Naja 14 euro voor een maandje Viaplay is toch wel oké, dat bedoel ik dus, je zit er niet langer aan vastquote:Op maandag 27 november 2023 18:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nog nergens gevonden anders. Vorig jaar ook niet.
Ja precies. Gewoon dag voor WK afsluiten. Als je Ziggo hebt via de Ziggo appquote:Op maandag 27 november 2023 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bon, dan wacht ik nog een paar weken
En als Barney die pot doorkomt, krijgt hij daarna een Wade die de laatste tijd in vorm isquote:Op zondag 26 november 2023 23:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lol. Nog steeds moet alles heel goed gaan vallen voor Ray. Wright's niveau ligt rond de 92-95 (zeg ik gevoelsmatig), heeft al heel lang geen houvast meer. Maar alsnog heeft hij fases waar hij smerig goede legs/finishes aaneen kan rijgen.
Geen brandweerman op de bingo, wel handballer op de bingoquote:Op maandag 27 november 2023 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We zullen Soots niet missen en we dringen er ook niet op aan.
quote:Op maandag 27 november 2023 18:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je wordt gebeld voor n interview op tv en gaat tegelijkertijd staan koken en naast t gasfornuis bellen. Wat zijn darters toch ook simpele zielen
Gremlin'squote:Op dinsdag 28 november 2023 01:42 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Nette setje bij Van Gerwen.
BINGO.
Wat een wansmaak ook. Alleen Price en Barney fatsoenlijk gekleed. Maar goed dat Fat Vinny niet aanwezig is.quote:Op dinsdag 28 november 2023 01:42 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Nette setje bij Van Gerwen.
BINGO.
Vooral Adrian Lewis ziet er niet uit. Wat is dat voor een blouse, gekquote:Op dinsdag 28 november 2023 06:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat een wansmaak ook. Alleen Price en Barney fatsoenlijk gekleed. Maar goed dat Fat Vinny niet aanwezig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |