Ik ga mezelf pijnigen met een scheermesje onder de douche. Kiezen tussen twee kwaden.quote:Op maandag 27 november 2023 15:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Soutar-Hempel voor een plek
Welk serviesstuk is bij jou gebroken Stijn?
Dan maar die doodsaaie brandweerman.quote:Op maandag 27 november 2023 15:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ga mezelf pijnigen met een scheermesje onder de douche. Kiezen tussen twee kwaden.
Hendriks staat al 5-1 achter tegen Klose.quote:Op maandag 27 november 2023 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En alsjeblieft geen Hendriks of Killington.
Net als gisteren wel weer een kansloze sjook van ons vlaggetje.quote:Op maandag 27 november 2023 15:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Duitsland kan zomaar 3 deelnemers extra gaan inschrijven.
Krcmar dan maar, minst erge van t hele zooitjequote:Op maandag 27 november 2023 15:58 schreef de_boswachter het volgende:
Plek 1: Hempel - Soutar
Plek 2: Webster - Klose
Plek 3: Rupprecht - Brooks/Krcmar
Plek 4: Killington - RJR / Payne
Klose kan er echt helemaal niks van en het klotedwergje ook niet, dus ik blijf voorzichtig.quote:Op maandag 27 november 2023 15:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hendriks staat al 5-1 achter tegen Klose.
Dat Hendriks uberhaupt t laatst overgebleven vlaggetje is, zegt ook wel iets over de restquote:Op maandag 27 november 2023 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Net als gisteren wel weer een kansloze sjook van ons vlaggetje.
Daarom https://www.balzy.nlquote:Op maandag 27 november 2023 15:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ga mezelf pijnigen met een scheermesje onder de douche. Kiezen tussen twee kwaden.
Rupprecht is dikke prima om erbij te hebben. Wel jammer want ook Brooks en Krcmar zijn oké aanvullingen. Terwijl we nog van Hempel en Killington verlost moeten worden.quote:Op maandag 27 november 2023 16:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Krcmar dan maar, minst erge van t hele zooitje
Weet je welke Duitser ook ooit enige kans maakte?quote:Op maandag 27 november 2023 16:00 schreef Kopiko het volgende:
Drie Duitsers maken kans ... zoals @:scorpion_17 ook al zag.
Verrek, nog een Oostenrijker ook natuurlijkquote:Op maandag 27 november 2023 16:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weet je welke Duitser ook ooit enige kans maakte?
Sjek komt klaar.quote:Op maandag 27 november 2023 16:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoeveel Duitsers hebben we nu met evt deze 3 erbij? Schindler, Clemens, Pikachu, Horvat?
Hempel positiefquote:Op maandag 27 november 2023 16:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Soutar - Hempel gooien samen gemiddeld 218 na 4 legs. Ik wil een dopingcontrole
Ja, wel lichtelijk trage aids.quote:Op maandag 27 november 2023 16:34 schreef Slobeend het volgende:
Rupprecht zou wel een prima naam zijn toch?
Gegeven deze lijst hoort hij er wel een beetje bij. Ik ziet hem verder niet al teveel darten. https://leaderboard.dartc(...)-all-all-all-all-allquote:Op maandag 27 november 2023 16:34 schreef Slobeend het volgende:
Hempel staat in deze lijst gewoon in de onderste regionen en wint vandaag met 100+ gemiddeld een ticket. Je wordt er schijt- en schijtziek van.quote:Op maandag 27 november 2023 16:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gegeven deze lijst hoort hij er wel een beetje bij. Ik ziet hem verder niet al teveel darten. https://leaderboard.dartc(...)-all-all-all-all-all
Zie hem op het WK nog wel een run maken waarin hij vVeen en Rock ofzo eruit tieft.quote:Op maandag 27 november 2023 16:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hempel staat in deze lijst gewoon in de onderste regionen en wint vandaag met 100+ gemiddeld een ticket. Je wordt er schijt- en schijtziek van.
Waar leven dit soort figuren van vraag ik me dan af.quote:Op maandag 27 november 2023 16:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Darren Webster dit jaar: 7k op de Pro Tour, als 98e van de niet-top32-spelers.
Dingen demolishen.quote:Op maandag 27 november 2023 16:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar leven dit soort figuren van vraag ik me dan af.
Luc Peters (nummer laatst van alle toerkaarthouders) had 6 pijlen om hem eruit te gooien haha.quote:Op maandag 27 november 2023 16:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hempel staat in deze lijst gewoon in de onderste regionen en wint vandaag met 100+ gemiddeld een ticket. Je wordt er schijt- en schijtziek van.
Ja, dus hopen dat hij het nu afmaaktquote:Op maandag 27 november 2023 16:34 schreef Slobeend het volgende:
Die jongen dartst pas 2 jaar, daar moet nog marge in zitten.quote:Op maandag 27 november 2023 16:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gegeven deze lijst hoort hij er wel een beetje bij. Ik ziet hem verder niet al teveel darten. https://leaderboard.dartc(...)-all-all-all-all-all
Op die Boris Krčmar zit echt een enorme tyfus kop op.quote:Op maandag 27 november 2023 16:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Krcmar gooit een 124 finish met Rupprecht op 40, pfff
Geen genadige qualifier.
quote:Op maandag 27 november 2023 16:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar leven dit soort figuren van vraag ik me dan af.
Al die broertjes gooien eerst je favoriet eruit met 104 gemiddeld en gaan de ronde daarna zitten met 76 gemiddeld.quote:Op maandag 27 november 2023 16:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tsja, als Rusty Jake op WK ook 90-95 gemiddeld kan gooien is het goed maar ik betwijfel het beetje.
Twee van dat soort spelers, en dan met Webster en Krcmar ook nog twee spelers waar je je niet aan ergert, maar je mist ze ook niet.quote:Op maandag 27 november 2023 17:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Al die broertjes gooien eerst je favoriet eruit met 104 gemiddeld en gaan de ronde daarna zitten met 76 gemiddeld.
Waarschijnlijk op de achtergrond, zoals eerder bij Cazoo het centrale vakje zwart was en bij William Hill blauw.quote:Op maandag 27 november 2023 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hieruit maak ik wel op dat het er hangt tijdens het WK.
8 voudig wereldkampioen softtippen genot. Krcmar ook in te huren voor een liquidatiequote:Op maandag 27 november 2023 16:55 schreef de_boswachter het volgende:
Sow koekoek Krcmar met 124 voor de overwinning. Geen Rupprecht.
Tegen n bitterbal. Hij vreet m met huid en haar opquote:Op maandag 27 november 2023 17:21 schreef de_boswachter het volgende:
Ben benieuwd tegen wie van der Voort loot
Sjak gaat zo schrikken dat de loting al begonnen is terwijl t een proefloting blijkt te zijnquote:
Ja man Nostradamusgenot. Pas dan weet je dat het weer December is.quote:Op maandag 27 november 2023 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ewa gappies ben ik nog op tijd?Gaan we weer Nostradamus doen?
Je mag weer tellen ja.quote:Op maandag 27 november 2023 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ewa gappies ben ik nog op tijd?Gaan we weer Nostradamus doen?
quote:Op maandag 27 november 2023 17:25 schreef wimderon het volgende:
Op Viaplay zelf geen problemen met het beeld.
LGBTQ genotquote:Op maandag 27 november 2023 17:26 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zie ik allemaal gekke kleurtjes op YT Viaplay stream???
had dan ook maar van vincent verloren nulpunt.quote:
Ah okee. Ik ben komend weekend weer de hort op. Na 5-12 kan ik er wat meer tijd aan besteden hier mijn volledige leven aan wijden.quote:Op maandag 27 november 2023 17:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik ben altijd bereid mee te denken. Topic daarvoor is nog niet open.
Stukje censuurquote:Op maandag 27 november 2023 17:33 schreef T3hTommay het volgende:
Chat is disabled for this live stream.
Heb me al een bus Pringles Salt&Vinegar open getrokken. Genotquote:Op maandag 27 november 2023 17:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Na loting is het tijd om te eten!
Lekker ruften genotquote:Op maandag 27 november 2023 17:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb me al een bus Pringles Salt&Vinegar open getrokken. Genot
Heeft Koos nog geld dan om aan te geven?quote:Op maandag 27 november 2023 17:35 schreef maxi-mus het volgende:
Koos komt er na invulling van de belastingaangifte ook bij.
Moet Buntz wel even de eerste ronde door komen.quote:Op maandag 27 november 2023 17:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stow Buntz - Michael Smith is iig prima partij voor n eerste avond
Lekker op tijd.quote:Op maandag 27 november 2023 17:40 schreef hole1988 het volgende:
Viaplay heeft een nieuwe stream gemaakt en die gaat over 5 min. beginnen.
Ff afwas of de was inruimen.quote:Op maandag 27 november 2023 17:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mansell - Zhong. Grootste aidspot van de eerste ronde
Kist in vorm maakt een prima kans.quote:Op maandag 27 november 2023 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoeveel legs pakt Kist tegen Littler? @:wimderon
quote:Op maandag 27 november 2023 17:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van den Bergh v Hempel, oh god ironie.
Leuke voor de Nostradamus.quote:Op maandag 27 november 2023 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoeveel legs pakt Kist tegen Littler? @:wimderon
quote:Op maandag 27 november 2023 17:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wattimena v Sherrock.
Dat wordt een trauma voor Jermaine.
Hoe zou jij eruit zien als je twee stukken fruit in je naam hebt en bovendien een angststoornisquote:Op maandag 27 november 2023 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
Het chronisch ontevreden hoofd van Peer van Berry kan me niet snel genoeg opzouten, die man verpest ook alle NDB toernooien tegenwoordig.
Ach wie is zn hype dit keer?quote:Op maandag 27 november 2023 17:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het juichaapje slaat weer door op X. @:maxi-mus
Geert Wildersquote:Op maandag 27 november 2023 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe heet die blonde geilstoot ook weer trouwens?
We hebben net de beste Wade in tig jaar gezien, en het juichaapje denkt dat Littler wel even naar de kwartfinale rent.quote:
Djurmeen z’n butcrack staat nog op eenieders netvlies gebrand. Gelukkig zoomden ze niet in….quote:Op maandag 27 november 2023 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Welke 1e ronde partij kijken jullie het meest naar uit?
Ik met afstand naar Djurmeen - Sherrock. Wordt weer een "onbegrijpelijk" drama.
Ik sorteer vast voor op "Jawawiljehore - Stopdemaamee".quote:Op maandag 27 november 2023 17:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Djurmeen z’n butcrack staat nog op eenieders netvlies gebrand. Gelukkig zoomden ze niet in….
quote:Op maandag 27 november 2023 17:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
We hebben net de beste Wade in tig jaar gezien, en het juichaapje denkt dat Littler wel even naar de kwartfinale rent.
Emma Paton.quote:Op maandag 27 november 2023 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe heet die blonde geilstoot ook weer trouwens?
Boeiend. Er hoeven vanavond toch geen ninedarters gedodged te worden.quote:Op maandag 27 november 2023 18:14 schreef de_boswachter het volgende:
Ex mod @:tagliano is weer eens de opvallende afwezige hier. Ik weiger nog ooit bevelen aan te nemen van deze patjepeejer.
Hey volgens mij heb ik dat wel eens meer mensen horen zeggenquote:Op maandag 27 november 2023 18:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, kan wel lekker gooien als het draait
Dat is afgelopen. We kunnen inpakken. Wie gaat nu deze ellende modereren? (Haha, alsof hier moderatie nodig is)quote:Op maandag 27 november 2023 18:14 schreef de_boswachter het volgende:
Ex mod @:tagliano is weer eens de opvallende afwezige hier. Ik weiger nog ooit bevelen aan te nemen van deze patjepeejer.
@heywoodu!quote:Op maandag 27 november 2023 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is afgelopen. We kunnen inpakken. Wie gaat nu deze ellende modereren? (Haha, alsof hier moderatie nodig is)
Djurmeen zit weer heerlijk te vretenquote:Op maandag 27 november 2023 18:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik versta er helemaal geen ene graftyfus van.
Warm bad moddert zichzelfquote:Op maandag 27 november 2023 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is afgelopen. We kunnen inpakken. Wie gaat nu deze ellende modereren? (Haha, alsof hier moderatie nodig is)
Hoorden we daar Yannick op de achtergrond krijsen?quote:Op maandag 27 november 2023 18:21 schreef Mani89 het volgende:
Berry live vanaf zijn begeleidwonen traject.
Oh niet weerquote:Op maandag 27 november 2023 18:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoorden we daar Yannick op de achtergrond krijsen?
Ik zou mij aanbieden, maar ik zou de neiging niet kunnen weerstaan om berichten van Pietje te verwijderen in vbl.quote:
Ik zet in op een uitschakeling tegen Gurneyquote:Op maandag 27 november 2023 18:25 schreef Pino112 het volgende:
Nijman lijkt me een sympathieke jongen.
Viaplay is niet dood?quote:Op maandag 27 november 2023 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
maar ff serieus, waar kunnen we nou straks echt het WK volgen? Viaplay is dood, Goldenarrows is dood, RTL7 doet het niet meer?
Gewoon Viaplay? Werkt perfect hier.quote:Op maandag 27 november 2023 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
maar ff serieus, waar kunnen we nou straks echt het WK volgen? Viaplay is dood, Goldenarrows is dood, RTL7 doet het niet meer?
Viaplay of Twitch.quote:Op maandag 27 november 2023 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Jaquote:Op maandag 27 november 2023 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
kan je ook een abo voor alleen het WK nemen?
Ian White, heel gevaarlijke klant.quote:Op maandag 27 november 2023 18:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zjak wil heel graag laten zien dat hij er verstand van heeft. Wessel laat zich er niet in meesleuren.
All u can eatquote:Op maandag 27 november 2023 18:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Djurmeen zit weer heerlijk te vreten
je bedoelt dat jullie daar allemaal echt voor betalen?quote:Op maandag 27 november 2023 18:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon Viaplay? Werkt perfect hier.
Maar ik zie hem ook wel het WK winnenquote:Op maandag 27 november 2023 18:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zie Peter Wright er wel echt uitvliegen tegen Jim Williams.
Voor het WK darts doe ik dat, maar je zit er wel een maand aan vast aan die zooi.quote:Op maandag 27 november 2023 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je bedoelt dat jullie daar allemaal echt voor betalen?
een kalendermaand of 30 dagen?quote:Op maandag 27 november 2023 18:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voor het WK darts doe ik dat, maar je zit er wel een maand aan vast aan die zooi.
Naja 14 euro voor een maandje Viaplay is toch wel oké, dat bedoel ik dus, je zit er niet langer aan vastquote:Op maandag 27 november 2023 18:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nog nergens gevonden anders. Vorig jaar ook niet.
Ja precies. Gewoon dag voor WK afsluiten. Als je Ziggo hebt via de Ziggo appquote:Op maandag 27 november 2023 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bon, dan wacht ik nog een paar weken
En als Barney die pot doorkomt, krijgt hij daarna een Wade die de laatste tijd in vorm isquote:Op zondag 26 november 2023 23:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lol. Nog steeds moet alles heel goed gaan vallen voor Ray. Wright's niveau ligt rond de 92-95 (zeg ik gevoelsmatig), heeft al heel lang geen houvast meer. Maar alsnog heeft hij fases waar hij smerig goede legs/finishes aaneen kan rijgen.
Geen brandweerman op de bingo, wel handballer op de bingoquote:Op maandag 27 november 2023 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We zullen Soots niet missen en we dringen er ook niet op aan.
quote:Op maandag 27 november 2023 18:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je wordt gebeld voor n interview op tv en gaat tegelijkertijd staan koken en naast t gasfornuis bellen. Wat zijn darters toch ook simpele zielen
Gremlin'squote:Op dinsdag 28 november 2023 01:42 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Nette setje bij Van Gerwen.
BINGO.
Wat een wansmaak ook. Alleen Price en Barney fatsoenlijk gekleed. Maar goed dat Fat Vinny niet aanwezig is.quote:Op dinsdag 28 november 2023 01:42 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Nette setje bij Van Gerwen.
BINGO.
Vooral Adrian Lewis ziet er niet uit. Wat is dat voor een blouse, gekquote:Op dinsdag 28 november 2023 06:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat een wansmaak ook. Alleen Price en Barney fatsoenlijk gekleed. Maar goed dat Fat Vinny niet aanwezig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |