Wat is er morgenavond?quote:Op woensdag 29 november 2023 16:30 schreef nostra het volgende:
[..]
Centrumlinks gedogen ze ook niet. Althans, dat is nu de lijn. Eerst vanavond en morgenavond maar eens afwachten en wat stukjes in EW.
Ook een inspraakavond, maar dan digitaal.quote:
Zonder bitterballen is dat lang niet zo gezellig.quote:Op woensdag 29 november 2023 16:51 schreef nostra het volgende:
[..]
Ook een inspraakavond, maar dan digitaal.
Die ander zou zich ook om moeten draaien als een groen blaadje, dus geen verschilquote:Op woensdag 29 november 2023 17:28 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd wie WildersPlasterk I als eurocommissaris gaat voordragen.
Grote kans dat ze er niet uitkomen en Wopke vijf jaar door mag.
Zowel Plasterk als Hoekstra lijken me eerlijk gezegd helemaal kansloos voor welke functie dan ook, hooguit Plasterk als een wat minder belangrijke minister in een zakenkabinet. Maar voor een zakenkabinet echt een optie is, zijn we deze verkenning al weer vergeten.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:28 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd wie WildersPlasterk I als eurocommissaris gaat voordragen.
Dat is ooit zelfs een motie geweest inderdaad.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:26 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Zonder bitterballen is dat lang niet zo gezellig.
Plasterk als PVV minister zie ik wel gebeuren. Veel opties heeft Geert niet.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:33 schreef Hanca het volgende:
[..]
Zowel Plasterk als Hoekstra lijken me eerlijk gezegd helemaal kansloos voor welke functie dan ook, hooguit Plasterk als een wat minder belangrijke minister in een zakenkabinet. Maar voor een zakenkabinet echt een optie is, zijn we deze verkenning al weer vergeten.
Maar dan wel als commissaris voor de bescherming van minderheidstalen of een andere positie zonder invloed.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:28 schreef Hexagon het volgende:
NSC-leider Pieter Omtzigt heeft tegen verkenner Ronald Plasterk gezegd dat zijn partij nog niet klaar is om te onderhandelen over een kabinet met PVV, BBB en VVD. "Het lijkt ons goed dat er eerst een informateur benoemd wordt die langs de lijnen van de inhoud gaat verkennen welke oplossingen de partijen willen voor de maatschappelijke problemen."quote:Op woensdag 29 november 2023 17:44 schreef phpmystyle het volgende:
Is Omtzigt nog steeds in gesprek met plasterk?
Dit. En ff wacht wat VVD echt wilquote:Op woensdag 29 november 2023 17:46 schreef Hexagon het volgende:
Omtzigt lijkt tijd te rekken. Ik denk dat hij zijn fractie niet achter zich heeft.
Daar zal de beste man toch nog wel teveel zelfrespect voor hebben?quote:Op woensdag 29 november 2023 17:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Plasterk als PVV minister zie ik wel gebeuren. Veel opties heeft Geert niet.
Moet Dilan toch kleur bekennen. Whehehe. Gelukkig staat ze aan onze kant.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Omtzigt/NSC wil (nog) niet met de PVV onderhandelen over een kabinet/regeringsvorming. Patstelling...
Intersting times
Bron www.nos.nlquote:"Het lijkt ons goed dat er eerst een informateur benoemd wordt die langs de lijnen van de inhoud gaat verkennen welke oplossingen de partijen willen voor de maatschappelijke problemen." Omtzigt vindt dat alle politieke partijen moeten meepraten hoe het verder moet met het land. "De coalitie die Wilders wil heeft in de Eerste Kamer bij lange na geen meerderheid."
Laat eerst de VVD maar duidelijkheid krijgen.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:46 schreef Hexagon het volgende:
Omtzigt lijkt tijd te rekken. Ik denk dat hij zijn fractie niet achter zich heeft.
Dat staat er niet.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:54 schreef Caland het volgende:
https://storage.googleapi(...)rkenner-29112023.pdf
Pittige brief, die wil ook niet samenwerken met Gekke Greet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |