Afgevinkt.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:56 schreef Zipportal het volgende:
@:coco @:borisz @:heywoodu
Reeksen allen.
Derlnener?quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Neem aan dat Klaasen en Tricole ook daadwerkelijk de intentie hebben naar t pdc wk te gaan. Dan mag de wdf net voor t toernooi nog n nieuwe derlnener gaan uitnodigen als een van die 2 t wordt
Verliezen op kwaliteit is wat anders dan 'laten liggen'.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jelle laat t liggen tegen Tricole
Dat zeg ik dus. Ze mag niet meedoen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Foutje in op. Greaves mag wel meedoen, ze kiest zelf voor het andere wk
Top.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hopen op Trikkel v Griezelbus als finale.
Closereading weer Stijn. Hij miste op dat moment een aantal keer dubbels op zn eigen legs. Dus daarom laten liggen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Verliezen op kwaliteit is wat anders dan 'laten liggen'.
Klaasen laat in de verliezende legs 144, 76, 36, 144, 86 en 228 staan. Dat is maximaal 1 pijl op een dubbel geweest.quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Closereading weer Stijn. Hij miste op dat moment een aantal keer dubbels op zn eigen legs. Dus daarom laten liggen.
Dan zit ik mis en bied ik daarvoor m'n nederigste excuses aan. Dan waren de legs waarin ie veel miste degene die ie alsnog pakte (in 21 en 24 darts)quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klaasen laat in de verliezende legs 144, 76, 36, 144, 86 en 228 staan. Dat is maximaal 1 pijl op een dubbel geweest.
quote:Order of Merit top 32
Michael van Gerwen (3)
Danny Noppert (7)
Dirk van Duijvenbode (10)
Raymond van Barneveld (29)
Pro Tour
Gian van Veen
Richard Veenstra
Kevin Doets
Christian Kist
Jermaine Wattimena
Niels Zonneveld
International qualifiers
Wessel Nijman
Berry van Peer
Dat kunnen er nog meer worden. Plaisier nu in de finale tegen Tricole, we hebben nog vier glibberplekken en eigenlijk zijn Jules van Dongen en Jeffrey de Graaf ook gewoon een Nederlander.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:02 schreef Nober het volgende:
12 Nederlanders gekwalificeerd![]()
https://en.m.wikipedia.org/wiki/2024_PDC_World_Darts_Championship
[..]
En Jules van Dongen gaat ook. Plus 4 pdpa plekken waarvan er mogelijk ook nog 1 of 2 naar nlers gaanquote:Op zaterdag 18 november 2023 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat kunnen er nog meer worden. Plaisier nu in de finale tegen Tricole, we hebben nog vier glibberplekken en eigenlijk zijn Jules van Dongen en Jeffrey de Graaf ook gewoon een Nederlander.
Ja dat noem ik de vier glibberplekken.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En Jules van Dongen gaat ook. Plus 4 pdpa plekken waarvan er mogelijk ook nog 1 of 2 naar nlers gaan
Samequote:Op zaterdag 18 november 2023 03:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bedankt voor het openen @:wimderon !
Het warme water wordt alvast voorverwarmd voor:
@:Tagliano @:Coco @:Alaphilippe_ @:wereldgozer @:zipportal @:maxi-mus @:fetX @:DombohetOlifantje1 @:Neef_Wuppie (stik in je roseetje randdebiel) @:Doevelaer @:Frozen-assassin @:Immerdebestebob @:Szura @:Lonaa @:WheeledWarrior @:Anneloos @:SlechteWoordgrappen @:leolinedance @:de_boswachter @:scorpion_17 @:kopiko @:mani89 @:engine
Wat heb ik hier toch ONGELOOFLIJKE ZIN in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |