Voor het WK darts doe ik dat, maar je zit er wel een maand aan vast aan die zooi.quote:Op maandag 27 november 2023 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je bedoelt dat jullie daar allemaal echt voor betalen?
een kalendermaand of 30 dagen?quote:Op maandag 27 november 2023 18:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voor het WK darts doe ik dat, maar je zit er wel een maand aan vast aan die zooi.
Naja 14 euro voor een maandje Viaplay is toch wel oké, dat bedoel ik dus, je zit er niet langer aan vastquote:Op maandag 27 november 2023 18:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nog nergens gevonden anders. Vorig jaar ook niet.
Ja precies. Gewoon dag voor WK afsluiten. Als je Ziggo hebt via de Ziggo appquote:Op maandag 27 november 2023 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bon, dan wacht ik nog een paar weken
En als Barney die pot doorkomt, krijgt hij daarna een Wade die de laatste tijd in vorm isquote:Op zondag 26 november 2023 23:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lol. Nog steeds moet alles heel goed gaan vallen voor Ray. Wright's niveau ligt rond de 92-95 (zeg ik gevoelsmatig), heeft al heel lang geen houvast meer. Maar alsnog heeft hij fases waar hij smerig goede legs/finishes aaneen kan rijgen.
Geen brandweerman op de bingo, wel handballer op de bingoquote:Op maandag 27 november 2023 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We zullen Soots niet missen en we dringen er ook niet op aan.
quote:Op maandag 27 november 2023 18:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je wordt gebeld voor n interview op tv en gaat tegelijkertijd staan koken en naast t gasfornuis bellen. Wat zijn darters toch ook simpele zielen
Gremlin'squote:Op dinsdag 28 november 2023 01:42 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Nette setje bij Van Gerwen.
BINGO.
Wat een wansmaak ook. Alleen Price en Barney fatsoenlijk gekleed. Maar goed dat Fat Vinny niet aanwezig is.quote:Op dinsdag 28 november 2023 01:42 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Nette setje bij Van Gerwen.
BINGO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |