Onverlichte wegen en je kunt zeggen wat je wilt over belgische wegen, maar België heeft het meest verlichte wegennet ter wereld las ik ooit ergens. Is ook wel nodig ook natuurlijk.quote:Op maandag 27 november 2023 19:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zijn de Nederlandse snelwegen zo slecht dan? Het is hier toch geen België?
Als je al die kuilen niet ziet is dat levensgevaarlijk.quote:Op maandag 27 november 2023 19:05 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Onverlichte wegen en je kunt zeggen wat je wilt over belgische wegen, maar België heeft het meest verlichte wegennet ter wereld las ik ooit ergens. Is ook wel nodig ook natuurlijk.
Belgische logica.quote:Op maandag 27 november 2023 19:05 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Onverlichte wegen en je kunt zeggen wat je wilt over belgische wegen, maar België heeft het meest verlichte wegennet ter wereld las ik ooit ergens. Is ook wel nodig ook natuurlijk.
Waar heb je het over? Ik heb kritiek op de pers. Hun algemene manier van doen. Heeft niks met links en rechts te maken.quote:Op maandag 27 november 2023 17:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Inderdaad, dit mag alleen bij linksjes en Rutte gebeuren.
Als we links verbieden is er niets meer aan de hand.
Vroeger werd wel gezegd dat je het Belgische wegennet vanuit de ruimte kon zien liggenquote:Op maandag 27 november 2023 19:05 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ja, maar inmiddels is het wel iets minder omdat ze uit kostenbesparingen op gezette tijden de lampen uit doen. Dan zetten ze de snelwegen langs Luik vanaf elf uur in het donker, maar de landweg naar Sint-Jansboerekuttinge blijft gewoon de hele nacht verlicht. Heerlijk volk blijft het toch.quote:Op maandag 27 november 2023 19:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vroeger werd wel gezegd dat je het Belgische wegennet vanuit de ruimte kon zien liggen
Ach, het zou zo saai zijn als ze hetzelfde als de Nederlanders warenquote:Op maandag 27 november 2023 19:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, maar inmiddels is het wel iets minder omdat ze uit kostenbesparingen op gezette tijden de lampen uit doen. Dan zetten ze de snelwegen langs Luik vanaf elf uur in het donker, maar de landweg naar Sint-Jansboerekuttinge blijft gewoon de hele nacht verlicht. Heerlijk volk blijft het toch.
Vlaams Belang scoort daar constant rond de 25%, PVV nu hier ook. We beginnen dus wel steeds meer op elkaar te lijken.quote:Op maandag 27 november 2023 19:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach, het zou zo saai zijn als ze hetzelfde als de Nederlanders waren
Vlaams Belang scoort alleen in Vlaanderen, niet in Belgiequote:Op maandag 27 november 2023 19:45 schreef Hanca het volgende:
[..]
Vlaams Belang scoort daar constant rond de 25%, PVV nu hier ook. We beginnen dus wel steeds meer op elkaar te lijken.
Nederlandstaligenquote:Op maandag 27 november 2023 19:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Vlaams Belang scoort alleen in Vlaanderen, niet in Belgie
Commentaar van Haagse politici is vooral dat dit na woensdag niet meer kan. Waar die asielzoekers dan wel moeten blijven? Nou, simpel, op plaatsen waar ze links gestemd hebben aldus de PVV in Den Haag.quote:Boosheid over komst asielzoekers naar Kijkduin: ‘Wilders heeft toch niet voor niets gewonnen?’
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ts-gewonnen-a4182420
Het is niet hij die van kleur verschoten is, het is de PvdA. Hij ziet nu het electorale gat dat is achtergebleven nadat zijn sociaaldemocraten collectief zelfmoord pleegden door samen te gaan met Groen Links. Nu een poging tot verbinden, straks een poging om de PvdA uit zijn as te doen herrijzen en de volgende verkiezingen glansrijk te winnen. Lutz heeft 'ie iig mee..quote:Op maandag 27 november 2023 16:58 schreef Hexagon het volgende:
Overigens ben ik wel eens benieuwd waar die politieke metamorfose van Plasterk vandaan komt. Zo radicaal omslaan is toch bijzonder voor iemand die 60+ is.
Ik vermoed eigenlijk dat het uit persoonlijke rancune komt naar een aantal personen in de politiek.
Altijd gezellig in PVV-dorp.quote:Op maandag 27 november 2023 19:52 schreef Tijger_m het volgende:
Artikel over Kijkduin in de NRC:
[..]
Commentaar van Haagse politici is vooral dat dit na woensdag niet meer kan. Waar die asielzoekers dan wel moeten blijven? Nou, simpel, op plaatsen waar ze links gestemd hebben aldus de PVV in Den Haag.
Verder wil men in Den Haag niet meer "aapjes" hebben (maar je mag ze geen racisten noemen, natuurlijk) en werd er met interieur gesmeten toen de manager niet op de proppen kwam. Leuk.
Even voor de informatie, de 90 asielzoekers zitten al in het hotel in Kijkduin (sinds zondag) en hebben ook niks gemerkt van de demonstratie, de normale gasten wel.
Hij is al veel langer dan de fusie zeer rechts en vooral ook anti-klimaat en anti-EU. Ook in de tijd van Plasterk als minister was PvdA al pro-EU en pro-klimaatmaatregelen. Hij is dus veranderd, niet de PvdA.quote:Op maandag 27 november 2023 20:02 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Het is niet hij die van kleur verschoten is, het is de PvdA. Hij ziet nu het electorale gat dat is achtergebleven nadat zijn sociaaldemocraten collectief zelfmoord pleegden door samen te gaan met Groen Links. Nu een poging tot verbinden, straks een poging om de PvdA uit zijn as te doen herrijzen en de volgende verkiezingen glansrijk te winnen. Lutz heeft 'ie iig mee..
De PvdA ook, maar dat proces is al een paar decennia gaande.quote:Op maandag 27 november 2023 20:07 schreef Hanca het volgende:
[..]
Hij is al veel langer dan de fusie zeer rechts en vooral ook anti-klimaat en anti-EU. Ook in de tijd van Plasterk als minister was PvdA al pro-EU en pro-klimaatmaatregelen. Hij is dus veranderd, niet de PvdA.
Zijn conclusie dat de PvdA zijn eigen sociaal-democratische beginselen heeft verraden en daardoor zijn electoraat is kwijtgeraakt, klopt als een bus.quote:Op maandag 27 november 2023 20:07 schreef Hanca het volgende:
[..]
Hij is al veel langer dan de fusie zeer rechts en vooral ook anti-klimaat en anti-EU. Ook in de tijd van Plasterk als minister was PvdA al pro-EU en pro-klimaatmaatregelen. Hij is dus veranderd, niet de PvdA.
Plasterk was altijd al wel zeer eurosceptisch en ook een van de drijvende krachten achter de anti-eu-grondwet campagne.quote:Op maandag 27 november 2023 20:07 schreef Hanca het volgende:
[..]
Willem-Alexander?quote:Op maandag 27 november 2023 20:09 schreef Toby56 het volgende:
't Is gewoon wachten tot de eerste 'geïnspireerde' knokploegen op straat gaan verschijnen.
Mooi man. De tijden van de W.A. gaan herleven.
Die laat het gewoon van de VVD afhangen. Lafjes is het wel.quote:Op maandag 27 november 2023 20:16 schreef phpmystyle het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)rs-zijn-het-spel-zat
Zie ongeveer vanaf 45 seconden waarop Omtzigt antwoordt op de vraag of hij wel met de PVV wil en antwoordt dat hij het wel weet maar nog niet zegt.
Mijn inziens wordt het een nee.
Een bedrijfje gestart en voor 30 miljoen verkocht en spontaan is hij niet links meer. Ik geloof ook niet dat zijn oude collega's nog zo'n fan zijn na de plasterkkorting, dus daar kan ook wat verzuring zitten.quote:Op maandag 27 november 2023 16:58 schreef Hexagon het volgende:
Overigens ben ik wel eens benieuwd waar die politieke metamorfose van Plasterk vandaan komt. Zo radicaal omslaan is toch bijzonder voor iemand die 60+ is.
Ik vermoed eigenlijk dat het uit persoonlijke rancune komt naar een aantal personen in de politiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |