Humphries is wel een WK-choker de laatste jaren.quote:Op zondag 19 november 2023 21:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Barney is voor de Kerst weer thuis dus.
-edit- oh, dit is natuurlijk na de Kerst. Maar toch.
Zo'n Killington zal de TCH wel winnen.quote:Op zondag 19 november 2023 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De pijp is gewoon leeg na 30 jaar. Misschien dat hij nog via de qualifier binnenkomt.
Soutar, King, Van der Voort, Kleermaker, Rodriguez, Suljovic, Meikle, Hempel, Gawlas, Krcmar, Rafferty, Jansen, Labanauskas, Waites. Wordt nog een geweld.
Vooral vorig jaar was het een tegenvaller, net toen het schema zich opende. Twee jaar geleden verloor hij toch van een uitmuntende Anderson?quote:Op zondag 19 november 2023 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Humphries is wel een WK-choker de laatste jaren.
Ah, ik haal twee jaar door elkaar, ik dacht dat twee jaar terug die flater tegen Paul Lim was, maar dat is natuurlijk drie jaar terug.quote:Op zondag 19 november 2023 22:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vooral vorig jaar was het een tegenvaller, net toen het schema zich opende. Twee jaar geleden verloor hij toch van een uitmuntende Anderson?
Het is wel echt vrije rukke kwaliteit steeds dat Viaplay. Hier kijken we wel. Meestal kijk ik het gewoon via Twitch. Easypeasy @Wereldgozerquote:Op zondag 19 november 2023 14:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Aangezien Dartstreams eruit ligt en ik het meerendeel van het WK mij in de EU bevind neem ik trouwens voor een maandje Viaplay. Gaan we een bingo doen?
Matchfixing, dat kon ik ook wel vertellen. Nog nooit een fatsoenlijke wedstrijd gezien van Prakje Jiwa.quote:Op maandag 20 november 2023 14:43 schreef Doevelaer het volgende:
Er kan alvast een voorzichtige streep door Prakhaas Jiwa
Dat worden 5 pdpa-qualifersquote:Op maandag 20 november 2023 14:43 schreef Doevelaer het volgende:
Er kan alvast een voorzichtige streep door Prakhaas Jiwa
De glibberqualifier overdag?quote:Op maandag 20 november 2023 16:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De loting van het WK is volgende week maandag om 17:30. Taylor en Priestley doen de loting.
Jammer, geen Rod Stewartquote:Op maandag 20 november 2023 16:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De loting van het WK is volgende week maandag om 17:30. Taylor en Priestley doen de loting.
Hahahaha die op 58:30quote:Op maandag 20 november 2023 17:59 schreef Mani89 het volgende:
Check even die 2de matsj hier op 54 minuten, Jiwa smijt elke dubbel bijna buiten het bord of in de triple lol.
Met zo'n hoofd verwacht je t eigenlijk niet.quote:Op maandag 20 november 2023 18:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hahahaha die op 58:30. De eerste net buiten het bord, daarna per ongeluk bijna in de dubbel 5, en dan toch weer vijf kilometer hoger.
Vooral King, Van der Voort en Suljovic horen bij het meubilairquote:Op zondag 19 november 2023 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De pijp is gewoon leeg na 30 jaar. Misschien dat hij nog via de qualifier binnenkomt.
Soutar, King, Van der Voort, Kleermaker, Rodriguez, Suljovic, Meikle, Hempel, Gawlas, Krcmar, Rafferty, Jansen, Labanauskas, Waites. Wordt nog een geweld.
Benieuwd of Lewis nog meedoet of dat ie dit jaar gewoon helemaal laat lopen.quote:Op zondag 19 november 2023 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En na iedere misser een nog grotere act opvoeren dan Berry van Peer.quote:Op maandag 20 november 2023 17:59 schreef Mani89 het volgende:
Check even die 2de matsj hier op 54 minuten, Jiwa smijt elke dubbel bijna buiten het bord of in de triple lol.
De vinale is dus voor Russ.quote:Mastercaller Russ Bray stopt na de komende finale van het WK darts met televisietoernooien. De 66-jarige Brit met de iconische schorre stem vindt het na bijna 28 jaar mooi geweest.
Bray roept al sinds 1996 de scores om bij dartspartijen van de PDC. Zijn herkenbare stemgeluid leverde hem de bijnaam 'The Voice' op. Volgende maand begint hij in Londen aan zijn 28e WK. De finale van 3 januari wordt zijn laatste kunstje.
In zijn carrière was Bray meermaals de mastercaller van een WK-finale. Hij was er onder meer bij tijdens de heroïsche eindstrijd van 2007, waarin Raymond van Barneveld ten koste van zijn rivaal Phil Taylor zijn vijfde wereldtitel pakte.
"Ik kan terugkijken op een geweldige carrière. Het darts heeft me zoveel kansen en herinneringen gegeven", zegt Bray. "Het was een rollercoaster. Sinds 1996 heeft het darts zich ongelooflijk ontwikkeld. Het is nu een wereldwijde sport."
De Brit wil een stap opzij doen voor een nieuwe generatie. "Ik ben nu op leeftijd. Er komt een aantal geweldige jonge mastercallers aan. Voor mij is dit het juiste moment om te stoppen."
Bray gaat vanaf het nieuwe jaar aan de slag als ambassadeur van de PDC. Ook zal hij af en toe nog mastercaller zijn bij World Series-toernooien.
Al angstig voor de glibberqualifier maandag?quote:Op zaterdag 25 november 2023 13:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Fijn dat de oervervelende John Michael in de kwartfinale verloor van de Oost-Europese qualifier.
Ik moet overdag werken tot 15:00, dus ik denk niet dat ik de valsehoopfase/ergernis ga meemaken. Ik kots vanzelf op de uitslag.quote:Op zaterdag 25 november 2023 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Al angstig voor de glibberqualifier maandag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |