quote:Op zaterdag 18 november 2023 03:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bedankt voor het openen @:wimderon !
Het warme water wordt alvast voorverwarmd voor:
@:Tagliano @:Coco @:Alaphilippe_ @:wereldgozer @:zipportal @:maxi-mus @:fetX @:DombohetOlifantje1 @:Neef_Wuppie (stik in je roseetje randdebiel) @:Doevelaer @:Frozen-assassin @:Immerdebestebob @:Szura @:Lonaa @:WheeledWarrior @:Anneloos @:SlechteWoordgrappen @:leolinedance @:de_boswachter @:scorpion_17 @:kopiko @:mani89 @:engine
Wat heb ik hier toch ONGELOOFLIJKE ZIN in
Martijn Dragtquote:Op zaterdag 18 november 2023 02:51 schreef wimderon het volgende:
Vandaag staat de eerste van de verschrikkelijke qualifiers op de rol: de west-europese.
Zoek hier uw favoriet uit: https://tv.dartconnect.com/event/pdceu23weuwcq/entries
Nietszeggende Maik gaat zich natuurlijk weer plaatsenquote:Op zaterdag 18 november 2023 02:51 schreef wimderon het volgende:
Vandaag staat de eerste van de verschrikkelijke qualifiers op de rol: de west-europese.
Zoek hier uw favoriet uit: https://tv.dartconnect.com/event/pdceu23weuwcq/entries
Genohotquote:Op zaterdag 18 november 2023 03:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:Tagliano @:Coco @:Alaphilippe_ @:wereldgozer @:zipportal @:maxi-mus @:fetX @:DombohetOlifantje1 @:Neef_Wuppie (stik in je roseetje randdebiel) @:Doevelaer @:Frozen-assassin @:Immerdebestebob @:Szura @:Lonaa @:WheeledWarrior @:Anneloos @:SlechteWoordgrappen @:leolinedance @:de_boswachter @:scorpion_17 @:kopiko @:mani89 @:engine
Ik ga voor Landman als favoriet vandaag.quote:Op zaterdag 18 november 2023 07:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nietszeggende Maik gaat zich natuurlijk weer plaatsen
Foutje in op. Greaves mag wel meedoen, ze kiest zelf voor het andere wkquote:Op zaterdag 18 november 2023 02:49 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Over minder dan een maand is het alweer zover, HET wereldkampioenschap der wereldkampioenschappen staat voor de deur. Op vrijdag 15 december trappen we af met onder meer titelverdediger Michael Smith in actie. Een kleine drie weken later, op woensdag 3 januari staat de finale op het program en weten we wie zijn opvolger is.
Plaats van handeling is ook dit jaar de gezegende dartstempel bovenop de heuvel: Alexandra Palace. Ze hebben daar tribunes en zitplaatsen aan tafels en daar schijnt ook een liedje over te zijn. De ORANJE penen zijn ongetwijfeld ook weer van de partij, maar wellicht sneeuwt het tegen die tijd en blijft ons dat bespaard. Uiteraard kunt u ook rekenen op kale mannen die een groen shirt aantrekken en op Michael van Gerwen denken te lijken, gezang over de gebroeders Touré, mannen van middelbare leeftijd die een dagje bevrijd zijn van moeder de vrouw en zichzelf een Peter Wright-hanenkam cadeau gedaan hebben en meer van zulke leuke rubrieken.
Helaas geen licht ordinaire Bob Greaves in het publiek, omdat de best dartende vrouw op de planeet, Beau Greaves niet mee mag doen van de PDC. Ook de voorganger van Beau Greaves, Lisa Ashton, is ditzelfde lot beschoren en daarom vormen Fallon Sherrock en Mikuru Suzuki de afvaardiging van het vrouwelijk geslacht.
Favorieten voor de titel zijn zij echter niet. Wie dan wel? Gerwyn Price is sterk bezig, Michael Smith verdedigt zijn titel en is een hele nare tegenstander om tegen te spelen, als het draait, Peter Wright heeft zijn pijlen volledig op dit toernooi gericht, Gary Anderson heeft zijn beste vorm in jaren te pakken en kan altijd wat extra's op het WK en Rob Cross heeft vorm en de ervaring van een eerdere titel. Kunnen de coming men als Josh Rock, Luke Humphries en Chris Dobey de immense druk weerstaan? Dan heb je nog een Wade, een Aspinall, een Clayton, een Chisnall, een Cullen: kunnen zij meerdere wedstrijden lang hun topniveau halen en een run neerzetten? Kan Dimitri van den Bergh zijn magere jaar goedmaken op het WK? Kan Gabriel Clemens zijn stunt van vorig jaar herhalen. Enfin: grote namen genoeg dus, zonder uitgesproken favoriet. Alle ingrediënten voor een spectaculair WK.
Dan heb je ook nog de ongeplaatste spelers. Daar zit ERVARING als Ian White en Simon Whitlock tussen, maar als je naar namen kijkt die je als seed wilt vermijden dan kijk je eerder naar Ricardo Pietreczko, Jim Williams en Luke Littler. Ook eeuwige veldvulling als Steve Beaton, Mickey Mansell, Steve Lennon, Ritchie Edhouse, Marko Kantele en Prakash Jiwa zit er weer tussen. Opdoeken, weg die club. Devon Petersen, Diogo Portela en Paul Lim blijven ons gelukkig bespaard.
Maar, maar er doen toch ook NEDERLANDERS mee? Ja, natuurlijk. Een hele hoop zelfs. Michael van Gerwen hoort uiteraard bij de grootste favorieten. Daarachter is het even afwachten, daar Dirk van Duijvenbode en Danny Noppert niet bepaald in grootste vorm zijn. Heeft Raymond van Barneveld de ideale setup nu écht gevonden? Richard Veenstra is een gevaarlijke klant, als het draait. Dat geldt ook voor Christian Kist, die de afgelopen tijd een kleine renaissance heeft beleefd. Gian van Veen is echter de Nederlander die misschien wel het gevaarlijkst is buiten Michael van Gerwen, dit talent is de ongeplaatste speler die iedereen wil vermijden in de loting. Dan hebben we nog Kevin Doets, Jermaine Wattimena, Niels Zonneveld en Wessel Nijman, ja, wat moet je ermee? En Berry van Peer, altijd in voor een lolletje met het publiek. Alsof dat nog niet genoeg is hebben we met Jules van Dongen en Jeffrey de Graaf nog twee reserve-Nederlanders!
Bracket:
Volgt
Schedule of Play:
Volgt
Bingo:
Volgt mogelijk
TV:
Viaplay
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik verwacht ook nog wel wat van Raman en Tricole.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:38 schreef Poepz0r het volgende:
Landman
De vreede
Sparidaans
Mioch
Klaasen
De zwaan
Plaisier
Mol
Een van deze zal wel ticket pakken mag ik aannemen
Vos genotquote:Op zaterdag 18 november 2023 12:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als het Kuivenhoven maar niet wordt. Liever een jongen zonder tourkaart.
Verliest van Bellmont. Die maakt ook wel n goede kans vandaagquote:
Afgevinkt.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:56 schreef Zipportal het volgende:
@:coco @:borisz @:heywoodu
Reeksen allen.
Derlnener?quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Neem aan dat Klaasen en Tricole ook daadwerkelijk de intentie hebben naar t pdc wk te gaan. Dan mag de wdf net voor t toernooi nog n nieuwe derlnener gaan uitnodigen als een van die 2 t wordt
Verliezen op kwaliteit is wat anders dan 'laten liggen'.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jelle laat t liggen tegen Tricole
Dat zeg ik dus. Ze mag niet meedoen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Foutje in op. Greaves mag wel meedoen, ze kiest zelf voor het andere wk
Top.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hopen op Trikkel v Griezelbus als finale.
Closereading weer Stijn. Hij miste op dat moment een aantal keer dubbels op zn eigen legs. Dus daarom laten liggen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Verliezen op kwaliteit is wat anders dan 'laten liggen'.
Klaasen laat in de verliezende legs 144, 76, 36, 144, 86 en 228 staan. Dat is maximaal 1 pijl op een dubbel geweest.quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Closereading weer Stijn. Hij miste op dat moment een aantal keer dubbels op zn eigen legs. Dus daarom laten liggen.
Dan zit ik mis en bied ik daarvoor m'n nederigste excuses aan. Dan waren de legs waarin ie veel miste degene die ie alsnog pakte (in 21 en 24 darts)quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klaasen laat in de verliezende legs 144, 76, 36, 144, 86 en 228 staan. Dat is maximaal 1 pijl op een dubbel geweest.
quote:Order of Merit top 32
Michael van Gerwen (3)
Danny Noppert (7)
Dirk van Duijvenbode (10)
Raymond van Barneveld (29)
Pro Tour
Gian van Veen
Richard Veenstra
Kevin Doets
Christian Kist
Jermaine Wattimena
Niels Zonneveld
International qualifiers
Wessel Nijman
Berry van Peer
Dat kunnen er nog meer worden. Plaisier nu in de finale tegen Tricole, we hebben nog vier glibberplekken en eigenlijk zijn Jules van Dongen en Jeffrey de Graaf ook gewoon een Nederlander.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:02 schreef Nober het volgende:
12 Nederlanders gekwalificeerd![]()
https://en.m.wikipedia.org/wiki/2024_PDC_World_Darts_Championship
[..]
En Jules van Dongen gaat ook. Plus 4 pdpa plekken waarvan er mogelijk ook nog 1 of 2 naar nlers gaanquote:Op zaterdag 18 november 2023 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat kunnen er nog meer worden. Plaisier nu in de finale tegen Tricole, we hebben nog vier glibberplekken en eigenlijk zijn Jules van Dongen en Jeffrey de Graaf ook gewoon een Nederlander.
Ja dat noem ik de vier glibberplekken.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En Jules van Dongen gaat ook. Plus 4 pdpa plekken waarvan er mogelijk ook nog 1 of 2 naar nlers gaan
Samequote:Op zaterdag 18 november 2023 03:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Present!quote:Op zaterdag 18 november 2023 03:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
"Lonaa gets battered, everywhere she goes. Lonaa gets battered, everywhere she goes, everywhere she goeeeessss."quote:Op zondag 19 november 2023 10:51 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb wel een vrij treurige mededeling: de kans dat ik actief kan kijken en kan posten is ongeveer nul.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:38 schreef Lonaa het volgende:
De mention die je wist dat zou komen.
Hallo jong0ns.
quote:Op donderdag 22 december 2022 22:25 schreef Lonaa het volgende:
Lieverds, ik wil al jullie staven niet vanavond.
Je komt maar gewoon kijken.quote:Op zondag 19 november 2023 10:51 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb wel een vrij treurige mededeling: de kans dat ik actief kan kijken en kan posten is ongeveer nul.
Ik geloof niet dat mijn baan dat toelaat.quote:Op zondag 19 november 2023 10:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je komt maar gewoon kijken.
Alhoewel ik na de Kerst ook grotendeels afhaak vrees ik.
Dan wens ik je een stevige verkoudheid toe (zodat je te ziek bent om naar werk te gaan, maar hier wel gezellig mee kunt posten).quote:Op zondag 19 november 2023 11:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat mijn baan dat toelaat.
Wat kost dat? En makkelijk op te zeggen na een maand?quote:Op zondag 19 november 2023 14:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Aangezien Dartstreams eruit ligt en ik het meerendeel van het WK mij in de EU bevind neem ik trouwens voor een maandje Viaplay. Gaan we een bingo doen?
14 euro, en het is makkelijk op te zeggen (en wss zijn ze sowieso failliet begin volgend jaar)quote:Op zondag 19 november 2023 15:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat kost dat? En makkelijk op te zeggen na een maand?
Het WK is niet compleet zonder bingoquote:Op zondag 19 november 2023 14:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Aangezien Dartstreams eruit ligt en ik het meerendeel van het WK mij in de EU bevind neem ik trouwens voor een maandje Viaplay. Gaan we een bingo doen?
Typische James Wade finish, Humphries is een slow starter, genante opkomst van Hetaquote:Op zondag 19 november 2023 15:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het WK is niet compleet zonder bingo
Price laat pijlen vallenquote:Op zondag 19 november 2023 17:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Typische James Wade finish, Humphries is een slow starter, genante opkomst van Heta
Softtipcircuit, Zjak die een obscure speler hypet die er vervolgens gelijk uitvliegt, speculeren over de Prumjur Liek namen, de zware pijlen van Searle, etc etcquote:
Zjak was toch van de obscure Duitse spelers?quote:Op zondag 19 november 2023 21:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Softtipcircuit, Zjak die een obscure speler hypet die er vervolgens gelijk uitvliegt, speculeren over de Prumjur Liek namen, de zware pijlen van Searle, etc etc
Zjak probeert elke bandwagon van brandstof te voorzien.quote:Op zondag 19 november 2023 21:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zjak was toch van de obscure Duitse spelers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen nog de PC Finals volgende week te gaan.
quote:Op zondag 19 november 2023 21:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Virtuele ranking richting het WK: https://www.dartsrankings.com/wch
Virtuele brekket[13] Joe Cullen - Stephen Bunting [20]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen nog de PC Finals volgende week te gaan.
[14] James Wade - Ryan Searle [19]
[11] Dave Chisnall - Josh Rock [22]
In potentie de leukste potjes van de laatste 32Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Aspinall v Gurney lijkt een zekerheidje, en als Gurney iets van de vorm van de Matchplay kan vasthouden wordt dat nog een leuk duelletje.quote:Op zondag 19 november 2023 21:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[13] Joe Cullen - Stephen Bunting [20]
[14] James Wade - Ryan Searle [19]
[11] Dave Chisnall - Josh Rock [22]
In potentie de leukste potjes van de laatste 32
Barney is voor de Kerst weer thuis dus.quote:Op zondag 19 november 2023 21:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Virtuele ranking richting het WK: https://www.dartsrankings.com/wch
Virtuele brekket
[4] Luke Humphries - Raymond van Barneveld [29]
De pijp is gewoon leeg na 30 jaar. Misschien dat hij nog via de qualifier binnenkomt.quote:Op zondag 19 november 2023 21:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hoe lang is het wel niet geleden dat Mervyn King buiten de top 32 stond?
Hij is ook niet eens gekwalificeerd zie ik nu
In dit schema vul ik Gurney in voor de kwartfinale zelfs.quote:Op zondag 19 november 2023 21:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Aspinall v Gurney lijkt een zekerheidje, en als Gurney iets van de vorm van de Matchplay kan vasthouden wordt dat nog een leuk duelletje.
En Clayton v Ratajski kan ook interessant worden, want Jonny heeft ze allerminst op een rijtje sinds zijn vader is overleden.
Verder staan Gilding/Bunting/Searle dichtbij elkaar in de buurt. Kan dus nog alle kanten op in Minehead. Evenzo met Van Duijvenbode/Chisnall.
Humphries is wel een WK-choker de laatste jaren.quote:Op zondag 19 november 2023 21:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Barney is voor de Kerst weer thuis dus.
-edit- oh, dit is natuurlijk na de Kerst. Maar toch.
Zo'n Killington zal de TCH wel winnen.quote:Op zondag 19 november 2023 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De pijp is gewoon leeg na 30 jaar. Misschien dat hij nog via de qualifier binnenkomt.
Soutar, King, Van der Voort, Kleermaker, Rodriguez, Suljovic, Meikle, Hempel, Gawlas, Krcmar, Rafferty, Jansen, Labanauskas, Waites. Wordt nog een geweld.
Vooral vorig jaar was het een tegenvaller, net toen het schema zich opende. Twee jaar geleden verloor hij toch van een uitmuntende Anderson?quote:Op zondag 19 november 2023 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Humphries is wel een WK-choker de laatste jaren.
Ah, ik haal twee jaar door elkaar, ik dacht dat twee jaar terug die flater tegen Paul Lim was, maar dat is natuurlijk drie jaar terug.quote:Op zondag 19 november 2023 22:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vooral vorig jaar was het een tegenvaller, net toen het schema zich opende. Twee jaar geleden verloor hij toch van een uitmuntende Anderson?
Het is wel echt vrije rukke kwaliteit steeds dat Viaplay. Hier kijken we wel. Meestal kijk ik het gewoon via Twitch. Easypeasy @Wereldgozerquote:Op zondag 19 november 2023 14:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Matchfixing, dat kon ik ook wel vertellen. Nog nooit een fatsoenlijke wedstrijd gezien van Prakje Jiwa.quote:Op maandag 20 november 2023 14:43 schreef Doevelaer het volgende:
Er kan alvast een voorzichtige streep door Prakhaas Jiwa
Dat worden 5 pdpa-qualifersquote:Op maandag 20 november 2023 14:43 schreef Doevelaer het volgende:
Er kan alvast een voorzichtige streep door Prakhaas Jiwa
De glibberqualifier overdag?quote:Op maandag 20 november 2023 16:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De loting van het WK is volgende week maandag om 17:30. Taylor en Priestley doen de loting.
Jammer, geen Rod Stewartquote:Op maandag 20 november 2023 16:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De loting van het WK is volgende week maandag om 17:30. Taylor en Priestley doen de loting.
Hahahaha die op 58:30quote:Op maandag 20 november 2023 17:59 schreef Mani89 het volgende:
Check even die 2de matsj hier op 54 minuten, Jiwa smijt elke dubbel bijna buiten het bord of in de triple lol.
Met zo'n hoofd verwacht je t eigenlijk niet.quote:Op maandag 20 november 2023 18:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hahahaha die op 58:30. De eerste net buiten het bord, daarna per ongeluk bijna in de dubbel 5, en dan toch weer vijf kilometer hoger.
Vooral King, Van der Voort en Suljovic horen bij het meubilairquote:Op zondag 19 november 2023 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De pijp is gewoon leeg na 30 jaar. Misschien dat hij nog via de qualifier binnenkomt.
Soutar, King, Van der Voort, Kleermaker, Rodriguez, Suljovic, Meikle, Hempel, Gawlas, Krcmar, Rafferty, Jansen, Labanauskas, Waites. Wordt nog een geweld.
Benieuwd of Lewis nog meedoet of dat ie dit jaar gewoon helemaal laat lopen.quote:Op zondag 19 november 2023 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En na iedere misser een nog grotere act opvoeren dan Berry van Peer.quote:Op maandag 20 november 2023 17:59 schreef Mani89 het volgende:
Check even die 2de matsj hier op 54 minuten, Jiwa smijt elke dubbel bijna buiten het bord of in de triple lol.
De vinale is dus voor Russ.quote:Mastercaller Russ Bray stopt na de komende finale van het WK darts met televisietoernooien. De 66-jarige Brit met de iconische schorre stem vindt het na bijna 28 jaar mooi geweest.
Bray roept al sinds 1996 de scores om bij dartspartijen van de PDC. Zijn herkenbare stemgeluid leverde hem de bijnaam 'The Voice' op. Volgende maand begint hij in Londen aan zijn 28e WK. De finale van 3 januari wordt zijn laatste kunstje.
In zijn carričre was Bray meermaals de mastercaller van een WK-finale. Hij was er onder meer bij tijdens de heroďsche eindstrijd van 2007, waarin Raymond van Barneveld ten koste van zijn rivaal Phil Taylor zijn vijfde wereldtitel pakte.
"Ik kan terugkijken op een geweldige carričre. Het darts heeft me zoveel kansen en herinneringen gegeven", zegt Bray. "Het was een rollercoaster. Sinds 1996 heeft het darts zich ongelooflijk ontwikkeld. Het is nu een wereldwijde sport."
De Brit wil een stap opzij doen voor een nieuwe generatie. "Ik ben nu op leeftijd. Er komt een aantal geweldige jonge mastercallers aan. Voor mij is dit het juiste moment om te stoppen."
Bray gaat vanaf het nieuwe jaar aan de slag als ambassadeur van de PDC. Ook zal hij af en toe nog mastercaller zijn bij World Series-toernooien.
Al angstig voor de glibberqualifier maandag?quote:Op zaterdag 25 november 2023 13:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Fijn dat de oervervelende John Michael in de kwartfinale verloor van de Oost-Europese qualifier.
Ik moet overdag werken tot 15:00, dus ik denk niet dat ik de valsehoopfase/ergernis ga meemaken. Ik kots vanzelf op de uitslag.quote:Op zaterdag 25 november 2023 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Al angstig voor de glibberqualifier maandag?
Voordeel is wel dat er dit jaar geen afschuwelijke spelers daar voor hun laatste kans vechten om hun tourkaart te behoudenquote:Op zaterdag 25 november 2023 13:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik moet overdag werken tot 15:00, dus ik denk niet dat ik de valsehoopfase/ergernis ga meemaken. Ik kots vanzelf op de uitslag.
Weinig zin in Florian Hempel en Nathan Rafferty, moet ik je bekennen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 13:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat er dit jaar geen afschuwelijke spelers daar voor hun laatste kans vechten om hun tourkaart te behouden
Ik vind Rafferty wel een leuk ventje.quote:Op zaterdag 25 november 2023 13:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Weinig zin in Florian Hempel en Nathan Rafferty, moet ik je bekennen.
Hempel gooide toevallig één keer absurd goed tegen Van den Bergh en heeft daarna nooit meer iets laten zien. Met zijn kutworp.quote:Op zaterdag 25 november 2023 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Rafferty wel een leuk ventje.
Hempel met zijn drugshoofd mag wel weg ja.
Wij zijn een dartnatie pur sang.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De Polen drijven weer boven
@:bezsen
@:dombohetolifantje1
Ik heb er nog 1, 'de voorzitter van de Brendan Dolan fanclub'quote:
Kciuk is al geplaatst, dus dat zou een beetje gek zijn.quote:Op zondag 26 november 2023 12:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Adrian Lewis laat dit jaar zoals verwacht definitief lopen. Doet ook niet mee aan de qualifier morgen. Verder is iedereen behalve cadby, perez en kciuk erbij.
Dit is vreselijk.quote:Op zondag 26 november 2023 12:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Adrian Lewis laat dit jaar zoals verwacht definitief lopen.
Wat een doffe, doffe, ellende.quote:Vladimir Andersen
Bradley Brooks
Kevin Burness
Richie Burnett
Stephen Burton
Jamie Clark
Jeffrey de Zwaan
Ted Evetts
Adam Gawlas
Callum Goffin
Graham Hall
Florian Hempel
Jimmy Hendriks
Ronny Huybrechts
Danny Jansen
Jose Justicia
Nick Kenny
George Killington
Mervyn King
Martijn Kleermaker
Daniel Klose
Robbie Knops
Boris Krcmar
Maik Kuivenhoven
Darius Labanauskas
Jacques Labre
Tony Martinez
Ryan Meikle
Damian Mol
Arron Monk
Ross Montgomery
Joe Murnan
Geert Nentjes
John O'Shea
Robert Owen
Josh Payne
Luc Peters
Devon Petersen
Nathan Rafferty
Brian Raman
Rowby-John Rodriguez
Rusty-Jake Rodriguez
Owen Roelofs
Pascal Rupprecht
Karel Sedlacek
Jeff Smith
Adam Smith-Neale
Alan Soutar
Jeffrey Sparidaans
Mensur Suljovic
Graham Usher
Scott Waites
Adam Warner
Darren Webster
Shaun Wilkinson
Lewis Williams
James Wilson
Danny van Trijp
Jurjen van der Velde
Vincent van der Voort
Als hij dan ook optyft uit de studio, chagrijnige frituurkop met z’n ‘ik heb met Michael getraind’ verhalenquote:Op zondag 26 november 2023 17:34 schreef de_boswachter het volgende:
110% anti van der Voort. Einde tijdperk. En nooit meer terug komen aub. Ohja en Suljovic net zo.
Die vent wekt alleen maar woede op, bah.quote:Op zondag 26 november 2023 17:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Als hij dan ook optyft uit de studio, chagrijnige frituurkop met z’n ‘ik heb met Michael getraind’ verhalen
Vier, wat schofterig veel is.quote:Op zondag 26 november 2023 17:36 schreef Pino112 het volgende:
Hoeveel uit dat lijstje kwalificeren zich?
Rupprecht!quote:Op zondag 26 november 2023 17:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voor wie ben je? Sedlacek?
Ja, Waites zou sympathiek zijn. Sedlacek kan het soms ook op TV.quote:Op zondag 26 november 2023 17:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Rupprecht!
Waites wil nog wel eens uit zijn slof schieten op een podium, dat zou geen ramp zijn.
Verder zou je bijna gaan hopen op types als Jimmy Hendriks, Ronny Huybrechts, de plaaggeest en Ross The Boss. In het kaliber 'zou het wat uitmaken' valt er dan wellicht nog wat te lachen. En gaat de PDC misschien over tot minder startplekken voor deze hoop stront.
Omdat letterlijk niemand op die fraud zit te wachten.quote:Op zondag 26 november 2023 17:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
In deze gele voorbeschouwing is Soutar nog niet eens genoemd
Schijnt brandweerman te zijn.quote:Op zondag 26 november 2023 17:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
In deze gele voorbeschouwing is Soutar nog niet eens genoemd
Wessel en Luke L. zijn de darters waar liefhebbers het meest naar uitkijken.quote:Op zondag 26 november 2023 17:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Mani89 Wessel Nijman draait warm voor het WK. https://recap.dartconnect.com/matches/6563754e5c3cbdc7cf067dfe
Bij de Pro Tour-spelers zit er behalve Veenstra (en de debiele halfbroertjes Evans/Menzies) niemand waar ik het echt leuk vind om naar te kijken.quote:Op zondag 26 november 2023 17:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wessel en Luke L. zijn de darters waar liefhebbers het meest naar uitkijken.
Hoe meer spelers des te leuker. Meer verrassingen genotquote:Op zondag 26 november 2023 18:38 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wordt nu echt een tijd dat ze teruggaan naar 64 spelers. Sinds dit format met 96 de eerste week allemaal standaard oninteressante partijen, niet doorheen te komen.
En dan niet het bekende format van 1 tegen 64 en 2 tegen 63, maar vrij loten met evt. een beschermde status voor de top 32 in ronde 1.
Willen we meer of minder vrouwen?quote:Op zondag 26 november 2023 18:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoe meer spelers des te leuker. Meer verrassingen genot
We willen alleen de mokervette Beau Greaves (en haar zus)quote:Op zondag 26 november 2023 18:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Willen we meer of minder vrouwen?
Noa Lynn van Leuven is ook een "vrouw"quote:Op zondag 26 november 2023 18:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het niveau stelt inderdaad vaak teleur, maar in de laatste 64 is 88-92 gemiddeld ook de maat bij veel spelers. En alsnog zijn er genoeg spelers die als 'goed' worden beschouwd maar toch ongenadig hard choken in de voorronde. Ik noem spelers als Barry, Beaton, De Decker, Hughes.quote:Op zondag 26 november 2023 18:38 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wordt nu echt een tijd dat ze teruggaan naar 64 spelers. Sinds dit format met 96 de eerste week allemaal standaard oninteressante partijen, niet doorheen te komen.
En dan niet het bekende format van 1 tegen 64 en 2 tegen 63, maar vrij loten met evt. een beschermde status voor de top 32 in ronde 1.
Volgens mij is het aantal spannende partijen in R2 afgenomen tov het vorige format in R1. En dat terwijl het aantal wedstrijden is toegenomen. Als je toch met 96 start is er niet echt een optie om het interessanter te maken.quote:Op zondag 26 november 2023 19:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het niveau stelt inderdaad vaak teleur, maar in de laatste 64 is 88-92 gemiddeld ook de maat bij veel spelers. En alsnog zijn er genoeg spelers die als 'goed' worden beschouwd maar toch ongenadig hard choken in de voorronde. Ik noem spelers als Barry, Beaton, De Decker, Hughes.
M. Smiss-Razmaquote:Op zondag 26 november 2023 23:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Mani89 @:Poepz0r @:wimderon In welk kwart zien we Littler het liefst belanden? Stukje met Noppert/Schindler?
Voor de leeuwen ermee dus bij rayaquote:Op zondag 26 november 2023 23:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Mani89 @:Poepz0r @:wimderon In welk kwart zien we Littler het liefst belanden? Stukje met Noppert/Schindler?
Lol. Nog steeds moet alles heel goed gaan vallen voor Ray. Wright's niveau ligt rond de 92-95 (zeg ik gevoelsmatig), heeft al heel lang geen houvast meer. Maar alsnog heeft hij fases waar hij smerig goede legs/finishes aaneen kan rijgen.quote:Op zondag 26 november 2023 23:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
De weg ligt ineens open voor Raya.
Raya weer met nieuwe darts, gaat niks wordenquote:Op zondag 26 november 2023 23:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lol. Nog steeds moet alles heel goed gaan vallen voor Ray. Wright's niveau ligt rond de 92-95 (zeg ik gevoelsmatig), heeft al heel lang geen houvast meer. Maar alsnog heeft hij fases waar hij smerig goede legs/finishes aaneen kan rijgen.
Meer voor de catering, minder op het podiumquote:Op zondag 26 november 2023 18:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dus je wil dat ze de cheerleaders afschaffen.quote:Op maandag 27 november 2023 09:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Meer voor de catering, minder op het podium
Dat kan serieus fucken met darters. Donkergroen naar zwart is niet fel genoeg.quote:
Als de callers maar zien in welk vakje de pijlen hangen.quote:Op maandag 27 november 2023 12:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat kan serieus fucken met darters. Donkergroen naar zwart is niet fel genoeg.
quote:Op maandag 27 november 2023 12:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Als de callers maar zien in welk vakje de pijlen hangen.
Sowieso wel tijd voor een inclusief regenboogdartsbord.
Ze zeggen sowieso nergens dat dit t wkbord wordt, enkel dat t in aanloop maar t wk wordt gepresenteerd. Hoeven dus sowieso niks recht te zettenquote:Op maandag 27 november 2023 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is een grapje toch?
Morgen gewoon berichtje van haha gefopt. Maar je kan m wel kopen leuk kerstcadeau bla bla
Jawel zie persbericht pdcquote:Op maandag 27 november 2023 12:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ze zeggen sowieso nergens dat dit t wkbord wordt, enkel dat t in aanloop maar t wk wordt gepresenteerd. Hoeven dus sowieso niks recht te zetten
VIER plekken zelfsquote:Op maandag 27 november 2023 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
Vandaag is maar één plek te verdienen toch op dat van der Voort toernooitje?
Nee, vier.quote:Op maandag 27 november 2023 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
4.quote:Op maandag 27 november 2023 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
King mag direct tegen Rupprecht die zojuist met een hoog gemiddelde die downie-glazenwasser heeft verslagen. Geef hem geen enorme kans.quote:Op maandag 27 november 2023 11:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Loting voor qualifier is gedaan. Nentjes- Hendriks en jansen - van trijp eerste ronde. Vincent heeft n bye. Mervyn King moet t wel heel erg verkloten, wil ie niet alsnog n ticket pakken.
Nee joh dan stoppen ze ermee.quote:Op maandag 27 november 2023 13:22 schreef de_boswachter het volgende:
Dus alle vier de halve finalisten? Want de bracket laat maar één winnaar zien op de Dartsconnect site. Ze gaan dus door ook nadat er 4 over zijn?
Oh okquote:Op maandag 27 november 2023 13:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee joh dan stoppen ze ermee.
Aids ruimen, genotquote:Op maandag 27 november 2023 13:26 schreef Mani89 het volgende:
Rijen Miekol heeft gelukkig niet ZO’N dag.
Ik overdenk nog steeds het moment dat we Hendriks-Hughes op het WK moesten meemaken afgelopen jaar.quote:Op maandag 27 november 2023 13:30 schreef Mani89 het volgende:
Geert sjookt even alles weg tegen Parkinsonworp Jimmy. Onleuk.
T staat er nergens letterlijk. Met alle formuleringen kan pdc ermee wegkomen dat ze niet hebben gezegd dat dit t wk bord wordt:quote:
Hieruit maak ik wel op dat het er hangt tijdens het WK.quote:Op maandag 27 november 2023 14:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
the tournament’s new sponsors will unveil the brand new dartboard featuring a green treble 20 – replacing the traditional red - during today’s official launch event in London.
The boards have been produced by Winmau - the PDC's official equipment supplier - and will sit at the centre of a stage illuminated by an electrifying green backdrop, representing the event’s world-famous live atmosphere.
T heeft nog lang geduurd.quote:Op maandag 27 november 2023 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
De grote zwarte speer van Devon Pietersen kan ook weer opgeborgen worden.
Is er geen qualifier meer voor hem ergens in de krochten van Papua Nieuw Guinea?quote:Op maandag 27 november 2023 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
De grote zwarte speer van Devon Pietersen kan ook weer opgeborgen worden.
Die klote Jimmy Hendriks zit er nog in godverdommequote:Op maandag 27 november 2023 14:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een gruwel om welbekende namen te zien als Monk, Burnett, Murnan maar ook palletsorteerder Ronny te zien
Florian Hempel, Kevin burness, George killington. T houdt niet opquote:Op maandag 27 november 2023 14:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die klote Jimmy Hendriks zit er nog in godverdomme
WE schoppen m helemaal kapotquote:Op maandag 27 november 2023 14:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die klote Jimmy Hendriks zit er nog in godverdomme
Captain Jimmy. Het is toch verschrikkelijkquote:Op maandag 27 november 2023 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
WE schoppen m helemaal kapot
Suljovic godquote:Op maandag 27 november 2023 14:54 schreef de_boswachter het volgende:
RJR of Suljovic is een beetje tussen kiezen voor het springen van een flat of springen voor de trein.
Stukje drukquote:Op maandag 27 november 2023 15:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rowby SjonJe doodgooien met 10 over
Ongelofelijke debiel
Gooit Goffin met een setje rackets?quote:Op maandag 27 november 2023 15:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Burnett breekt goffin in 24 darts. Stukje kwaliteit
Wie is deze no no?quote:Op maandag 27 november 2023 15:10 schreef Sikko71 het volgende:
Suljovic niet naar het WK, mijn dag kan bijna niet meer stuk...
Ik heb wel enige sympathie voor de dwerg. Laat hem het dan maar doen tussen al deze aids.quote:Op maandag 27 november 2023 15:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voor een WK-plek:
Plek 1: Soutar/Burnett - Hempel/Evetts/Hall
Plek 2:Webster/Labanauskas - Hendriks/Van Trijp/Klose
Plek 3: Rupprecht/Kenny - Brooks/KrcMar/Huybrechts
Plek 4: Sparridaans/Killington - Rusty Jake Rodriguez/Rafferty/Payne
V trijp en sparidaans genotquote:Op maandag 27 november 2023 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb wel enige sympathie voor de dwerg. Laat hem het dan maar doen tussen al deze aids.
Daar heb jij helemaal gelijk in Alfredquote:Op maandag 27 november 2023 15:30 schreef de_boswachter het volgende:
Slechte dag voor de Danny’s. Het zit ook niet mee met zo’n naam.
Die had ik aangevinkt als qualifierquote:Op maandag 27 november 2023 15:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Pascal Rupprecht heeft zn wondersloffen aan. Nu weer 105 gemiddeld.
Correctie: Sparridaans verliest van de onsympathiek en oervervelende Killington. Alleen nog Sjimmie in de runningquote:Op maandag 27 november 2023 15:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Geen Danny van Trijp meer. De vlaggetjes zullen van Sparridaans en Hendriks moeten komen.
Ik ben helemaal blij maanquote:Op maandag 27 november 2023 15:34 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
@:de_boswachter
Verklaar je haat jegens F. Hempel? Homobandje vorige WK?quote:Op maandag 27 november 2023 15:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je weet dat het gaat gebeuren, en het gebeurt ook. Wat een lijst ontiegelijke kutnamen die er nog over zijn, met die lijer van een Hempel voorop.
Een afschuwelijke kutworp, en iemand wiens enige wapenfeit een bizarre flukewedstrijd was tegen Van den Bergh waar hij elke finish uitgooide die hij zag. Ik heb werkelijk geen idee wat die josti verder heeft toegevoegd.quote:Op maandag 27 november 2023 15:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Verklaar je haat jegens F. Hempel? Homobandje vorige WK?
Handdoekjequote:Op maandag 27 november 2023 15:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Verklaar je haat jegens F. Hempel? Homobandje vorige WK?
Hij gaat als brandweerquote:Op maandag 27 november 2023 15:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Alan Soutar geeft gas. Gooit t hele jaar geen pepernoot en ja hoor..
Nieuw systeem met ranking gebaseerd op gemiddeldes van alle wedstrijden afgelopen jaar. De 4 met hoogste gemiddeldes over alle wedstrijden mogen meedoen.quote:
Ja maar hij heeft wel 2e Bundesliga gehandbalt!quote:Op maandag 27 november 2023 15:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een afschuwelijke kutworp, en iemand wiens enige wapenfeit een bizarre flukewedstrijd was tegen Van den Bergh waar hij elke finish uitgooide die hij zag. Ik heb werkelijk geen idee wat die josti verder heeft toegevoegd.
Nee, gewoon doorschuiven naar Pro Tour-speler 33/34 of andere Tours belonen.quote:Op maandag 27 november 2023 15:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nieuw systeem met ranking gebaseerd op gemiddeldes van alle wedstrijden afgelopen jaar. De 4 met hoogste gemiddeldes over alle wedstrijden mogen meedoen.
Zou best 1 jongere bij mogen imo. En vrouwen gewoon dubbel laten meedoen bij beide wk's. Hoe leuk was t geweest als Greaves dadelijk Zonneveld eruit had geknikkerd.quote:Op maandag 27 november 2023 15:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee, gewoon doorschuiven naar Pro Tour-speler 33/34 of andere Tours belonen.
Of de beste niet-gekwalificeerden van bijvoorbeeld de Youth World Championship en de Women's Matchplay. Een beetje creativiteit in plaats van flukes.quote:Op maandag 27 november 2023 15:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zou best 1 jongere bij mogen imo. En vrouwen gewoon dubbel laten meedoen bij beide wk's. Hoe leuk was t geweest als Greaves dadelijk Zonneveld eruit had geknikkerd.
Extra pallets bittergarnituur worden reeds in de studio afgeleverd.quote:Op maandag 27 november 2023 15:34 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
@:de_boswachter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |