Goede planning wel. Dank.quote:Op woensdag 20 december 2023 16:56 schreef PippenScottie het volgende:
Irritant, ik kan de OP niet meer updaten.
Ik denk aan de volgende planning.
15.00 - 17.30 borrel bij Meneer Potter
17.30 - 19.30 eten bij Muntkelder
19.30 - 21.30 karaoke bij Duke of Tokyo
Ik za vanavond namen noteren van wie er zeker/waarschijnlijk/misschien komen
Hebben we iets gemist Dago?quote:Op vrijdag 29 december 2023 03:39 schreef Dagoduck het volgende:
Lokpost.
@:MTheBassman
@:peaceman
@:ok01
@:PzKpfw
@:Zorro
@:Gretzl
@:Kopiko
@:ArnieAlberts
@:n00biedoobiedoo
@:Gale_Boetticher
@:hollandia02
@:Scorpion_17
@:datismijnmening
@:Hamlapjes
@:DecoAoreste
@:FreshFruit
@:essnhills
@:Szura
@:tufkac
@:Felagund
@:OscarMopperkont
@:Tussle266
@:Bosbeetle
@:4-elements
@:Bomenverzameling
@:Evenstar
@:Nizno
@:djenneke
@:MadMaster
Lokpost geluktquote:Op vrijdag 29 december 2023 03:40 schreef Dagoduck het volgende:
Lokpost 2
@:aloa
@:Koen66
@:TheVulture
@:Berkery
@:Pino112
@:LTVDK
@:Fred_B
@:Rellende_Rotscholier
@:laxus13
@:EDMAN-
@:hole1988
@:FireFox1
@:Momo
@:WismutVeilchen83
@:Chiappucci
@:Melleyn
@:Puzzie
@:Guanabana
@:Gehenna
@:ChevyCaprice
Ja, daar kom ik ook nu pas achter.quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:29 schreef Gunner het volgende:
Oh dit is het meeting topic
Even kijken
Is een ander restaurant ook nog mogelijk? Ik ben niet zo vd pannenkoekenquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:54 schreef PippenScottie het volgende:
Eens kijken of dit goed heb:
Aanwezig zijn:
@:alopio @:poppejans1.4 @:ieniminimuis @:Diaan73 @:peaceman @:dagoduck @:starflyer @:Whiskers2009 @:PippenScottie @:ArnieAlberts @:AlchemistOfSorrows
Dan nog een hele hoop misschientjes: mensen als @:Koen66 @:houdjemond @:mexicanobakker @:Cee @:gale_boetticher @:DecoAoreste @:Isorden @:ESF1Gamer
En alleen voor de karaoke @:BillDauterive
Deze lijst even uodaten. Ik moet ergens volgende week ook wel het restaurant gaan reserveren en weten hoeveel mensen komen eten
Dus graag ook zeggen of je misschien een ja of een nee wordt. En andere mensen lastig vallen dat ze ook komen
Die karaokebooth is al geregeld. Er zijn 8 plekken, die krijgen we vast niet vol.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is een ander restaurant ook nog mogelijk? Ik ben niet zo vd pannenkoeken![]()
En @:Starflyer en ik staan nog op "misschien" voor de karaoke
quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die karaokebooth is al geregeld. Er zijn 8 plekken, die krijgen we vast niet vol.
Ergens anders eten kan wel, dat staat nog niet vast. Ik wil het wel in de buurt en niet te duur houden
Heb je mij op de karaoke lijst staan? heb zeker interessequote:Op zaterdag 30 december 2023 17:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die karaokebooth is al geregeld. Er zijn 8 plekken, die krijgen we vast niet vol.
Ergens anders eten kan wel, dat staat nog niet vast. Ik wil het wel in de buurt en niet te duur houden
Daar is niet echt een lijst voor maar ik reken zeker op muis, alopio, bill en Arnie. Dus join the clubquote:Op zaterdag 30 december 2023 17:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heb je mij op de karaoke lijst staan? heb zeker interesse
Mij maakt het allemaal niks uit. Ik ben er sowieso bijquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:54 schreef PippenScottie het volgende:
Aanwezig zijn:
@:alopio @:poppejans1.4 @:ieniminimuis @:Diaan73 @:peaceman @:dagoduck @:starflyer @:Whiskers2009 @:PippenScottie @:ArnieAlberts @:AlchemistOfSorrows
Dan nog een hele hoop misschientjes: mensen als @:Koen66 @:houdjemond @:mexicanobakker @:Cee @:gale_boetticher @:DecoAoreste @:Isorden @:ESF1Gamer
Deze lijst even uodaten. Ik moet ergens volgende week ook wel het restaurant gaan reserveren en weten hoeveel mensen komen eten
Dus graag ook zeggen of je misschien een ja of een nee wordt. En andere mensen lastig vallen dat ze ook komen
Maak van mij maar een Ja.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:54 schreef PippenScottie het volgende:
Aanwezig zijn:
Karaoke weet ik niet zeker. (je wil mij uberhaupt niet horen zingen eigenlijkquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |