Haha altijd nasty grappen, ik herinner me de sfeer bij een Diamanda Galas concert op roadburn waar er ook heel erg moeilijk gedaan werd over de zaal in en uit gaan. Dat maakte toch wel veel mensen erg angstig dat het heel hard of heel vreemd ofzo zou worden alsof je zou willen ontsnappen, dat merkte je ook in de zaal. Achteraf werd de soep uiteraard niet zo heet gegeten was een vrij normale show, en je kon ook wel weg maar waarom zou je dat willen.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:30 schreef bartrid het volgende:
Mogwai jaren geleden in Paradiso gezien, was erg goed maar ook ontzettend hard, 2 dagen met suizende oren gelopen (en daarna fijn dopjes mee naar concerten)
In Londen in de Queen Elizabeth hall gezien (meen ik) met zitplaatsen en als de band speelde kon je de zaal niet in of uit. Vriend van me ging even pissen, en heeft toen 20 minuten buiten gestaan omdat ze Batcat speelden
Ik denk dat ik zo maar wat Gutalax opzet na de shitshow van gisterenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Vandaag maar weer eens isis opgezet blijft leuk
Ik zag gisteren allemaal plaatjes van een panopticon dat triggerde me.
Dead Kennedys - Nazi Musk fuck off.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:03 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo maar wat Gutalax opzet na de shitshow van gisteren
Jawel, deze is authentiek:quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:14 schreef Modus het volgende:
Ik vernam laatst dat Het is koud zonder jou van Hazes ook gewoon een cover is. Is er dan echt niks meer authentiek?
Kende dat hele mens niet tot een paar weken geleden ofzo.quote:
what the..quote:Personnel:
Violins:
Wendy Treacher
Jihn Trussler
Roddy Skeping
Wilf Gibson (lead)
Carol Slater
Louise Jopling
Garth Morton
Channa Salononson
Steve Rowlandson
Mica Gomberti
Colin Kitching
Philip Saudek
Esther Burgi
Cellos:
Michael Hurwitz
Timothy Kramer
Suki Towb
John Rees-Jones
Katherine Thulborn
Catherine Finnis
Trumpets:
Peter Parkes
Mick Collins
Ian Carr (doubling flugelhorn)
Mongezi Feza (pocket cornet)
Mark Charig (cornet)
Alto Saxophones:
Elton Dean (doubling saxello)
Ian Steel (doubling flute)
Ian McDonald
Dudu Pukwana
Tenor Saxophones:
Larry Stabbins
Gary Windo
Brian Smith
Alan Skidmore
Baritone Saxophones:
Dave White (doubling clarinet)
Karl Jenkins (doubling oboe)
John Williams (bass saxophone, doubling soprano)
Trombones:
Nick Evans
Dave Amis
Dave Perrottet
Paul Rutherford
Drums:
John Marshall (and all percussion)
Tony Fennell
Robert Wyatt
Vocalists:
Maggie Nicols
Julie Tippetts
Mike Patto
Zoot Money
Boz Burrell
Basses:
Roy Babbington (doubling bass guitar)
Jill Lyons
Harry Miller
Jeff Clyne
Dave Markee
Brian Belshaw
Guitar:
Brian Godding
Piano:
Keith Tippett (musical director)
Producer:
Robert Fripp
Morgenquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:51 schreef Gehenna het volgende:
Oef David Draiman en Fred Durst, ik denk dat ik 'm skip
Tofquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:38 schreef bartrid het volgende:
Geweldig dit:
https://www.thepoke.com/2(...)e-japanese-shamisen/
https://www.facebook.com/bram.vansplunterenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:16 schreef MadMaster het volgende:
Net het spel 'Hitster' voor het eerst gespeeld en dan kom je dit tegen als spelkaart.
[ afbeelding ]
Euh...![]()
Rond 1990 denk ik. Maar zo ver was je zelf ook gekomen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:00 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik had kaartjes gekochtwelk jaar was dit?
https://www.setlist.fm/se(...)rlands-53f61fc5.htmlquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rond 1990 denk ik. Maar zo ver was je zelf ook gekomen.
Vandaag geloof ik de filmmuziek TOP-200 op Radio5quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:07 schreef bartrid het volgende:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Lucifer_Rising_(Bobby_Beausoleil_soundtrack)
Lekkere soundtrack. Best wel bizar verhaal erachter.
Ik mag niet klagen na alles wat ik achter de rug heb. Er vallen de laatste tijd veel mensen weg, ik ben er nog. Dat is al heel wat. Wel dagelijks medische hulp voor medicijnen en vocht in been. Verder laatste jaren zoveel geld over gehouden dat ik aan het Carpe Diemen ben. o.a nieuwe tv, stereo, boxen etc............quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |