Plasterk is inmiddels lekker rechts-populistisch met zijn telegraafcolumns. Die weet precies wat boosrechts wil horen.quote:Op maandag 27 november 2023 15:11 schreef Buendia het volgende:
Een PvdA'er? Dat zijn toch de linkse duivels? Zou Geert daar akkoord mee gaan?
Da's iig een bestuurder met ervaring, jaquote:Op maandag 27 november 2023 15:13 schreef Caland het volgende:
Er is hier duidelijk maar één iemand geknipt voor de job
[ afbeelding ]
Hij heeft EZK gedaan als waarnemend.quote:Op maandag 27 november 2023 15:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Heeft maar een departement gehad.
Als dat kabinet dan vroegtijdig klapt kan hij wel mooi de schuld bij links neerleggen.quote:Op maandag 27 november 2023 15:11 schreef Buendia het volgende:
Een PvdA'er? Dat zijn toch de linkse duivels? Zou Geert daar akkoord mee gaan?
quote:Op maandag 27 november 2023 15:13 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Het was mij eens gelukt om in zijn bus zwart te rijden; zou hem niet blind vertrouwen.quote:Op maandag 27 november 2023 15:13 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, u bent ook al niet van onbesproken gedrag? Kunnen we er weer één afstrepen....quote:Op maandag 27 november 2023 15:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het was mij eens gelukt om in zijn bus zwart te rijden; zou hem niet blind vertrouwen.
We hebben het slechts over de verkenner he, niet eens over de formateur.quote:Op maandag 27 november 2023 15:16 schreef Hexagon het volgende:
Plasterk heeft het politiek gevoel van een beschuitbus, dus dat zal ook wel weer een drama worden.
Ik werd blind aangenomen toen ik bij de PVV solliciteerde als excuusallochtoon, maar had gelukkig op tijd afgezegd.quote:Op maandag 27 november 2023 15:16 schreef Buendia het volgende:
[..]
Ah, u bent ook al niet van onbesproken gedrag? Kunnen we er weer één afstrepen....
Bij een normale uitslag zou het niet zo'n issue zijn geweest. Maar nu is het ook voor de verkenner een mijnenveld.quote:Op maandag 27 november 2023 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben het slechts over de verkenner he, niet eens over de formateur.
Dat daar nu opeens zoveel aandacht voor is valt Greet te verwijten.
Gewoon interessantdoenderijquote:Op maandag 27 november 2023 15:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Waarom wordt dit raadseltje doorgegeven?
Kan je toch beter meteen de naam zeggen?
quote:Op maandag 27 november 2023 14:49 schreef speknek het volgende:
[ tiktok ]
Blijft frappant.Bizar idd. Goed filmpje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Dacht dat Geert wel zo was dat hij aan niets en niemand zou zeggen wie het zou worden deze dag.quote:
D66 heeft de koning uit het proces gegooid, dat kan dus niet. Een informateur kan die opdracht geven.quote:Op maandag 27 november 2023 14:55 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat de wijze om dit op te lossen is dat de koning Geert de opdracht geeft om een proeve van een regeerakkoord te schrijven waarbij dan openbaar is hoe hij een realistische samenwerking voor zich ziet. Dat kan helpen om VVD en NSC aan tafel te krijgen zonder dat er onrust ontstaat.
Rita Verdonkquote:Op maandag 27 november 2023 14:58 schreef capricia het volgende:
Place your bets..
Plasterk?
Jorristma?
Donner?
[ twitter ]
Weet niet welke schokkender is.quote:Op maandag 27 november 2023 15:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"schokkende-fotos-bungelend-gebroken-been-en-teeven-op-de-camping"
Nou, Kaag dus. BuZa en Fin.quote:Op maandag 27 november 2023 15:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ah, iemand met precies 2 departementen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |