Ach dat is ook zo, daar zal Wim-Lex overigens vast niet rouwig om zijn nu.quote:Op maandag 27 november 2023 15:20 schreef Hanca het volgende:
[..]
D66 heeft de koning uit het proces gehoord, dat kan dus niet. Een informateur kan die opdracht geven.
Uitstekend bestuurder.quote:Op maandag 27 november 2023 15:13 schreef Caland het volgende:
Er is hier duidelijk maar één iemand geknipt voor de job
[ afbeelding ]
Krijgen die slinkse propagandisten toch weer hun zin met die domme heks aan het roerquote:
Mijn bet is dat de zogenaamde insider er weer naast zit, eigenlijk.quote:Op maandag 27 november 2023 14:58 schreef capricia het volgende:
Place your bets..
Plasterk?
Jorristma?
Donner?
[ twitter ]
Oekrainers wel maar dat weten Russen en hun aanhangers inmiddels welquote:Op maandag 27 november 2023 15:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
Gelukkig is links niet gevaarlijk. Weet Thierry alles van
Dus kennelijk gaat Op1 in gesprek over het onderzoek van de AIVD. Lijkt me weinig mis mee.quote:
Dat gaat Geert toch regelen?quote:Op maandag 27 november 2023 15:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Krijgen die slinkse propagandisten toch weer hun zin met die domme heks aan het roer
Hef de NPO op! Nu!
Beter focussen ze op die antifa gastjes.quote:
De AIVD, ook al zo'n linkse club!quote:Op maandag 27 november 2023 15:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dus kennelijk gaat Op1 in gesprek over het onderzoek van de AIVD. Lijkt me weinig mis mee.
Dat programma moet met "antifa gastjes" in gesprek gaan over het gevaar van extreem rechts?quote:Op maandag 27 november 2023 15:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beter focussen ze op die antifa gastjes.
Merk daar niets van met hun slinkse journalistiek. Die guccipetjes staan nog steeds op het schoolplein bij mij te hangen gvd.quote:
De AIVD focust zich op gevaren voor Nederland, niet op rechtse fantasievijandenquote:Op maandag 27 november 2023 15:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beter focussen ze op die antifa gastjes.
Charlie op verkeer en waterstaat. Dat wordt lekker met 130 over provinciale wegen klappen.quote:Op maandag 27 november 2023 15:26 schreef Hexagon het volgende:
Zou trouwens Charlie Aptroot niet een goede zijn? Schuurt wel tegen de PVV aan en oude bekende van Geert. En verder volgens mij schoon.
Die kijkt wel uit zolang het stikstof spook er nog isquote:Op maandag 27 november 2023 15:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Charlie op verkeer en waterstaat. Dat wordt lekker met 130 over provinciale wegen klappen.
Inhalen verboden: dan moet je naar links bewegen en daar doen we niet aan.quote:Op maandag 27 november 2023 15:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Charlie op verkeer en waterstaat. Dat wordt lekker met 130 over provinciale wegen klappen.
Stikstof is een verzonnen fantasie uit de Brusselse immigratielobby. Die spook zal straks niet meer bestaan!quote:Op maandag 27 november 2023 15:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die kijkt wel uit zolang het stikstof spook er nog is
Ik denk niet dat Charlie daar intrapt.quote:Op maandag 27 november 2023 15:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Stikstof is een verzonnen fantasie uit de Brusselse immigratielobby. Die spook zal straks niet meer bestaan!
Geloof me, dit soort fantasieverhalen van linkse partijen als de VVD, daar trappen we niet in.quote:Op maandag 27 november 2023 15:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Charlie daar intrapt.
quote:Op maandag 27 november 2023 15:37 schreef Hexagon het volgende:
Klaus Schwab als verkenner is een goed idee denk ik. Geert is ook een van zijn handpopjes volgens de wappies.
naar de kiezerquote:Op maandag 27 november 2023 15:38 schreef Erasmus het volgende:
[..]!!!11
Luisteren naar het volk!!!!1
Dan hadden ze wel op FvD gestemd.quote:Op maandag 27 november 2023 15:38 schreef Erasmus het volgende:
[..]!!!11
Luisteren naar het volk!!!!1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |