SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live stream JESC
En Matheu Hinzen is die andere.quote:
De zang was goed, zegt de commentator.quote:
Hoor je het niet? De melodielijnen zijn echt zo duidelijkquote:Op zondag 26 november 2023 17:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ken dat nummer supergoed en ik hoor het totaal niet, wat is dit
Het is dat anderen het zeggen en nu hoor ik het ook.quote:Op zondag 26 november 2023 17:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ken dat nummer supergoed en ik hoor het totaal niet, wat is dit
Zoek maar op. Is van Radiohead.quote:Op zondag 26 november 2023 17:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ken het liedje Creep niet, denk ik.
Gelukkig gaan we dansen met Nederland. Maar wel veel serieuze nummers jaquote:Op zondag 26 november 2023 17:15 schreef Amsel het volgende:
Mijn kinderen vinden het maar saai. Zo weinig upbeat en catchy nummers. Zoveel draaaamaaaaa
Stefania kwam er ook vandaan.quote:Op zondag 26 november 2023 17:15 schreef Eightyone het volgende:
The Voice Kids, een soort JESC-fabriek.
Het origineel mag je zelf even gaan opzoeken.quote:Op zondag 26 november 2023 17:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ken het liedje Creep niet, denk ik.
Ik sluit niet uit dat zij wel humor heeft hoor.quote:Op zondag 26 november 2023 17:17 schreef TheVulture het volgende:
Een beetje Soundos-vibes bij de pianiste
Of Mel C.quote:Op zondag 26 november 2023 17:17 schreef TheVulture het volgende:
Een beetje Soundos-vibes bij de pianiste
Ik ookquote:Op zondag 26 november 2023 17:20 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb hierop gestemd. Denk niet dat het zal uitmaken.
Ik hoop dat Duitsland een keer linker rijtje komt. Tot nu toe alleen maar laatste bij JESCquote:Op zondag 26 november 2023 17:20 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb hierop gestemd. Denk niet dat het zal uitmaken.
Zieligquote:Op zondag 26 november 2023 17:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik hoop dat Duitsland een keer linker rijtje komt. Tot nu toe alleen maar laatste bij JESC
Ik heb hierop gestemd. Zal het zo weer doen denk ikquote:Op zondag 26 november 2023 17:21 schreef TheVulture het volgende:
Het verdient het niet helemaal maar ik zie dit best onderaan eindigen
Ik ook hoor, dit voelt oprechtquote:Op zondag 26 november 2023 17:21 schreef molloot200 het volgende:
Ik sta nog steeds achter m’n stem op Duitsland
Gewaagdquote:Op zondag 26 november 2023 17:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik durf wel te zeggen dat Seb en Jasmijn gewoon vrienden zijn
Ik ook, stem er straks weer op!quote:Op zondag 26 november 2023 17:21 schreef molloot200 het volgende:
Ik sta nog steeds achter m’n stem op Duitsland
Deden we dat bij het grote mensen ESF ook maar eens, een lekker dance-deuntje insturenquote:Op zondag 26 november 2023 17:26 schreef Guanabana het volgende:
Mja moet het teveel hebben van het dancestukje.
Ik vond haar uithaal niet heel bestquote:Op zondag 26 november 2023 17:27 schreef Meridiaan het volgende:
Zij klonk in het begin wel wat klein/zacht in de mix trouwens
Fixedquote:
Ja, of Frankrijk weer 1e, voor Armenië. Daarachter zit wel een gat.quote:Op zondag 26 november 2023 17:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond haar uithaal niet heel best
Mijn gok: 1. Armenie 2. Frankrijk 3. NL 4. UK. 5 Spanje
Zijn we er toch weer ingetuind
De uithaal was het ook niet inderdaadquote:Op zondag 26 november 2023 17:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond haar uithaal niet heel best
Mijn gok: 1. Armenie 2. Frankrijk 3. NL 4. UK. 5 Spanje
Zijn we er toch weer ingetuind
Duitsland en UK.quote:Op zondag 26 november 2023 17:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar moet ik naast Nederland op stemmen?
Doe maar Duitsland en Estlandquote:Op zondag 26 november 2023 17:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oekraine heb ik wel als dark horse ja...quote:Op zondag 26 november 2023 17:32 schreef Meridiaan het volgende:
Oh dat Oekraïense liedje was ook leuk, shoot.
Duitsland! Dat ligt er naast hequote:Op zondag 26 november 2023 17:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar incognito wel niet goed voor isquote:Op zondag 26 november 2023 17:34 schreef Momo het volgende:
[..]
1 keer per device, daarna telt niet meer
Ja, die had ik al aangeklikt, maar ik moet er 3 hebben.quote:
Nouja Oekraine danquote:Op zondag 26 november 2023 17:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die had ik al aangeklikt, maar ik moet er 3 hebben.
Nee, ik stem niet op landen in oorlog.quote:
Je mag maar op 3 nummers stemmen.quote:Op zondag 26 november 2023 17:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die had ik al aangeklikt, maar ik moet er 3 hebben.
Of Rode Otoquote:
Ja, zoiets ontbrak vandaag.quote:Op zondag 26 november 2023 17:39 schreef TheVulture het volgende:
Hier had Frankrijk sowieso wel mee gewonnen
Meiden van Italië zijn denk ik beste zangersquote:Op zondag 26 november 2023 17:39 schreef molloot200 het volgende:
Die Lissandro is wel echt een betere zanger dan ongeveer iedereen dit jaar
Loting heeft bepaald dat ze 1e starten.quote:Op zondag 26 november 2023 17:40 schreef TheVulture het volgende:
Spanje wel een beetje genaaid door deze startvolgorde eigenlijk
Dat wou ik ook net postenquote:
Had toch ook best een leuke winnaar geweestquote:
Ik begrijp Douwe Bob wel.quote:Op zondag 26 november 2023 17:45 schreef TheVulture het volgende:
Amir
Die klonk toen ook niet best op het moment supreme
Ja, in 2016 was de Top 3 nogal mwah en alles direct erachter veel leuker.quote:Op zondag 26 november 2023 17:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Had toch ook best een leuke winnaar geweest
quote:
Bon appetitequote:Op zondag 26 november 2023 17:48 schreef NailQueen het volgende:
Ondertussen ben ik bezig met het avondeten
@Greysquote:Op zondag 26 november 2023 17:48 schreef TheVulture het volgende:
En dan te bedenken dat Frankrijk aankomend jaar weer zo'n zouteloos nummer naar het ESF stuurt
Nee valszingende stokbroodjesquote:Op zondag 26 november 2023 17:51 schreef Fred_B het volgende:
Komt er nu meteen een exitpoll van Maurice le Chien?
Eigenlijk is het Italiaans.quote:
Dit was uiteraard een ode aan ESF-puntenuitdeler Tim Douwsma.quote:
Die heb ik dan even gemist. Ik ken alleen het origineelquote:
Undercover lover - never forgetquote:Op zondag 26 november 2023 17:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit was uiteraard een ode aan ESF-puntenuitdeler Tim Douwsma.
Hou dat vooral zo, zou ik zeggen.quote:Op zondag 26 november 2023 17:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die heb ik dan even gemist. Ik ken alleen het origineel
Ik keek destijds altijd de kids top 20 met dochter. Niet te missenquote:Op zondag 26 november 2023 17:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoe kennen jullie dat nummer allemaal.
Ik wist dat je geen fan zou zijnquote:
Het is Florence Francois maar meer kan ik ook niet over haar vinden.quote:Op zondag 26 november 2023 17:59 schreef Guanabana het volgende:
Wie is zij nou? Zat ook in het eerste lied.
Die mag gewoon meedoen.quote:Op zondag 26 november 2023 18:00 schreef Momo het volgende:
Ja EBU, ben benieuwd wat jullie met Israël doen straks
Het zou zeer opmerkelijk zijn als ze niet mee mochten doen. Maar goed.quote:Op zondag 26 november 2023 18:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Is nog geen aankondiging geweest van landen
Je bent gewoon eerlijk. Deze versie was voor mij ook niet nodig geweest.quote:
Denk eerder dat ze zich dan zelf terugtrekken na overleg eventueelquote:Op zondag 26 november 2023 18:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zou zeer opmerkelijk zijn als ze niet mee mochten doen. Maar goed.
Ik dacht vooral dat je een hekel aan zingende kinderen hadquote:
Niet per se hoorquote:Op zondag 26 november 2023 18:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik dacht vooral dat je een hekel aan zingende kinderen had
Ja je moet top 3 zitten bij de juryquote:Op zondag 26 november 2023 18:06 schreef Arizona het volgende:
Dit gaat weer als een nachtkaars uit voor Nederland, na alle mooie polls.
Dan was mijn opmerking niet terecht. Sorry!quote:
Vond Albanië wel goed.quote:Op zondag 26 november 2023 18:09 schreef Arizona het volgende:
Hoe kan Albanie en Polen boven ons staan en Malta tegelijk met ons
Albanië en Malta zijn vakjury-landen hèquote:Op zondag 26 november 2023 18:09 schreef Arizona het volgende:
Hoe kan Albanie en Polen boven ons staan en Malta tegelijk met ons
O ja, de gekochte stemmen.quote:Op zondag 26 november 2023 18:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Albanië en Malta zijn vakjury-landen hè
Vorig jaar met Luna ook al zo’n tegenvaller na de hypetrainquote:Op zondag 26 november 2023 18:06 schreef Arizona het volgende:
Dit gaat weer als een nachtkaars uit voor Nederland, na alle mooie polls.
We zijn weer 7e.quote:Op zondag 26 november 2023 18:14 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Vorig jaar met Luna ook al zo’n tegenvaller na de hypetrain
Ik had ook meer verwacht ja ;Pquote:Op zondag 26 november 2023 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht dat we zouden winnen. Ik voel me beflikkerd.
Uitmelkgenotquote:Op zondag 26 november 2023 18:18 schreef Arizona het volgende:
Het Duncan-Zweden moment is hier niets bij.
Het record tijdrekken heeft hij wel gehaald.quote:Op zondag 26 november 2023 18:18 schreef Arizona het volgende:
Het Duncan-Zweden moment is hier niets bij.
Dit ja.quote:Op zondag 26 november 2023 18:18 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind het een leuk liedje. Dus ik vind het prima.
Ja denk niet dat ze zoveel televote punten had als ze uit Malta kwamquote:Op zondag 26 november 2023 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was toch niet het beste.
Maar ja, als je op je eigen land kan stemmen, heeft een groot land natuurlijk een voordeel.
Als winnaar genereer je automatisch meer aandacht in je eigen land en als je dan ook nog mag stemmen op je eigen land en je bent zo groot als Frankrijk... Dan heb je wel wat streepjes voorquote:Op zondag 26 november 2023 18:20 schreef NailQueen het volgende:
Frankrijk heeft idd de code gekraakt als het om junior gaat.
Zeg dat, 3 keer in 4 jaarquote:Op zondag 26 november 2023 18:20 schreef NailQueen het volgende:
Frankrijk heeft idd de code gekraakt als het om junior gaat.
De uitvoerende is dan weer minder.quote:Op zondag 26 november 2023 18:22 schreef NailQueen het volgende:
Het is een beter nummer dan vorig jaar.
Het liedje van vorig jaar eindigde voor mijn gevoel ook wel te laag hoor. Nu is het wel een logische uitslag.quote:Op zondag 26 november 2023 18:21 schreef molloot200 het volgende:
Haha Nederland moet ook wel iets aan die selectiemethode doen hoor
En dat gehype elk jaar waarna de top 3 niet eens in zicht is, lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |