liedje hebben.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:53 schreef Cee het volgende:
Circus X met afstand de beste voor mij, de rest liet me echt koud en dat kinderliedje dat als tweede was kon ik echt slecht hebben.
Heel nationaal festival voor een home entry met honderd rondes en een Noorse tweeling gaat er met de winst vandoor, ik hoop het.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, idem voor mij. Maar die twee jongens zullen volgende week wel het winnende liedje hebben.
dat gaat beter worden, inderdaad.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:59 schreef Arth_NL het volgende:
Danny DTF. Ach ja. Op naar San Marino.
kiezen voor de naam, zei je toch?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:02 schreef Fred_B het volgende:
Kiezen voor de naam. Ook een reden om geen NSF te doen.
Het liedje, dat uitgestreken gezicht, zijn geslacht, de tekst, het land waar hij meedoet en zijn achternaam in “Van Lunteren”.quote:
Kan hij z'n hele nummer even veranderen naar iets wat niet uit de fabriek komt?quote:
Oh hier heb ik zin inquote:
Het is wel iemand die dat redelijk in kan schatten (geen Richard of Raatgever ofzo).quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit klinkt goed. Maar hoe betrouwbaar is deze man?
Als ik die tweets lees hoop ik nu al op Medina met hun Zweedse singalongsong!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:19 schreef Momo het volgende:
Voorzichtige conclusie dat we Medina of Marcus en Martinus als winnaar van Melfest gaan hebben?
Maar dit is voor een groot deel natuurlijk nog gebaseerd op dat we de liedjes nog niet hebben gehoord.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:12 schreef Fred_B het volgende:
Ik wil de pret niet te veel temperen, maar op het moment zijn Marcus & Martinus toch wel de topfavorieten om te winnen.
[ afbeelding ]
Al zou ik ook een zeer sterke voorkeur hebben voor het genre van Medina.
Nou ja, de pers heeft die liedjes natuurlijk wel gehoord. Dus als het echt de nieuwe Waterloo zou zijn, zou je dat wel terugzien in de winstkansen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar dit is voor een groot deel natuurlijk nog gebaseerd op dat we de liedjes nog niet hebben gehoord.
Maar goed, ik ga er vanuit dat het publiek niet voor Medina gaat en de jury Medina ook niet op 1 zet om mijn verwachtingen wat te dempen…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |