Dan zit ik mis en bied ik daarvoor m'n nederigste excuses aan. Dan waren de legs waarin ie veel miste degene die ie alsnog pakte (in 21 en 24 darts)quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klaasen laat in de verliezende legs 144, 76, 36, 144, 86 en 228 staan. Dat is maximaal 1 pijl op een dubbel geweest.
quote:Order of Merit top 32
Michael van Gerwen (3)
Danny Noppert (7)
Dirk van Duijvenbode (10)
Raymond van Barneveld (29)
Pro Tour
Gian van Veen
Richard Veenstra
Kevin Doets
Christian Kist
Jermaine Wattimena
Niels Zonneveld
International qualifiers
Wessel Nijman
Berry van Peer
Dat kunnen er nog meer worden. Plaisier nu in de finale tegen Tricole, we hebben nog vier glibberplekken en eigenlijk zijn Jules van Dongen en Jeffrey de Graaf ook gewoon een Nederlander.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:02 schreef Nober het volgende:
12 Nederlanders gekwalificeerd![]()
https://en.m.wikipedia.org/wiki/2024_PDC_World_Darts_Championship
[..]
En Jules van Dongen gaat ook. Plus 4 pdpa plekken waarvan er mogelijk ook nog 1 of 2 naar nlers gaanquote:Op zaterdag 18 november 2023 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat kunnen er nog meer worden. Plaisier nu in de finale tegen Tricole, we hebben nog vier glibberplekken en eigenlijk zijn Jules van Dongen en Jeffrey de Graaf ook gewoon een Nederlander.
Ja dat noem ik de vier glibberplekken.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En Jules van Dongen gaat ook. Plus 4 pdpa plekken waarvan er mogelijk ook nog 1 of 2 naar nlers gaan
Samequote:Op zaterdag 18 november 2023 03:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bedankt voor het openen @:wimderon !
Het warme water wordt alvast voorverwarmd voor:
@:Tagliano @:Coco @:Alaphilippe_ @:wereldgozer @:zipportal @:maxi-mus @:fetX @:DombohetOlifantje1 @:Neef_Wuppie (stik in je roseetje randdebiel) @:Doevelaer @:Frozen-assassin @:Immerdebestebob @:Szura @:Lonaa @:WheeledWarrior @:Anneloos @:SlechteWoordgrappen @:leolinedance @:de_boswachter @:scorpion_17 @:kopiko @:mani89 @:engine
Wat heb ik hier toch ONGELOOFLIJKE ZIN in
Present!quote:Op zaterdag 18 november 2023 03:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bedankt voor het openen @:wimderon !
Het warme water wordt alvast voorverwarmd voor:
@:Tagliano @:Coco @:Alaphilippe_ @:wereldgozer @:zipportal @:maxi-mus @:fetX @:DombohetOlifantje1 @:Neef_Wuppie (stik in je roseetje randdebiel) @:Doevelaer @:Frozen-assassin @:Immerdebestebob @:Szura @:Lonaa @:WheeledWarrior @:Anneloos @:SlechteWoordgrappen @:leolinedance @:de_boswachter @:scorpion_17 @:kopiko @:mani89 @:engine
Wat heb ik hier toch ONGELOOFLIJKE ZIN in
"Lonaa gets battered, everywhere she goes. Lonaa gets battered, everywhere she goes, everywhere she goeeeessss."quote:Op zondag 19 november 2023 10:51 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb wel een vrij treurige mededeling: de kans dat ik actief kan kijken en kan posten is ongeveer nul.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:38 schreef Lonaa het volgende:
De mention die je wist dat zou komen.
Hallo jong0ns.
quote:Op donderdag 22 december 2022 22:25 schreef Lonaa het volgende:
Lieverds, ik wil al jullie staven niet vanavond.
Je komt maar gewoon kijken.quote:Op zondag 19 november 2023 10:51 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb wel een vrij treurige mededeling: de kans dat ik actief kan kijken en kan posten is ongeveer nul.
Ik geloof niet dat mijn baan dat toelaat.quote:Op zondag 19 november 2023 10:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je komt maar gewoon kijken.
Alhoewel ik na de Kerst ook grotendeels afhaak vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |