Ik vind het prima. Je bent een ster dat je het regeltquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:54 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb gevraagd of we bij meneer Potter kunnen eten.
De Argentijn vond ik toch wat duur, plus ik eet zelden vlees. Als iemand er bezwaar tegen heeft, regel dan zelf een keer iets
Is Meneer Potter?quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:36 schreef PippenScottie het volgende:
Kak. Meneer Potter is niet beschikbaar vanwege een nieuwjaarsborrel.
Ik werk aan een plan b
Ik ben qua muziek meer consument ipv producentquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:28 schreef PippenScottie het volgende:
Oeh, het is open mic night.
https://www.pothuys.nl/agenda-1/
Nemen we instrumenten mee?
Keyboard
Tof!!quote:Op donderdag 11 januari 2024 11:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Goed nieuws! Ik ben present!
In ieder geval met borrelen en eten. Karaoke weet ik nog niet zeker want maandagochtend weer vroeg eruit voor werk. Misschien dat ik een uurtje meedoe oid.
Andere mensen noemen dit heel slechte studieplanning, Dagoquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:22 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga moeten afzeggen helaas.Gaat me teveel tijd kosten die ik nu anders moet besteden.
Volgend jaar weer een kans!
Klopt, ik ben nou eenmaal beter in dingen die met vrije tijd te maken hebben.quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Andere mensen noemen dit heel slechte studieplanning, Dago
* ieniminimuis schudt met hoofdquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:22 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga moeten afzeggen helaas.Gaat me teveel tijd kosten die ik nu anders moet besteden.
Ja, de nieuwjaarsborrel van het FOK!Top2000topic, toch?quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:36 schreef PippenScottie het volgende:
Kak. Meneer Potter is niet beschikbaar vanwege een nieuwjaarsborrel.
Ik werk aan een plan b
FOK!ken is net werken, inderdaadquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:42 schreef Dagoduck het volgende:
En voordat iemand begint over dat ik slecht ben in FOK!kers meeten in mijn vrije tijd: FOK!ken is netwerken (en dus geen vrije tijd)![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:22 schreef Dagoduck het volgende:
Wel als je 1100 posts per dag wil makenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:28 schreef tufkac het volgende:
[..]
FOK!ken is net werken, inderdaad
Succes met je scriptie!
Man man man.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ben al een paar dagen wat aan de zieke kant, dus ik moet morgen even kijken wat ik doe
Ik hoop dat je wat opgeknapt bent. Laat maar weten wat je doet vandaagquote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ben al een paar dagen wat aan de zieke kant, dus ik moet morgen even kijken wat ik doe
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |