Hoe zou jij eruit zien als je twee stukken fruit in je naam hebt en bovendien een angststoornisquote:Op maandag 27 november 2023 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
Het chronisch ontevreden hoofd van Peer van Berry kan me niet snel genoeg opzouten, die man verpest ook alle NDB toernooien tegenwoordig.
Ach wie is zn hype dit keer?quote:Op maandag 27 november 2023 17:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het juichaapje slaat weer door op X. @:maxi-mus
Geert Wildersquote:Op maandag 27 november 2023 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe heet die blonde geilstoot ook weer trouwens?
We hebben net de beste Wade in tig jaar gezien, en het juichaapje denkt dat Littler wel even naar de kwartfinale rent.quote:
Djurmeen z’n butcrack staat nog op eenieders netvlies gebrand. Gelukkig zoomden ze niet in….quote:Op maandag 27 november 2023 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Welke 1e ronde partij kijken jullie het meest naar uit?
Ik met afstand naar Djurmeen - Sherrock. Wordt weer een "onbegrijpelijk" drama.
Ik sorteer vast voor op "Jawawiljehore - Stopdemaamee".quote:Op maandag 27 november 2023 17:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Djurmeen z’n butcrack staat nog op eenieders netvlies gebrand. Gelukkig zoomden ze niet in….
quote:Op maandag 27 november 2023 17:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
We hebben net de beste Wade in tig jaar gezien, en het juichaapje denkt dat Littler wel even naar de kwartfinale rent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |