Djurmeen zit weer heerlijk te vretenquote:Op maandag 27 november 2023 18:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik versta er helemaal geen ene graftyfus van.
Warm bad moddert zichzelfquote:Op maandag 27 november 2023 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is afgelopen. We kunnen inpakken. Wie gaat nu deze ellende modereren? (Haha, alsof hier moderatie nodig is)
Hoorden we daar Yannick op de achtergrond krijsen?quote:Op maandag 27 november 2023 18:21 schreef Mani89 het volgende:
Berry live vanaf zijn begeleidwonen traject.
Oh niet weerquote:Op maandag 27 november 2023 18:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoorden we daar Yannick op de achtergrond krijsen?
Ik zou mij aanbieden, maar ik zou de neiging niet kunnen weerstaan om berichten van Pietje te verwijderen in vbl.quote:
Ik zet in op een uitschakeling tegen Gurneyquote:Op maandag 27 november 2023 18:25 schreef Pino112 het volgende:
Nijman lijkt me een sympathieke jongen.
Viaplay is niet dood?quote:Op maandag 27 november 2023 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
maar ff serieus, waar kunnen we nou straks echt het WK volgen? Viaplay is dood, Goldenarrows is dood, RTL7 doet het niet meer?
Gewoon Viaplay? Werkt perfect hier.quote:Op maandag 27 november 2023 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
maar ff serieus, waar kunnen we nou straks echt het WK volgen? Viaplay is dood, Goldenarrows is dood, RTL7 doet het niet meer?
Viaplay of Twitch.quote:Op maandag 27 november 2023 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Jaquote:Op maandag 27 november 2023 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
kan je ook een abo voor alleen het WK nemen?
Ian White, heel gevaarlijke klant.quote:Op maandag 27 november 2023 18:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zjak wil heel graag laten zien dat hij er verstand van heeft. Wessel laat zich er niet in meesleuren.
All u can eatquote:Op maandag 27 november 2023 18:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Djurmeen zit weer heerlijk te vreten
je bedoelt dat jullie daar allemaal echt voor betalen?quote:Op maandag 27 november 2023 18:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon Viaplay? Werkt perfect hier.
Maar ik zie hem ook wel het WK winnenquote:Op maandag 27 november 2023 18:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zie Peter Wright er wel echt uitvliegen tegen Jim Williams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |