SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live stream JESC
En Matheu Hinzen is die andere.quote:
De zang was goed, zegt de commentator.quote:
Hoor je het niet? De melodielijnen zijn echt zo duidelijkquote:Op zondag 26 november 2023 17:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ken dat nummer supergoed en ik hoor het totaal niet, wat is dit
Het is dat anderen het zeggen en nu hoor ik het ook.quote:Op zondag 26 november 2023 17:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ken dat nummer supergoed en ik hoor het totaal niet, wat is dit
Zoek maar op. Is van Radiohead.quote:Op zondag 26 november 2023 17:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ken het liedje Creep niet, denk ik.
Gelukkig gaan we dansen met Nederland. Maar wel veel serieuze nummers jaquote:Op zondag 26 november 2023 17:15 schreef Amsel het volgende:
Mijn kinderen vinden het maar saai. Zo weinig upbeat en catchy nummers. Zoveel draaaamaaaaa
Stefania kwam er ook vandaan.quote:Op zondag 26 november 2023 17:15 schreef Eightyone het volgende:
The Voice Kids, een soort JESC-fabriek.
Het origineel mag je zelf even gaan opzoeken.quote:Op zondag 26 november 2023 17:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ken het liedje Creep niet, denk ik.
Ik sluit niet uit dat zij wel humor heeft hoor.quote:Op zondag 26 november 2023 17:17 schreef TheVulture het volgende:
Een beetje Soundos-vibes bij de pianiste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |