Suljovic godquote:Op maandag 27 november 2023 14:54 schreef de_boswachter het volgende:
RJR of Suljovic is een beetje tussen kiezen voor het springen van een flat of springen voor de trein.
Stukje drukquote:Op maandag 27 november 2023 15:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rowby SjonJe doodgooien met 10 over
Ongelofelijke debiel
Gooit Goffin met een setje rackets?quote:Op maandag 27 november 2023 15:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Burnett breekt goffin in 24 darts. Stukje kwaliteit
Wie is deze no no?quote:Op maandag 27 november 2023 15:10 schreef Sikko71 het volgende:
Suljovic niet naar het WK, mijn dag kan bijna niet meer stuk...
Ik heb wel enige sympathie voor de dwerg. Laat hem het dan maar doen tussen al deze aids.quote:Op maandag 27 november 2023 15:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voor een WK-plek:
Plek 1: Soutar/Burnett - Hempel/Evetts/Hall
Plek 2:Webster/Labanauskas - Hendriks/Van Trijp/Klose
Plek 3: Rupprecht/Kenny - Brooks/KrcMar/Huybrechts
Plek 4: Sparridaans/Killington - Rusty Jake Rodriguez/Rafferty/Payne
V trijp en sparidaans genotquote:Op maandag 27 november 2023 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb wel enige sympathie voor de dwerg. Laat hem het dan maar doen tussen al deze aids.
Daar heb jij helemaal gelijk in Alfredquote:Op maandag 27 november 2023 15:30 schreef de_boswachter het volgende:
Slechte dag voor de Danny’s. Het zit ook niet mee met zo’n naam.
Die had ik aangevinkt als qualifierquote:Op maandag 27 november 2023 15:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Pascal Rupprecht heeft zn wondersloffen aan. Nu weer 105 gemiddeld.
Correctie: Sparridaans verliest van de onsympathiek en oervervelende Killington. Alleen nog Sjimmie in de runningquote:Op maandag 27 november 2023 15:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Geen Danny van Trijp meer. De vlaggetjes zullen van Sparridaans en Hendriks moeten komen.
Ik ben helemaal blij maanquote:Op maandag 27 november 2023 15:34 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
@:de_boswachter
Verklaar je haat jegens F. Hempel? Homobandje vorige WK?quote:Op maandag 27 november 2023 15:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je weet dat het gaat gebeuren, en het gebeurt ook. Wat een lijst ontiegelijke kutnamen die er nog over zijn, met die lijer van een Hempel voorop.
Een afschuwelijke kutworp, en iemand wiens enige wapenfeit een bizarre flukewedstrijd was tegen Van den Bergh waar hij elke finish uitgooide die hij zag. Ik heb werkelijk geen idee wat die josti verder heeft toegevoegd.quote:Op maandag 27 november 2023 15:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Verklaar je haat jegens F. Hempel? Homobandje vorige WK?
Handdoekjequote:Op maandag 27 november 2023 15:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Verklaar je haat jegens F. Hempel? Homobandje vorige WK?
Hij gaat als brandweerquote:Op maandag 27 november 2023 15:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Alan Soutar geeft gas. Gooit t hele jaar geen pepernoot en ja hoor..
Nieuw systeem met ranking gebaseerd op gemiddeldes van alle wedstrijden afgelopen jaar. De 4 met hoogste gemiddeldes over alle wedstrijden mogen meedoen.quote:
Ja maar hij heeft wel 2e Bundesliga gehandbalt!quote:Op maandag 27 november 2023 15:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een afschuwelijke kutworp, en iemand wiens enige wapenfeit een bizarre flukewedstrijd was tegen Van den Bergh waar hij elke finish uitgooide die hij zag. Ik heb werkelijk geen idee wat die josti verder heeft toegevoegd.
Nee, gewoon doorschuiven naar Pro Tour-speler 33/34 of andere Tours belonen.quote:Op maandag 27 november 2023 15:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nieuw systeem met ranking gebaseerd op gemiddeldes van alle wedstrijden afgelopen jaar. De 4 met hoogste gemiddeldes over alle wedstrijden mogen meedoen.
Zou best 1 jongere bij mogen imo. En vrouwen gewoon dubbel laten meedoen bij beide wk's. Hoe leuk was t geweest als Greaves dadelijk Zonneveld eruit had geknikkerd.quote:Op maandag 27 november 2023 15:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee, gewoon doorschuiven naar Pro Tour-speler 33/34 of andere Tours belonen.
Of de beste niet-gekwalificeerden van bijvoorbeeld de Youth World Championship en de Women's Matchplay. Een beetje creativiteit in plaats van flukes.quote:Op maandag 27 november 2023 15:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zou best 1 jongere bij mogen imo. En vrouwen gewoon dubbel laten meedoen bij beide wk's. Hoe leuk was t geweest als Greaves dadelijk Zonneveld eruit had geknikkerd.
Extra pallets bittergarnituur worden reeds in de studio afgeleverd.quote:Op maandag 27 november 2023 15:34 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
@:de_boswachter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |