Dat zou ik zeker niet doen. Dan maak je de griffier, die zichzelf als ambtenaar niet kan verdedigen, veel te kwetsbaar.quote:Op maandag 27 november 2023 16:45 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al. Ik zou zeggen: geef die rol dan gewoon ook aan de griffie.
Jij hecht hier veel te veel belang aan. En ook aan dat baantje van Rutte, daar is op Rutte zelf na niemand in Den Haag mee bezig.quote:Op maandag 27 november 2023 16:52 schreef Hexagon het volgende:
Maar ik denk dat dit best een voorbode kan zijn van kabinet Plasterk I
Dan krijgt de VVD zijn zin dat Geert geen premier gaat worden en is het NAVO-baantje gered.
Lol watquote:Op maandag 27 november 2023 16:52 schreef Hexagon het volgende:
Hoe dan?quote:Op maandag 27 november 2023 16:52 schreef Hexagon het volgende:
Dan krijgt de VVD zijn zin dat Geert geen premier gaat worden en is het NAVO-baantje gered.
Dat zit geen enkele PVV-politicus op een na, dus ideaal.quote:Op maandag 27 november 2023 16:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hoe dan?
Plasterk zit niet eens meer in een politieke partij.
Niet ordinair opportunisme?quote:Op maandag 27 november 2023 16:58 schreef Hexagon het volgende:
Overigens ben ik wel eens benieuwd waar die politieke metamorfose van Plasterk vandaan komt. Zo radicaal omslaan is toch bijzonder voor iemand die 60+ is.
Ik vermoed eigenlijk dat het uit persoonlijke rancune komt naar een aantal personen in de politiek.
Dat denk ik niet. Als oud-minister liggen de baantjes voor het oprapen. Zo’n radicale afslag werkt dan eerder tegen je.quote:
kloptquote:Op maandag 27 november 2023 16:58 schreef Hexagon het volgende:
Overigens ben ik wel eens benieuwd waar die politieke metamorfose van Plasterk vandaan komt. Zo radicaal omslaan is toch bijzonder voor iemand die 60+ is.
Ik vermoed eigenlijk dat het uit persoonlijke rancune komt naar een aantal personen in de politiek.
Erg vreemd inderdaad dat ze vragen willen stellen aan een ontmaskerde crimineel.quote:Op maandag 27 november 2023 17:04 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Flauw en laat ook weer zien wat er mis is met de pers.
Ik weet niet of ze hiervoor protocollen hebben bij de Limburgse omroep.quote:Op maandag 27 november 2023 17:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Belachelijk. Kun je echt niet maken.
Geen idee wat hier schitterend aan is. Zal wel aan mij liggen.quote:
Vermoedelijk. Plasterk is als verpersoonlijking zo ongeveer het meest linkse wat de PvdA recent heeft voortgebracht. De linkse hobbies in een personage vertolkt bij wijze van.quote:Op maandag 27 november 2023 16:58 schreef Hexagon het volgende:
Is ie veroordeeld dan?quote:Op maandag 27 november 2023 17:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Erg vreemd inderdaad dat ze vragen willen stellen aan een ontmaskerde crimineel.
Maakt niet uit. Dit doe je niet. Een woonhuis is privé, punt.quote:Op maandag 27 november 2023 17:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze hiervoor protocollen hebben bij de Limburgse omroep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |