Ik vond haar uithaal niet heel bestquote:Op zondag 26 november 2023 17:27 schreef Meridiaan het volgende:
Zij klonk in het begin wel wat klein/zacht in de mix trouwens
Fixedquote:
Ja, of Frankrijk weer 1e, voor Armeni. Daarachter zit wel een gat.quote:Op zondag 26 november 2023 17:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond haar uithaal niet heel best
Mijn gok: 1. Armenie 2. Frankrijk 3. NL 4. UK. 5 Spanje
Zijn we er toch weer ingetuind
De uithaal was het ook niet inderdaadquote:Op zondag 26 november 2023 17:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond haar uithaal niet heel best
Mijn gok: 1. Armenie 2. Frankrijk 3. NL 4. UK. 5 Spanje
Zijn we er toch weer ingetuind
Duitsland en UK.quote:Op zondag 26 november 2023 17:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar moet ik naast Nederland op stemmen?
Doe maar Duitsland en Estlandquote:Op zondag 26 november 2023 17:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oekraine heb ik wel als dark horse ja...quote:Op zondag 26 november 2023 17:32 schreef Meridiaan het volgende:
Oh dat Oekraense liedje was ook leuk, shoot.
Duitsland! Dat ligt er naast hequote:Op zondag 26 november 2023 17:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar incognito wel niet goed voor isquote:Op zondag 26 november 2023 17:34 schreef Momo het volgende:
[..]
1 keer per device, daarna telt niet meer
Ja, die had ik al aangeklikt, maar ik moet er 3 hebben.quote:
Nouja Oekraine danquote:Op zondag 26 november 2023 17:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die had ik al aangeklikt, maar ik moet er 3 hebben.
Nee, ik stem niet op landen in oorlog.quote:
Je mag maar op 3 nummers stemmen.quote:Op zondag 26 november 2023 17:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die had ik al aangeklikt, maar ik moet er 3 hebben.
Of Rode Otoquote:
Ja, zoiets ontbrak vandaag.quote:Op zondag 26 november 2023 17:39 schreef TheVulture het volgende:
Hier had Frankrijk sowieso wel mee gewonnen
Meiden van Itali zijn denk ik beste zangersquote:Op zondag 26 november 2023 17:39 schreef molloot200 het volgende:
Die Lissandro is wel echt een betere zanger dan ongeveer iedereen dit jaar
Loting heeft bepaald dat ze 1e starten.quote:Op zondag 26 november 2023 17:40 schreef TheVulture het volgende:
Spanje wel een beetje genaaid door deze startvolgorde eigenlijk
Dat wou ik ook net postenquote:
Had toch ook best een leuke winnaar geweestquote:
Ik begrijp Douwe Bob wel.quote:Op zondag 26 november 2023 17:45 schreef TheVulture het volgende:
Amir
Die klonk toen ook niet best op het moment supreme
Ja, in 2016 was de Top 3 nogal mwah en alles direct erachter veel leuker.quote:Op zondag 26 november 2023 17:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Had toch ook best een leuke winnaar geweest
quote:
Bon appetitequote:Op zondag 26 november 2023 17:48 schreef NailQueen het volgende:
Ondertussen ben ik bezig met het avondeten
@Greysquote:Op zondag 26 november 2023 17:48 schreef TheVulture het volgende:
En dan te bedenken dat Frankrijk aankomend jaar weer zo'n zouteloos nummer naar het ESF stuurt
Nee valszingende stokbroodjesquote:Op zondag 26 november 2023 17:51 schreef Fred_B het volgende:
Komt er nu meteen een exitpoll van Maurice le Chien?
Eigenlijk is het Italiaans.quote:
Dit was uiteraard een ode aan ESF-puntenuitdeler Tim Douwsma.quote:
Die heb ik dan even gemist. Ik ken alleen het origineelquote:
Undercover lover - never forgetquote:Op zondag 26 november 2023 17:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit was uiteraard een ode aan ESF-puntenuitdeler Tim Douwsma.
Hou dat vooral zo, zou ik zeggen.quote:Op zondag 26 november 2023 17:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die heb ik dan even gemist. Ik ken alleen het origineel
Ik keek destijds altijd de kids top 20 met dochter. Niet te missenquote:Op zondag 26 november 2023 17:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoe kennen jullie dat nummer allemaal.
Ik wist dat je geen fan zou zijnquote:
Het is Florence Francois maar meer kan ik ook niet over haar vinden.quote:Op zondag 26 november 2023 17:59 schreef Guanabana het volgende:
Wie is zij nou? Zat ook in het eerste lied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |