Omdat letterlijk niemand op die fraud zit te wachten.quote:Op zondag 26 november 2023 17:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
In deze gele voorbeschouwing is Soutar nog niet eens genoemd
Schijnt brandweerman te zijn.quote:Op zondag 26 november 2023 17:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
In deze gele voorbeschouwing is Soutar nog niet eens genoemd
Wessel en Luke L. zijn de darters waar liefhebbers het meest naar uitkijken.quote:Op zondag 26 november 2023 17:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Mani89 Wessel Nijman draait warm voor het WK. https://recap.dartconnect.com/matches/6563754e5c3cbdc7cf067dfe
Bij de Pro Tour-spelers zit er behalve Veenstra (en de debiele halfbroertjes Evans/Menzies) niemand waar ik het echt leuk vind om naar te kijken.quote:Op zondag 26 november 2023 17:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wessel en Luke L. zijn de darters waar liefhebbers het meest naar uitkijken.
Hoe meer spelers des te leuker. Meer verrassingen genotquote:Op zondag 26 november 2023 18:38 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wordt nu echt een tijd dat ze teruggaan naar 64 spelers. Sinds dit format met 96 de eerste week allemaal standaard oninteressante partijen, niet doorheen te komen.
En dan niet het bekende format van 1 tegen 64 en 2 tegen 63, maar vrij loten met evt. een beschermde status voor de top 32 in ronde 1.
Willen we meer of minder vrouwen?quote:Op zondag 26 november 2023 18:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoe meer spelers des te leuker. Meer verrassingen genot
We willen alleen de mokervette Beau Greaves (en haar zus)quote:Op zondag 26 november 2023 18:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Willen we meer of minder vrouwen?
Noa Lynn van Leuven is ook een "vrouw"quote:Op zondag 26 november 2023 18:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het niveau stelt inderdaad vaak teleur, maar in de laatste 64 is 88-92 gemiddeld ook de maat bij veel spelers. En alsnog zijn er genoeg spelers die als 'goed' worden beschouwd maar toch ongenadig hard choken in de voorronde. Ik noem spelers als Barry, Beaton, De Decker, Hughes.quote:Op zondag 26 november 2023 18:38 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wordt nu echt een tijd dat ze teruggaan naar 64 spelers. Sinds dit format met 96 de eerste week allemaal standaard oninteressante partijen, niet doorheen te komen.
En dan niet het bekende format van 1 tegen 64 en 2 tegen 63, maar vrij loten met evt. een beschermde status voor de top 32 in ronde 1.
Volgens mij is het aantal spannende partijen in R2 afgenomen tov het vorige format in R1. En dat terwijl het aantal wedstrijden is toegenomen. Als je toch met 96 start is er niet echt een optie om het interessanter te maken.quote:Op zondag 26 november 2023 19:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het niveau stelt inderdaad vaak teleur, maar in de laatste 64 is 88-92 gemiddeld ook de maat bij veel spelers. En alsnog zijn er genoeg spelers die als 'goed' worden beschouwd maar toch ongenadig hard choken in de voorronde. Ik noem spelers als Barry, Beaton, De Decker, Hughes.
M. Smiss-Razmaquote:Op zondag 26 november 2023 23:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Mani89 @:Poepz0r @:wimderon In welk kwart zien we Littler het liefst belanden? Stukje met Noppert/Schindler?
Voor de leeuwen ermee dus bij rayaquote:Op zondag 26 november 2023 23:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Mani89 @:Poepz0r @:wimderon In welk kwart zien we Littler het liefst belanden? Stukje met Noppert/Schindler?
Lol. Nog steeds moet alles heel goed gaan vallen voor Ray. Wright's niveau ligt rond de 92-95 (zeg ik gevoelsmatig), heeft al heel lang geen houvast meer. Maar alsnog heeft hij fases waar hij smerig goede legs/finishes aaneen kan rijgen.quote:Op zondag 26 november 2023 23:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
De weg ligt ineens open voor Raya.
Raya weer met nieuwe darts, gaat niks wordenquote:Op zondag 26 november 2023 23:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lol. Nog steeds moet alles heel goed gaan vallen voor Ray. Wright's niveau ligt rond de 92-95 (zeg ik gevoelsmatig), heeft al heel lang geen houvast meer. Maar alsnog heeft hij fases waar hij smerig goede legs/finishes aaneen kan rijgen.
Meer voor de catering, minder op het podiumquote:Op zondag 26 november 2023 18:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dus je wil dat ze de cheerleaders afschaffen.quote:Op maandag 27 november 2023 09:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Meer voor de catering, minder op het podium
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |