quote:Op dinsdag 28 november 2023 12:06 schreef Berkery het volgende:
Daar ging mijn koffie...
Someone put a clip of Van Morrison through a Chinese translation app and the result was... something else
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het idee was leuk?quote:Op zaterdag 23 december 2023 20:26 schreef Modus het volgende:
Ik weet niet of ik nog zin heb in de laatste 10![]()
450, dat is echt fantastisch!quote:Volgens de politie waren er tussen de 400 en 500 bezoekers aanwezig in de loods langs de Parkstad Buitenring.
Gewoon even de live-sessies van KEXP bekijken. Zit genoeg leuks tussenquote:Op zondag 24 december 2023 18:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb het iig weer een keer geprobeerd
Ik had het ook even nageteld (ja, ik moet dat nog eens fixen in excel zodat ik automatische staatjes krijg):quote:Op donderdag 28 december 2023 13:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Blijven hangen op 22 dit jaar
[ afbeelding ]
Als ik setlist.fm mag geloven met afstand mijn jaar met de meeste gigs, uiteraard door de vele festivals. Er ontbreken nog wel enkele tientallen gigs op mijn setlist.fm, maar dat is verspreid over de jaren en zal voor dit beeld weinig uitmaken.quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:21 schreef Dagoduck het volgende:
Ok, heb even geteld. Dit is mijn stand tot nu toe dit jaar:
Concerten: 84 (dat is dus buiten (eventueel meerdere) voorprogramma's gerekend, bands in de kroeg zitten er wel bij)
Festivals: 12
Overige optredens: 14 (drumbands, korte instores etc)
Dit is het langzaambabbelentopic hè.quote:
Akkoord maar ik gebruik het ook voor af en toe wat ad hoc vraagjes die geen eigen topic waard zijn, of waar niet echt een recent actief topic bij hoortquote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is het langzaambabbelentopic hè.
Thanks. De singles op TWA waren idd best goed, dus smaakt wellicht naar meer. (Reach up for the) sunrise was ik een beetje vergeten, maar was ook best een lekker nummer.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:34 schreef Litpho het volgende:
Duran Duran uit 1993 (The Wedding Album) doet het goed als album, Astronaut was een erg fijne comeback en Paper Gods is wat mij betreft het beste wat ze gemaakt hebben sinds Rio.
Behoorlijk lang mod geweest, niet?quote:Helaas. MadMaster heeft besloten zijn taken als moderator neer te leggen.
Bedankt voor alle inzet en alles wat je voor FOK! gedaan hebt
Valt mee.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:29 schreef GGMM het volgende:
Na een leuke sollicitatie via https://forum.fok.nl/pages/jointhecrew hebben besloten dat @:madmaster mod wordt van MUZ![]()
[ afbeelding ]
MadMaster, heel veel plezier en succes toegewenst!
In mijn herinnering was jij langer als moderator actief dan ik dat ben geweest.quote:
Jaquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:06 schreef Alpha0 het volgende:
Was dit nou een grote hit in Nederland? Ik ken het nummer alleen weet niet meer waar van.
Feat. xjiggy, cyclon3, $tepdåd prod. xshizzle backupsinger. keshalia props. ftw je weetz.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:45 schreef Modus het volgende:
Een tribute album. Elk nummer door een ander gezelschap ingespeeld, telkens andere samenstellingen. Dus de zanger van A met de drummer van B en het volgende nummer de gitarist van B met de gitarist van A.
Hoe zou je zo'n album taggen? Various artists voor het hele album, maar de losse nummers dan?
Ohwjaquote:Op maandag 18 maart 2024 15:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Feat. xjiggy, cyclon3, $tepdåd prod. xshizzle backupsinger. keshalia props. ftw je weetz.
Maareh even serieus ik denk toch hoofdartiest feat. artiest B. bij het nummer en album artist op various.
Ik vind het het met samenwerkingen op spotify ook irritant ze staan er netjes beide bij maar als je ze scrobblet pakt hij standaard alleen de eerste.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Ohwja
Om 1 of andere reden is dit album 'standaard' zo getagged dat elk nummer 1 van de uitvoerenden als artiest heeft. Volgens welke logica, geen idee.
Wel een beetje first world problems dit.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik vind het het met samenwerkingen op spotify ook irritant ze staan er netjes beide bij maar als je ze scrobblet pakt hij standaard alleen de eerste.
Sobersoquote:Op maandag 18 maart 2024 16:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Wel een beetje first world problems dit.
quote:
Toolquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:03 schreef Modus het volgende:
Oke, team #laatOpethontdekt hier. Op naar het volgende goudklompje dat ik blijkbaar ooit gemist heb. Suggesties?
Gojira, In Flames en Amon Amarth kan je skippenEn Avenged ook. En Polyphia.
Entombedquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:03 schreef Modus het volgende:
Oke, team #laatOpethontdekt hier. Op naar het volgende goudklompje dat ik blijkbaar ooit gemist heb. Suggesties?
Hmja zou kunnen. Ik ken eik alleen LHP (dat me na de eerste 2 nummers niet meer kon boeien want nogal meer van hetzelfde) en WB, die is wel OK maar ook niet om nog vaak te draaien op dit moment.quote:
Edge of Sanity zit ook die hoek en erg de moeite waardquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:03 schreef Modus het volgende:
Die paar dingen die ik daarvan destijds heb meegekregen vond ik toen helemaal niks, zal 1e of 2e album geweest zijn. Kan ik nog wel eens proberen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:58 schreef Gehenna het volgende:
Edge of Sanity zit ook die hoek en erg de moeite waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |