Dat zou ik zeker niet doen. Dan maak je de griffier, die zichzelf als ambtenaar niet kan verdedigen, veel te kwetsbaar.quote:Op maandag 27 november 2023 16:45 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al. Ik zou zeggen: geef die rol dan gewoon ook aan de griffie.
Jij hecht hier veel te veel belang aan. En ook aan dat baantje van Rutte, daar is op Rutte zelf na niemand in Den Haag mee bezig.quote:Op maandag 27 november 2023 16:52 schreef Hexagon het volgende:
Maar ik denk dat dit best een voorbode kan zijn van kabinet Plasterk I
Dan krijgt de VVD zijn zin dat Geert geen premier gaat worden en is het NAVO-baantje gered.
Lol watquote:Op maandag 27 november 2023 16:52 schreef Hexagon het volgende:
Hoe dan?quote:Op maandag 27 november 2023 16:52 schreef Hexagon het volgende:
Dan krijgt de VVD zijn zin dat Geert geen premier gaat worden en is het NAVO-baantje gered.
Dat zit geen enkele PVV-politicus op een na, dus ideaal.quote:Op maandag 27 november 2023 16:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hoe dan?
Plasterk zit niet eens meer in een politieke partij.
Niet ordinair opportunisme?quote:Op maandag 27 november 2023 16:58 schreef Hexagon het volgende:
Overigens ben ik wel eens benieuwd waar die politieke metamorfose van Plasterk vandaan komt. Zo radicaal omslaan is toch bijzonder voor iemand die 60+ is.
Ik vermoed eigenlijk dat het uit persoonlijke rancune komt naar een aantal personen in de politiek.
Dat denk ik niet. Als oud-minister liggen de baantjes voor het oprapen. Zo’n radicale afslag werkt dan eerder tegen je.quote:
kloptquote:Op maandag 27 november 2023 16:58 schreef Hexagon het volgende:
Overigens ben ik wel eens benieuwd waar die politieke metamorfose van Plasterk vandaan komt. Zo radicaal omslaan is toch bijzonder voor iemand die 60+ is.
Ik vermoed eigenlijk dat het uit persoonlijke rancune komt naar een aantal personen in de politiek.
Erg vreemd inderdaad dat ze vragen willen stellen aan een ontmaskerde crimineel.quote:Op maandag 27 november 2023 17:04 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Flauw en laat ook weer zien wat er mis is met de pers.
Ik weet niet of ze hiervoor protocollen hebben bij de Limburgse omroep.quote:Op maandag 27 november 2023 17:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Belachelijk. Kun je echt niet maken.
Geen idee wat hier schitterend aan is. Zal wel aan mij liggen.quote:
Vermoedelijk. Plasterk is als verpersoonlijking zo ongeveer het meest linkse wat de PvdA recent heeft voortgebracht. De linkse hobbies in een personage vertolkt bij wijze van.quote:Op maandag 27 november 2023 16:58 schreef Hexagon het volgende:
Is ie veroordeeld dan?quote:Op maandag 27 november 2023 17:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Erg vreemd inderdaad dat ze vragen willen stellen aan een ontmaskerde crimineel.
Maakt niet uit. Dit doe je niet. Een woonhuis is privé, punt.quote:Op maandag 27 november 2023 17:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze hiervoor protocollen hebben bij de Limburgse omroep.
Ik bezig momenteel een act om op dezelfde niveau te reageren als hoe PVV'ers en overige wappies dat bij de vorige verkiezingen deden.quote:
Kaag werd terecht aangepakt aan haar voordeur. Dom heks dat ze is!quote:Op maandag 27 november 2023 17:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Dit doe je niet. Een woonhuis is privé, punt.
We gaan toch ook niet bij Sigrid Kaag aan de bel vragen wat ze van die fakkeldrager vond? Of bij Mark Rutte waar onze duizend euro blijft?
Dit kun je alleen doen als er gigantische journalistieke relevantie is en het echt niet anders kan. Hier volstrekt niet aan de orde.
Ook die is tenenkrommendquote:Op maandag 27 november 2023 17:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik bezig momenteel een act om op dezelfde niveau te reageren als hoe PVV'ers en overige wappies dat bij de vorige verkiezingen deden.
Matige act dan w.m.b.quote:Op maandag 27 november 2023 17:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik bezig momenteel een act om op dezelfde niveau te reageren als hoe PVV'ers en overige wappies dat bij de vorige verkiezingen deden.
Onschuldpresumptie, daar doen PVV’ers doorgaans niet aan.quote:
Door hijgerig bij zijn huis te gaan staan.quote:Op maandag 27 november 2023 17:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Erg vreemd inderdaad dat ze vragen willen stellen aan een ontmaskerde crimineel.
Inderdaad, dit mag alleen bij linksjes en Rutte gebeuren.quote:Op maandag 27 november 2023 17:13 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Door hijgerig bij zijn huis te gaan staan.
En voor het geld hoeft hij het niet te doenquote:Op maandag 27 november 2023 17:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Als oud-minister liggen de baantjes voor het oprapen. Zo’n radicale afslag werkt dan eerder tegen je.
Na enkel een aangifte ben je al crimineel?quote:Op maandag 27 november 2023 17:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nu hij nog geen minister is kan hij dat doen inderdaad.quote:Op maandag 27 november 2023 17:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Prioriteiten op orde, zoals altijd.
Echt een actie voor een "minister-president van alle Nederlanders" ook.quote:Op maandag 27 november 2023 17:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Willibrord Frequin-vibesquote:Op maandag 27 november 2023 17:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Dit doe je niet. Een woonhuis is privé, punt.
We gaan toch ook niet bij Sigrid Kaag aan de bel vragen wat ze van die fakkeldrager vond? Of bij Mark Rutte waar onze duizend euro blijft?
Dit kun je alleen doen als er gigantische journalistieke relevantie is en het echt niet anders kan. Hier volstrekt niet aan de orde.
Nederland moet ook zolang wachten op de zuiverende werking van de PVV op het landsbestuur dat een dagje langer ook niet uitmaakt.quote:Op maandag 27 november 2023 17:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Of hij is, net als ik, uit de linkse trein gestapt toen deze lustig voortdenderde naar Wokistan.quote:Op maandag 27 november 2023 16:58 schreef Hexagon het volgende:
Hij had ook gewoon op het de Christenunie kunnen stemmen ofzo.quote:Op maandag 27 november 2023 17:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of hij is, net als ik, uit de linkse trein gestapt toen deze lustig voortdenderde naar Wokistan.
quote:
Goed volk ook daar.quote:Een groepje, zich ‘buurtbewoners’ noemende, demonstranten voegt zich zondagavond bij de hoofdingang van het hotel. Een vijftal eist een gesprek met de manager. Want, zo krijgen gasten te horen: niemand zit te wachten op die „onverhoedse inval uit Ter Apel”, waar de 98 asielzoekers niet terechtkonden. „Sinds afgelopen woensdag kán dat ook niet meer”, aldus een van die mannen. Immers: „Wilders heeft toch niet voor niets gewonnen?”
En dus moet de hotelmanager per direct uitleg komen geven, is de eis. Want ze willen niet nog meer „aapjes” in de stad. En als er niet meteen gehoor wordt gegeven aan die eis, de hotelmanager was niet aanwezig, vliegt er foldermateriaal van de receptiebalie door de lucht. De twee baliemedewerksters zoeken hun toevlucht in een afgesloten kamer achter de receptie. In eerste instantie grijpt ingehuurd bewakingspersoneel in. Korte tijd later staan zo’n tien agenten bij de ingang en is het weer rustig in het hotel.
Vind je het dan niet wat dubbel dat je dan op de Pvda-GL hebt gestemd? Dan houd je alsnog dat in stand als je er zo last van had? Waarom dan niet CU bijvoorbeeld?quote:Op maandag 27 november 2023 17:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of hij is, net als ik, uit de linkse trein gestapt toen deze lustig voortdenderde naar Wokistan.
Omdat ik een nog grotere hekel aan de PVV heb.quote:Op maandag 27 november 2023 17:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Vind je het dan niet wat dubbel dat je dan op de Pvda-GL hebt gestemd? Dan houd je alsnog dat in stand als je er zo last van had? Waarom dan niet CU bijvoorbeeld?
Leuke PVV-retoriek toch?quote:Op maandag 27 november 2023 17:29 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Na enkel een aangifte ben je al crimineel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |