Is dat een +1 voor karaoke?quote:Op woensdag 29 november 2023 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Uiteraard!
Niets gezelliger dan met een stel mannen samen in een hokje te duiken!
Jazekerquote:Op woensdag 29 november 2023 16:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Is dat een +1 voor karaoke?
Misschien is 14 januari een beter idee inderdaad.quote:Op woensdag 29 november 2023 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het eerste weekend van januari is hier ruim gevuld dus ik denk niet dat ik present ben
Ja, die moet toch ergens vandaan komenquote:
Gaan we dan gezellig met mij mee naar de handwerkbeurs in Houten? Gezelligquote:Op woensdag 29 november 2023 16:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Misschien is 14 januari een beter idee inderdaad.
Al ben ik dan al 2 weken aan het werk en helemaal uit de Top 2000 flow
Niets staat nog vast
Kusje erop en door!quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
14e zóu ik evt kunnen, mocht ik welkom zijn
Jij altijdquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
14e zóu ik evt kunnen, mocht ik welkom zijn
Ik zeg nooit nee tegen Karaokequote:Op zaterdag 9 december 2023 14:34 schreef PippenScottie het volgende:
Een borrel en eten regelen is niet zo moeilijk.
Maar karaoke moet wel een paar weken van tevoren worden geboekt.
Is daar nou animo voor? Vorig jaar waren we met zes man.
Het is nu de 14e geworden, kun je dan?quote:
Het is in de week dat ik mijn scriptie in moet leveren dus de karaoke sla ik over denk ik.quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:34 schreef PippenScottie het volgende:
Een borrel en eten regelen is niet zo moeilijk.
Maar karaoke moet wel een paar weken van tevoren worden geboekt.
Is daar nou animo voor? Vorig jaar waren we met zes man.
Oei, eigenlijk niet. Of naja, pas na 19 uur, vrees ik. Ik kan kijken of ik nog het een en ander kan ruilen!quote:Op zaterdag 9 december 2023 15:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is nu de 14e geworden, kun je dan?
Zou het leuk vinden als je er bij bent
quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei, eigenlijk niet. Of naja, pas na 19 uur, vrees ik. Ik kan kijken of ik nog het een en ander kan ruilen!
Ik ga mijn best doen om wat te ruilen en verwacht dat dat wel gaat lukken!quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
![]()
Zul je zien dat wij dan ineens niet meer kunnen (ziek ofzo)![]()
Dus doe maar gewoon wat jou het beste uitkomt hoor
Wat?quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen om wat te ruilen en verwacht dat dat wel gaat lukken!En niet ziek worden hoor!!
Het kan helpen als @:Luctor.et.emergo zijn best doet om ook te komen. Hij wil ook mee karaokeën! Net als @:NailQueen trouwens.
quote:Op zaterdag 9 december 2023 23:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
top 2000 meet met aansluitend karaoke, Luc! We gaan knallen.
quote:Op dinsdag 19 december 2023 11:33 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kan, zoals het er nu uitziet, pas om 19.11 op Utrecht Centraal zijn.
Ik sla over.quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:44 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
@:bosbeetle wellicht interesse?
Morning (verkeerde topic ook)quote:Op vrijdag 29 december 2023 03:40 schreef Dagoduck het volgende:
Lokpost 3
@:mario390
@:Bugno3
@:Zwansen
@:Strani
@:TommyL0204
@:jcdragon
@:ESF1Gamer
@:Gunner
@:DarkSonic2
@:Bargehassus
@:patat
@:TLC
@:Cee
@:StephanL
@:matthijs
@:Alaphilippe_
@:DireStraits7
@:LekkerWeertje
@:tompsv18
@:Kanaroe
@:Ferdo
@:Mark-Hgl
@:noodgang
@:Yashaaaaa
wat mot da?quote:
Goede planning wel. Dank.quote:Op woensdag 20 december 2023 16:56 schreef PippenScottie het volgende:
Irritant, ik kan de OP niet meer updaten.
Ik denk aan de volgende planning.
15.00 - 17.30 borrel bij Meneer Potter
17.30 - 19.30 eten bij Muntkelder
19.30 - 21.30 karaoke bij Duke of Tokyo
Ik za vanavond namen noteren van wie er zeker/waarschijnlijk/misschien komen
Hebben we iets gemist Dago?quote:Op vrijdag 29 december 2023 03:39 schreef Dagoduck het volgende:
Lokpost.
@:MTheBassman
@:peaceman
@:ok01
@:PzKpfw
@:Zorro
@:Gretzl
@:Kopiko
@:ArnieAlberts
@:n00biedoobiedoo
@:Gale_Boetticher
@:hollandia02
@:Scorpion_17
@:datismijnmening
@:Hamlapjes
@:DecoAoreste
@:FreshFruit
@:essnhills
@:Szura
@:tufkac
@:Felagund
@:OscarMopperkont
@:Tussle266
@:Bosbeetle
@:4-elements
@:Bomenverzameling
@:Evenstar
@:Nizno
@:djenneke
@:MadMaster
Lokpost geluktquote:Op vrijdag 29 december 2023 03:40 schreef Dagoduck het volgende:
Lokpost 2
@:aloa
@:Koen66
@:TheVulture
@:Berkery
@:Pino112
@:LTVDK
@:Fred_B
@:Rellende_Rotscholier
@:laxus13
@:EDMAN-
@:hole1988
@:FireFox1
@:Momo
@:WismutVeilchen83
@:Chiappucci
@:Melleyn
@:Puzzie
@:Guanabana
@:Gehenna
@:ChevyCaprice
Ja, daar kom ik ook nu pas achter.quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:29 schreef Gunner het volgende:
Oh dit is het meeting topic
Even kijken
Is een ander restaurant ook nog mogelijk? Ik ben niet zo vd pannenkoekenquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:54 schreef PippenScottie het volgende:
Eens kijken of dit goed heb:
Aanwezig zijn:
@:alopio @:poppejans1.4 @:ieniminimuis @:Diaan73 @:peaceman @:dagoduck @:starflyer @:Whiskers2009 @:PippenScottie @:ArnieAlberts @:AlchemistOfSorrows
Dan nog een hele hoop misschientjes: mensen als @:Koen66 @:houdjemond @:mexicanobakker @:Cee @:gale_boetticher @:DecoAoreste @:Isorden @:ESF1Gamer
En alleen voor de karaoke @:BillDauterive
Deze lijst even uodaten. Ik moet ergens volgende week ook wel het restaurant gaan reserveren en weten hoeveel mensen komen eten
Dus graag ook zeggen of je misschien een ja of een nee wordt. En andere mensen lastig vallen dat ze ook komen
Die karaokebooth is al geregeld. Er zijn 8 plekken, die krijgen we vast niet vol.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is een ander restaurant ook nog mogelijk? Ik ben niet zo vd pannenkoeken![]()
En @:Starflyer en ik staan nog op "misschien" voor de karaoke
quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die karaokebooth is al geregeld. Er zijn 8 plekken, die krijgen we vast niet vol.
Ergens anders eten kan wel, dat staat nog niet vast. Ik wil het wel in de buurt en niet te duur houden
Heb je mij op de karaoke lijst staan? heb zeker interessequote:Op zaterdag 30 december 2023 17:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die karaokebooth is al geregeld. Er zijn 8 plekken, die krijgen we vast niet vol.
Ergens anders eten kan wel, dat staat nog niet vast. Ik wil het wel in de buurt en niet te duur houden
Daar is niet echt een lijst voor maar ik reken zeker op muis, alopio, bill en Arnie. Dus join the clubquote:Op zaterdag 30 december 2023 17:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heb je mij op de karaoke lijst staan? heb zeker interesse
Mij maakt het allemaal niks uit. Ik ben er sowieso bijquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:54 schreef PippenScottie het volgende:
Aanwezig zijn:
@:alopio @:poppejans1.4 @:ieniminimuis @:Diaan73 @:peaceman @:dagoduck @:starflyer @:Whiskers2009 @:PippenScottie @:ArnieAlberts @:AlchemistOfSorrows
Dan nog een hele hoop misschientjes: mensen als @:Koen66 @:houdjemond @:mexicanobakker @:Cee @:gale_boetticher @:DecoAoreste @:Isorden @:ESF1Gamer
Deze lijst even uodaten. Ik moet ergens volgende week ook wel het restaurant gaan reserveren en weten hoeveel mensen komen eten
Dus graag ook zeggen of je misschien een ja of een nee wordt. En andere mensen lastig vallen dat ze ook komen
Maak van mij maar een Ja.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:54 schreef PippenScottie het volgende:
Aanwezig zijn:
Karaoke weet ik niet zeker. (je wil mij uberhaupt niet horen zingen eigenlijkquote:
Karaoke is 300% leuker met mensen die niet kunnen zingenquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Karaoke weet ik niet zeker. (je wil mij uberhaupt niet horen zingen eigenlijk)
Maar de rest sowieso
Je hoeft niet het hele programma te doen hequote:Op zaterdag 30 december 2023 21:56 schreef MTheBassman het volgende:
Ik wil wel, maar het probleem is dat ik vanuit Groningen moet komen. Ik moet dan wel een slaapplek fixen. Als dat kan, wil ik wel komen.
Ik bekijk dan later wel even wat het schema is. Maar met mn reistijd is het vaak niet waard om op de dag zelf nog terug te reizen. Ik denk er nog over na. slaapplek fixen zou voor mij ideaal zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je hoeft niet het hele programma te doen he
De saladebar van een Argentijns steakhouse valt daar denk ik niet onderquote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stem wel voor een plek waar vegetarisch gegeten kan worden
Ik vind van wélquote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De saladebar van een Argentijns steakhouse valt daar denk ik niet onder
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:53 schreef MTheBassman het volgende:
Fuck it, ik kom.
Dan maar met de trein terug op een gegeven moment.
Mij kan je helaas definitief op nee zetten, mevr Koen is zaterdag jarig maar die heeft definitief verjaardag op de zondag gezet met familiequote:Op donderdag 4 januari 2024 10:59 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is het laatste wat ik weet aan aanwezigheid
Aanwezig zijn:
@:alopio @:Isorden @:ieniminimuis @:Diaan73 @:peaceman @:dagoduck @:starflyer @:Whiskers2009 @:PippenScottie @:ArnieAlberts @:AlchemistOfSorrows
Dan nog een hele hoop misschientjes: mensen als @:Koen66 @:houdjemond @:Cee @:gale_boetticher @:DecoAoreste @:ESF1Gamer @:MTheBassman
Nog hulp nodig bij het uitkiezen van het restaurant? Ik zag dat de Argentijn eventueel ook zalm heeft. Daar heb ik ook geen problemen mee.quote:
Beiden prima keuzes denk ik zoquote:Op dinsdag 9 januari 2024 14:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog hulp nodig bij het uitkiezen van het restaurant? Ik zag dat de Argentijn eventueel ook zalm heeft. Daar heb ik ook geen problemen mee.
Meneer Potter zelf had ook een goed menu.
Laat maar weten. Ik zal bij de reservering melden dat het nog niet helemaal zeker is met hoeveel we komenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:19 schreef Gretzl het volgende:
Misschien
(nog even afhankelijk van de planning van familiebezoek)
Helaas gaat mij niet lukken. Zit met mijn voet in het gipsquote:Op donderdag 4 januari 2024 10:59 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is het laatste wat ik weet aan aanwezigheid
Aanwezig zijn:
@:alopio @:Isorden @:ieniminimuis @:Diaan73 @:peaceman @:dagoduck @:starflyer @:Whiskers2009 @:PippenScottie @:ArnieAlberts @:AlchemistOfSorrows
Dan nog een hele hoop misschientjes: mensen als @:Koen66 @:houdjemond @:Cee @:gale_boetticher @:DecoAoreste @:ESF1Gamer @:MTheBassman
Watskebeurt?quote:Op woensdag 10 januari 2024 08:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helaas gaat mij niet lukken. Zit met mijn voet in het gips
Bedanktquote:Op woensdag 10 januari 2024 08:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Watskebeurt?
Beterschap, man
Ik vind het prima. Je bent een ster dat je het regeltquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:54 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb gevraagd of we bij meneer Potter kunnen eten.
De Argentijn vond ik toch wat duur, plus ik eet zelden vlees. Als iemand er bezwaar tegen heeft, regel dan zelf een keer iets
Is Meneer Potter?quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:36 schreef PippenScottie het volgende:
Kak. Meneer Potter is niet beschikbaar vanwege een nieuwjaarsborrel.
Ik werk aan een plan b
Ik ben qua muziek meer consument ipv producentquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:28 schreef PippenScottie het volgende:
Oeh, het is open mic night.
https://www.pothuys.nl/agenda-1/
Nemen we instrumenten mee?
Keyboard
Tof!!quote:Op donderdag 11 januari 2024 11:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Goed nieuws! Ik ben present!
In ieder geval met borrelen en eten. Karaoke weet ik nog niet zeker want maandagochtend weer vroeg eruit voor werk. Misschien dat ik een uurtje meedoe oid.
Andere mensen noemen dit heel slechte studieplanning, Dagoquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:22 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga moeten afzeggen helaas.Gaat me teveel tijd kosten die ik nu anders moet besteden.
Volgend jaar weer een kans!
Klopt, ik ben nou eenmaal beter in dingen die met vrije tijd te maken hebben.quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Andere mensen noemen dit heel slechte studieplanning, Dago
* ieniminimuis schudt met hoofdquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:22 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga moeten afzeggen helaas.Gaat me teveel tijd kosten die ik nu anders moet besteden.
Ja, de nieuwjaarsborrel van het FOK!Top2000topic, toch?quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:36 schreef PippenScottie het volgende:
Kak. Meneer Potter is niet beschikbaar vanwege een nieuwjaarsborrel.
Ik werk aan een plan b
FOK!ken is net werken, inderdaadquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:42 schreef Dagoduck het volgende:
En voordat iemand begint over dat ik slecht ben in FOK!kers meeten in mijn vrije tijd: FOK!ken is netwerken (en dus geen vrije tijd)![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:22 schreef Dagoduck het volgende:
Wel als je 1100 posts per dag wil makenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:28 schreef tufkac het volgende:
[..]
FOK!ken is net werken, inderdaad
Succes met je scriptie!
Man man man.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ben al een paar dagen wat aan de zieke kant, dus ik moet morgen even kijken wat ik doe
Ik hoop dat je wat opgeknapt bent. Laat maar weten wat je doet vandaagquote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ben al een paar dagen wat aan de zieke kant, dus ik moet morgen even kijken wat ik doe
Yes, het gaat lukken. Vertrek over 30-45 minquote:Op zondag 14 januari 2024 11:34 schreef PippenScottie het volgende:
@:gretzl weet jij al of je erbij bent?
Wij ook. Zijn ah parkeren. En gaan eerst nog naar Broese.quote:Op zondag 14 januari 2024 14:34 schreef PippenScottie het volgende:
Ben in Utrecht. Ik ga nog even rondlopen en shoppen
Helaas, het zit er niet inquote:Op zondag 14 januari 2024 08:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wat opgeknapt bent. Laat maar weten wat je doet vandaag
Ja, daarom zijn wij hier (Broese)quote:Op zondag 14 januari 2024 15:06 schreef PippenScottie het volgende:
Charles Groenhuijsen geeft hier gewoon een lezing
Beterschap en tot een volgende keer!quote:Op zondag 14 januari 2024 14:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Helaas, het zit er niet in
Had jullie graag ontmoet, hopelijk een volgende keer.
Veel plezier voor de rest, zing een raar nummer voor mij bij de karaoke
Beterschap AOSquote:Op zondag 14 januari 2024 14:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Helaas, het zit er niet in
Had jullie graag ontmoet, hopelijk een volgende keer.
Veel plezier voor de rest, zing een raar nummer voor mij bij de karaoke
Gretz ouwe rukker. Je loopt bij mij door de wijkquote:Op zondag 14 januari 2024 15:47 schreef Gretzl het volgende:
Toch nog een beetje @:dagoduck(s) in Utrecht
[ afbeelding ]
Ik hoef gelukkig pas dinsdag weer les te gevenquote:Op zondag 14 januari 2024 21:59 schreef PippenScottie het volgende:
Was erg leuk. Wat een fijne mensen zijn wij toch![]()
Succes met de schorre keeltjes morgen!
Aah wist niet dat je in Hoograven zetelde. Ik maakte een tussenstop bij de Appie om kattenvoer te kopen, maar dat was overal uitverkocht.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gretz ouwe rukker. Je loopt bij mij door de wijk
Is prima, zing jij maar een toontje (of 8) lager!quote:Op maandag 15 januari 2024 08:01 schreef PippenScottie het volgende:
Graag gedaan allen.
Zo’n meet is een goed middel tegen Blue Monday. Ik voel me prima, al klinkt mijn stem een octaafje lager dan normaal.
Ennnn, blue monday is hierquote:Op maandag 15 januari 2024 08:42 schreef tufkac het volgende:
[..]
Is prima, zing jij maar een toontje (of 8) lager!
Ja in de wijk ertegenaan, maar dat stuk vlakbij de t Goylaan herken ik wel ;-)quote:Op maandag 15 januari 2024 00:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Aah wist niet dat je in Hoograven zetelde. Ik maakte een tussenstop bij de Appie om kattenvoer te kopen, maar dat was overal uitverkocht.
En volgende meet sleur ik je gewoon mee hoor
Het was zeker geweldig, en nogmaals dank aan @PippenScottie voor de organisatie. Top middag en avondquote:Op maandag 15 januari 2024 00:32 schreef MTheBassman het volgende:
Ook ik ben inmiddels thuis, bedankt voor de leuke tijd allen, mooi om bij sommigen eindelijk een gezicht te hebben, wmb jaarlijks voor herhaling vatbaar
quote:Thanks for sharing! Did you know you can request songs via our karaoke system provider? Sunvig.com
Beterschap!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:28 schreef BillDauterive het volgende:
Hmm. Ik heb wat last van mijn hoofd en heb een coronatestje gedaan. Die bleek positief. Het lijkt erop dat ik ergens het afgelopen weekend aangestoken ben. Mocht een van jullie niet lekker zijn, dan kan het mogelijk corona zijn.
(Al denk ik eigenlijk dat ik zaterdagnacht ben aangestoken)
Beterschap!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:28 schreef BillDauterive het volgende:
Hmm. Ik heb wat last van mijn hoofd en heb een coronatestje gedaan. Die bleek positief. Het lijkt erop dat ik ergens het afgelopen weekend aangestoken ben. Mocht een van jullie niet lekker zijn, dan kan het mogelijk corona zijn.
Beterschap! Hoop dat je niet teveel last krijgtquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:28 schreef BillDauterive het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |