abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211447375
quote:
5s.gif Op maandag 27 november 2023 19:00 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Zijn de Nederlandse snelwegen zo slecht dan? Het is hier toch geen België?
Onverlichte wegen en je kunt zeggen wat je wilt over belgische wegen, maar België heeft het meest verlichte wegennet ter wereld las ik ooit ergens. Is ook wel nodig ook natuurlijk.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  maandag 27 november 2023 @ 19:11:55 #77
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211447450
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 19:05 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Onverlichte wegen en je kunt zeggen wat je wilt over belgische wegen, maar België heeft het meest verlichte wegennet ter wereld las ik ooit ergens. Is ook wel nodig ook natuurlijk.
Als je al die kuilen niet ziet is dat levensgevaarlijk.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_211447467
quote:

[..]
Belgische logica.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211447472
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 17:14 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Inderdaad, dit mag alleen bij linksjes en Rutte gebeuren.

Als we links verbieden is er niets meer aan de hand. :)
Waar heb je het over? Ik heb kritiek op de pers. Hun algemene manier van doen. Heeft niks met links en rechts te maken.
  maandag 27 november 2023 @ 19:13:52 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211447477
quote:

[..]
Vroeger werd wel gezegd dat je het Belgische wegennet vanuit de ruimte kon zien liggen :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 27 november 2023 @ 19:15:53 #81
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_211447500
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 19:13 schreef Leandra het volgende:

[..]
Vroeger werd wel gezegd dat je het Belgische wegennet vanuit de ruimte kon zien liggen :D
Ja, maar inmiddels is het wel iets minder omdat ze uit kostenbesparingen op gezette tijden de lampen uit doen. Dan zetten ze de snelwegen langs Luik vanaf elf uur in het donker, maar de landweg naar Sint-Jansboerekuttinge blijft gewoon de hele nacht verlicht. Heerlijk volk blijft het toch.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 27 november 2023 @ 19:23:33 #82
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211447589
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211447737
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 19:15 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Ja, maar inmiddels is het wel iets minder omdat ze uit kostenbesparingen op gezette tijden de lampen uit doen. Dan zetten ze de snelwegen langs Luik vanaf elf uur in het donker, maar de landweg naar Sint-Jansboerekuttinge blijft gewoon de hele nacht verlicht. Heerlijk volk blijft het toch.
Ach, het zou zo saai zijn als ze hetzelfde als de Nederlanders waren ;)
pi_211447913
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 19:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ach, het zou zo saai zijn als ze hetzelfde als de Nederlanders waren ;)
Vlaams Belang scoort daar constant rond de 25%, PVV nu hier ook. We beginnen dus wel steeds meer op elkaar te lijken.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_211447982
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2023 19:45 schreef Hanca het volgende:

[..]
Vlaams Belang scoort daar constant rond de 25%, PVV nu hier ook. We beginnen dus wel steeds meer op elkaar te lijken.
Vlaams Belang scoort alleen in Vlaanderen, niet in Belgie :P
  maandag 27 november 2023 @ 19:50:30 #86
38496 Perrin
pi_211448012
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 19:49 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Vlaams Belang scoort alleen in Vlaanderen, niet in Belgie :P
Nederlandstaligen :N
pi_211448048
Artikel over Kijkduin in de NRC:

quote:
Boosheid over komst asielzoekers naar Kijkduin: ‘Wilders heeft toch niet voor niets gewonnen?’

https://www.nrc.nl/nieuws(...)ts-gewonnen-a4182420
Commentaar van Haagse politici is vooral dat dit na woensdag niet meer kan. Waar die asielzoekers dan wel moeten blijven? Nou, simpel, op plaatsen waar ze links gestemd hebben aldus de PVV in Den Haag.
Verder wil men in Den Haag niet meer "aapjes" hebben (maar je mag ze geen racisten noemen, natuurlijk) en werd er met interieur gesmeten toen de manager niet op de proppen kwam. Leuk.

Even voor de informatie, de 90 asielzoekers zitten al in het hotel in Kijkduin (sinds zondag) en hebben ook niks gemerkt van de demonstratie, de normale gasten wel.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2023 19:55:22 ]
  maandag 27 november 2023 @ 20:02:09 #88
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_211448261
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 16:58 schreef Hexagon het volgende:
Overigens ben ik wel eens benieuwd waar die politieke metamorfose van Plasterk vandaan komt. Zo radicaal omslaan is toch bijzonder voor iemand die 60+ is.

Ik vermoed eigenlijk dat het uit persoonlijke rancune komt naar een aantal personen in de politiek.
Het is niet hij die van kleur verschoten is, het is de PvdA. Hij ziet nu het electorale gat dat is achtergebleven nadat zijn sociaaldemocraten collectief zelfmoord pleegden door samen te gaan met Groen Links. Nu een poging tot verbinden, straks een poging om de PvdA uit zijn as te doen herrijzen en de volgende verkiezingen glansrijk te winnen. Lutz heeft 'ie iig mee..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  maandag 27 november 2023 @ 20:03:20 #89
38496 Perrin
pi_211448287
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 19:52 schreef Tijger_m het volgende:
Artikel over Kijkduin in de NRC:
[..]
Commentaar van Haagse politici is vooral dat dit na woensdag niet meer kan. Waar die asielzoekers dan wel moeten blijven? Nou, simpel, op plaatsen waar ze links gestemd hebben aldus de PVV in Den Haag.
Verder wil men in Den Haag niet meer "aapjes" hebben (maar je mag ze geen racisten noemen, natuurlijk) en werd er met interieur gesmeten toen de manager niet op de proppen kwam. Leuk.

Even voor de informatie, de 90 asielzoekers zitten al in het hotel in Kijkduin (sinds zondag) en hebben ook niks gemerkt van de demonstratie, de normale gasten wel.
Altijd gezellig in PVV-dorp.
pi_211448341
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 20:03 schreef Perrin het volgende:

[..]
Altijd gezellig in PVV-dorp.
Ik vraag mij af wat ze in Ter Apel en Budel stemmen. Zal wel links zijn.
pi_211448369
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 20:02 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Het is niet hij die van kleur verschoten is, het is de PvdA. Hij ziet nu het electorale gat dat is achtergebleven nadat zijn sociaaldemocraten collectief zelfmoord pleegden door samen te gaan met Groen Links. Nu een poging tot verbinden, straks een poging om de PvdA uit zijn as te doen herrijzen en de volgende verkiezingen glansrijk te winnen. Lutz heeft 'ie iig mee..

Hij is al veel langer dan de fusie zeer rechts en vooral ook anti-klimaat en anti-EU. Ook in de tijd van Plasterk als minister was PvdA al pro-EU en pro-klimaatmaatregelen. Hij is dus veranderd, niet de PvdA.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  maandag 27 november 2023 @ 20:09:07 #92
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_211448394
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 20:07 schreef Hanca het volgende:

[..]
Hij is al veel langer dan de fusie zeer rechts en vooral ook anti-klimaat en anti-EU. Ook in de tijd van Plasterk als minister was PvdA al pro-EU en pro-klimaatmaatregelen. Hij is dus veranderd, niet de PvdA.
De PvdA ook, maar dat proces is al een paar decennia gaande.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_211448408
't Is gewoon wachten tot de eerste 'geïnspireerde' knokploegen op straat gaan verschijnen.
Mooi man. De tijden van de W.A. gaan herleven.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_211448446
@Toby56 want? Leg uit
pi_211448458
quote:

[..]
Zijn conclusie dat de PvdA zijn eigen sociaal-democratische beginselen heeft verraden en daardoor zijn electoraat is kwijtgeraakt, klopt als een bus.
Zijn daarop volgende conclusie dat je dan maar helemaal naar rechts moet opschuiven, lijkt mij persoonlijk van lotje getikt. Ga dan naar de SP, als je iets van de oude PvdA terug wilt vinden.

In vele opzichten is Plasterk net als Rutte: zeer intelligent, beminnelijk, glimlachend en een gladde prater. Maar op een consistente visie zijn ze allebei niet te betrappen.
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 27 november 2023 @ 20:14:21 #96
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211448487
quote:

[..]
Plasterk was altijd al wel zeer eurosceptisch en ook een van de drijvende krachten achter de anti-eu-grondwet campagne.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_211448493
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 20:09 schreef Toby56 het volgende:
't Is gewoon wachten tot de eerste 'geïnspireerde' knokploegen op straat gaan verschijnen.
Mooi man. De tijden van de W.A. gaan herleven.
Willem-Alexander?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 27 november 2023 @ 20:16:32 #98
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211448521
https://www.telegraaf.nl/(...)rs-zijn-het-spel-zat

Zie ongeveer vanaf 45 seconden waarop Omtzigt antwoordt op de vraag of hij wel met de PVV wil en antwoordt dat hij het wel weet maar nog niet zegt.

Mijn inziens wordt het een nee.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  maandag 27 november 2023 @ 20:17:51 #99
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211448552
quote:
7s.gif Op maandag 27 november 2023 20:16 schreef phpmystyle het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)rs-zijn-het-spel-zat

Zie ongeveer vanaf 45 seconden waarop Omtzigt antwoordt op de vraag of hij wel met de PVV wil en antwoordt dat hij het wel weet maar nog niet zegt.

Mijn inziens wordt het een nee.
Die laat het gewoon van de VVD afhangen. Lafjes is het wel.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  maandag 27 november 2023 @ 20:17:53 #100
8369 speknek
Another day another slay
pi_211448553
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 16:58 schreef Hexagon het volgende:
Overigens ben ik wel eens benieuwd waar die politieke metamorfose van Plasterk vandaan komt. Zo radicaal omslaan is toch bijzonder voor iemand die 60+ is.

Ik vermoed eigenlijk dat het uit persoonlijke rancune komt naar een aantal personen in de politiek.
Een bedrijfje gestart en voor 30 miljoen verkocht en spontaan is hij niet links meer. Ik geloof ook niet dat zijn oude collega's nog zo'n fan zijn na de plasterkkorting, dus daar kan ook wat verzuring zitten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')