Ik zei toen ze de hoodie nog op had, wat ziet ze er gloomy uitquote:
Aan het eind van de avond is het volledig vergeten, en dus scoort het niet bij het publiek, en nauwelijks bij de juries.quote:Op zondag 26 november 2023 16:38 schreef Fred_B het volgende:
12e plek in een semi op het grote ESF-vibes.
Mooi om te zien dat ze dicht bij hun eigen muzikale traditie blijven.quote:Op zondag 26 november 2023 16:38 schreef Nexum het volgende:
Oh dit vind ik mooialtijd een zwak voor ethnoballades
quote:Op zondag 26 november 2023 16:38 schreef Nexum het volgende:
Oh dit vind ik mooialtijd een zwak voor ethnoballades
Ze komt duidelijk niet uit London. Eerder ergens uit het noorden.quote:Op zondag 26 november 2023 16:46 schreef Sableheart het volgende:
Heerlijke uitspraak van het Engels (door de Engelse deelnemer, niet van de presentratrice 'ashtag JESC)
Ja, dat kinderen van die leeftijd al goed Engels spreken is sowieso wel vrij ongebruikelijk.quote:
Die meisjes zouden ook 16 kunnen zijn (in ieder geval 2 van de 3), had ik direct geloofd.quote:Op zondag 26 november 2023 16:47 schreef TheVulture het volgende:
VK vond ik erg goed en eigentijds, misschien wel iets te volwassen voor doe doelgroep
Het is wel vanalles wat ja. Leuk nummer maar qua staging too much, wat mij betreft.quote:
Nu je het zegt.. .het had wel een hoog "DO YOU WANNA SEE ME DANCE?"- Unicorn presentatie jaquote:Op zondag 26 november 2023 16:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is wel vanalles wat ja. Leuk nummer maar qua staging too much, wat mij betreft.
Maar dat horen de meeste kinderen niet hequote:Op zondag 26 november 2023 16:52 schreef Sableheart het volgende:
In minstens 80% van de nummers haalt het gebruik van Engels het nummer naar beneden.
Is dat de kleindochter van Zsa Zsa?quote:
Als ze het niet horen, heeft het geen toegevoegde waarde. En als ze het wel horen, kan het alleen maar negatief werken, naar mijn mening. (daar gebruikte ik bijna een IMO)quote:Op zondag 26 november 2023 16:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar dat horen de meeste kinderen niet he
Ik zat echt te twijfel of het een hij of zij was.quote:Op zondag 26 november 2023 16:56 schreef Arizona het volgende:
O ja die zangeres die lijkt op die jongen van Stranger Things
quote:Op zondag 26 november 2023 16:56 schreef Arizona het volgende:
Gewoon een buitenechtelijk kleinkind van Paulquote:Op zondag 26 november 2023 16:56 schreef Arizona het volgende:
En onze Rachel met Teenager verloor van Georgische snoepkinderen.quote:Op zondag 26 november 2023 16:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb ooit zingende bijen voor Georgie zien winnen, dus ik sluit niks meer uit
Ja, geen idee hoe die kinderen stemmen, maar de bottom 3 missen, lijkt me hiermee toch lastig.quote:Op zondag 26 november 2023 17:00 schreef TheVulture het volgende:
Portugal heeft niet in de gaten gehad dat dit voor het JESF was, veel te volwassen qua sound.
En qua hoofd. In het filmpje oogde ze een stuk frisser.quote:Op zondag 26 november 2023 17:00 schreef TheVulture het volgende:
Portugal heeft niet in de gaten gehad dat dit voor het JESF was, veel te volwassen qua sound.
Ook bij de volwassenen zou het niet werken.quote:Op zondag 26 november 2023 17:00 schreef TheVulture het volgende:
Hanne is tenminste nog sympathiek.quote:Op zondag 26 november 2023 17:05 schreef Nashipeer het volgende:
Die presentatrices doen me denken aan Quinty Trustfull van Koffietijd en Hanne van K3
Ja vind het toch eigenlijk weer de leukste/beste inzending denk ik.quote:Op zondag 26 november 2023 17:07 schreef TheVulture het volgende:
Frankrijk heeft de code voor het JESF wel gekraakt geloof ik
Laat maar iemand anders winnen dan 3 keer Frankrijk in 4 jaarquote:Op zondag 26 november 2023 17:07 schreef TheVulture het volgende:
Frankrijk heeft de code voor het JESF wel gekraakt geloof ik
Bart Arendsquote:Op zondag 26 november 2023 17:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier staat ie ook op. Wie is de voice over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |