Aah wist niet dat je in Hoograven zetelde. Ik maakte een tussenstop bij de Appie om kattenvoer te kopen, maar dat was overal uitverkocht.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gretz ouwe rukker. Je loopt bij mij door de wijk
Is prima, zing jij maar een toontje (of 8) lager!quote:Op maandag 15 januari 2024 08:01 schreef PippenScottie het volgende:
Graag gedaan allen.
Zo’n meet is een goed middel tegen Blue Monday. Ik voel me prima, al klinkt mijn stem een octaafje lager dan normaal.
Ennnn, blue monday is hierquote:Op maandag 15 januari 2024 08:42 schreef tufkac het volgende:
[..]
Is prima, zing jij maar een toontje (of 8) lager!
Ja in de wijk ertegenaan, maar dat stuk vlakbij de t Goylaan herken ik wel ;-)quote:Op maandag 15 januari 2024 00:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Aah wist niet dat je in Hoograven zetelde. Ik maakte een tussenstop bij de Appie om kattenvoer te kopen, maar dat was overal uitverkocht.
En volgende meet sleur ik je gewoon mee hoor
Het was zeker geweldig, en nogmaals dank aan @PippenScottie voor de organisatie. Top middag en avondquote:Op maandag 15 januari 2024 00:32 schreef MTheBassman het volgende:
Ook ik ben inmiddels thuis, bedankt voor de leuke tijd allen, mooi om bij sommigen eindelijk een gezicht te hebben, wmb jaarlijks voor herhaling vatbaar
quote:Thanks for sharing! Did you know you can request songs via our karaoke system provider? Sunvig.com
Beterschap!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:28 schreef BillDauterive het volgende:
Hmm. Ik heb wat last van mijn hoofd en heb een coronatestje gedaan. Die bleek positief. Het lijkt erop dat ik ergens het afgelopen weekend aangestoken ben. Mocht een van jullie niet lekker zijn, dan kan het mogelijk corona zijn.
(Al denk ik eigenlijk dat ik zaterdagnacht ben aangestoken)
Beterschap!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:28 schreef BillDauterive het volgende:
Hmm. Ik heb wat last van mijn hoofd en heb een coronatestje gedaan. Die bleek positief. Het lijkt erop dat ik ergens het afgelopen weekend aangestoken ben. Mocht een van jullie niet lekker zijn, dan kan het mogelijk corona zijn.
Beterschap! Hoop dat je niet teveel last krijgtquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:28 schreef BillDauterive het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |