SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live stream JESC
[ Bericht 3% gewijzigd door Momo op 26-11-2023 15:18:26 ]
Jaa klopt, ze schreef mee en in het lied hoor je haar als achtergrondzangeresquote:Op zaterdag 25 november 2023 13:52 schreef NailQueen het volgende:
Zie ik nu bij Ierland het meisje van vorig jaar er bij staan?
Wat wordt bedoeld met juryshow? Waar kan ik dit zien (link), Ik heb vandaag geen video erbij zien komen op het JESC kanaal.quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:29 schreef Thrts het volgende:
Juryshow is net geweest, Jasmijn nailde de hoge noot en Sep zingt weer mee zoals vanouds! Schijnbaar luidste applaus vanuit perscentrum!
De jury (50 procent van de stemmen) geeft een dag van te voren al de punten. Alle landen treden dus al op, dit gebeurt achter de schermen, dus vandaar geen communicatie vanuit JESC.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:11 schreef Naomi1 het volgende:
[..]
Wat wordt bedoeld met juryshow? Waar kan ik dit zien (link), Ik heb vandaag geen video erbij zien komen op het JESC kanaal.
Ze staat wel midden op het podium alsof het samen een duo isquote:Op zaterdag 25 november 2023 14:34 schreef Nashipeer het volgende:
^^ één punt verschil maar
[..]
Jaa klopt, ze schreef mee en in het lied hoor je haar als achtergrondzangeres
Ja een beetje lullig voor Jessica die de nationale finale won solo.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ze staat wel midden op het podium alsof het samen een duo is
Die is live.quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:19 schreef Naomi1 het volgende:
[..]
Is de show morgen wel echt live dan? Of vooraf opgenomen?
nou ik hoop echt niet dat Frankrijk of Armenie weer gaat winnen, het wordt saai zo.quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:14 schreef Thrts het volgende:
[ twitter ]
Oke zo dacht het publiek dus, waarschijnlijk veel mensen uit Frankrijk en Armenië in de zaal.
Snap het ook niet helemaal, vreemde keuze van Ierland. Stuur ze dan echt als duo.quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:14 schreef Nashipeer het volgende:
Maar ook echt met de aankleding. Sophie trekt in alle shots alle aandacht met haar witte jurk terwijl Jessica wegvalt met haar rode jurk voor het rode scherm.
quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:14 schreef Thrts het volgende:
[ twitter ]
Oke zo dacht het publiek dus, waarschijnlijk veel mensen uit Frankrijk en Armenië in de zaal.
Ik vraag me hoeveel kinderen aan deze poll hebben meegedaan.quote:
Ik zie Frankrijk wel als topfavoriet nu eigenlijk. Maar wij komen daar wel redelijk snel achteraan met paar andere landen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 23:35 schreef molloot200 het volgende:
Nou mensen, wat denken we? Gaat het goedkomen morgen?![]()
Ik zie het misschien nog vrij negatief in, maar ik gok op een derde plek met het UK en Frankrijk er nog boven.
Op Zapp wel ja, eerder deze week na het Sinterklaasjournaal wel reclames voorbij zien komen. Of het daarbuiten op de "volwassen" NPO-zenders wordt gepromoot, nee denk het niet.quote:Op zaterdag 25 november 2023 23:42 schreef chufi het volgende:
Wordt het wel gepromoot op de NPO ?
Op de TVE heb je nu gewoon dit tijdens de avond film
[ afbeelding ]
Ja, en het zou ook gewoon een verdiende winnaar zijn qua lied en zo. Maar ik zie gewoon liever een keer een ander land winnen dan de derde keer Frankrijk in vier jaar tijdquote:Op zaterdag 25 november 2023 23:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie Frankrijk wel als topfavoriet nu eigenlijk. Maar wij komen daar wel redelijk snel achteraan met paar andere landen.
Het is morgen, niet eerder afgelopen weekquote:Op zaterdag 25 november 2023 23:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Op Zapp wel ja, eerder deze week na het Sinterklaasjournaal wel reclames voorbij zien komen. Of het daarbuiten op de "volwassen" NPO-zenders wordt gepromoot, nee denk het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo te zien hebben ze het aan het begin slim opgelost met één danser minder, de twee verschuiven gewoon naar Sep toe
Nou oke, is wel leuk.quote:Op zondag 26 november 2023 15:17 schreef Guanabana het volgende:
Vind Nederland ook niet echt super trouwens.
Denk dat Wiwibloggs en Eurovoxx poll vooral de volwassen Eurofans zijn, maar vinden de kinderen het ook zo leuk?quote:Op zondag 26 november 2023 15:27 schreef Nashipeer het volgende:
In de poll van Eurovoxx had Nederland ook gewonnen. Maar ik denk ook dat de jury andere landen zoals Frankrijk het hoger zal zetten (waardoor ze mss weer winnen). Of mss zelfs het VK of Armenië. Maar het kan alle kanten op gaan.
Haha ja, maar dat is niet heel moeilijk.quote:Op zondag 26 november 2023 15:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Oprecht leuker dan Burning Daylight toch?
Armenië is wel iets voor jouquote:Op zondag 26 november 2023 15:51 schreef Nexum het volgende:
Ik kijk wel mee vandaag. Ik volg JESC al jaren niet meer dus ken ook geen enkel lied, maar ik heb toch niks te doen vandaag
Dat playbacken irriteert me nu al.quote:Op zondag 26 november 2023 16:06 schreef Fascination het volgende:
Kijken hoe lang ik het volhoud zonder ergernis
Lekker stream kijken zonder commentaar.quote:Op zondag 26 november 2023 16:08 schreef TheVulture het volgende:
Bart Arens, de equivalent van een zouteloos nootje op een verjaardagsfeestje
Heeft hij al gezegd dat de Nederlandse inzending een “prima liedje” is?quote:Op zondag 26 november 2023 16:08 schreef TheVulture het volgende:
Die televote was de afgelopen jaren altijd redelijk gelijkmatig verdeeld volgens mij. De verschillen worden toch bij de jury's gemaakt.quote:Op zondag 26 november 2023 16:11 schreef Momo het volgende:
Franse tiktok ster met miljoenen volgers dus ook een bak aan stemmen voor Frankrijk
Matheu doet het verder prima.quote:Op zondag 26 november 2023 16:08 schreef TheVulture het volgende:
Dat ventje is 17, maar die klinkt inderdaad als een volwassen kerelquote:
Dat K-POP lied?quote:
Ja totaal aantal punten is 50:50 jury:televote, maar statistisch gewicht van de jury is veel zwaarder.quote:Op zondag 26 november 2023 16:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die televote was de afgelopen jaren altijd redelijk gelijkmatig verdeeld volgens mij. De verschillen worden toch bij de jury's gemaakt.
Vorig jaar werd van de jury Top 7 alleen de nummers 2 en 3 nog omgewisseld door het publiek, omdat Georgië nagenoeg onderaan eindigde bij dekindersthuis.quote:Op zondag 26 november 2023 16:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die televote was de afgelopen jaren altijd redelijk gelijkmatig verdeeld volgens mij. De verschillen worden toch bij de jury's gemaakt.
Geen idee ik had daar een 5 seconden clip van gezien. Ben benieuwd!quote:Op zondag 26 november 2023 16:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja met invloeden van of vind je niks?
Vond het nu ook tegenvallen, ten opzichte van de clip en de snippetquote:Op zondag 26 november 2023 16:14 schreef molloot200 het volgende:
Ja ik snap ook niet waarom dit de afgelopen werd bestempeld als mogelijke winnaar
Thanxquote:
Het is dat de Spaanse fans zo fanatiek zijn, anders had ik rechterrijtje voorspeldquote:Op zondag 26 november 2023 16:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vond het nu ook tegenvallen, ten opzichte van de clip en de snippet
Caiway hebben we, en daar hebben wij de inloggegevens niet van. Mijn vriend wel maar die is van de aardbodem verdwenen lijkt hetquote:Op zondag 26 november 2023 16:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je Ziggo of KPN hebt dan heb je ook losse app toch? En er is ook nog YouTube link.
Nu ook weer zo bij nationale selectie 2024quote:Op zondag 26 november 2023 16:17 schreef TheVulture het volgende:
Malta stuurt altijd betere zangeressen dan de liedjes zelf
Malta in een notendop, altijd veel te gecalculeerdquote:Op zondag 26 november 2023 16:17 schreef Sableheart het volgende:
Weet niet goed wat ik van Malta moet vinden. Het klinkt niet gemeend.
14 jaar, ook de max voor JESCquote:Op zondag 26 november 2023 16:18 schreef TheVulture het volgende:
Hoe oud is zij eigenlijk, die ziet er behoorlijk 16+ uit.
Zij is 14. Maar de make up maakt haar ouder.quote:Op zondag 26 november 2023 16:18 schreef TheVulture het volgende:
Hoe oud is zij eigenlijk, die ziet er behoorlijk 16+ uit.
quote:Op zondag 26 november 2023 16:19 schreef Nexum het volgende:
Worden Maltese kinderen in de baarmoeder al exposed aan Chiara’s muziek?
Ja maar ESC Tom “overdrijft” wel vaker in hoe goed dingen kunnen scoren hahahahquote:Op zondag 26 november 2023 16:18 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
De immer sympathieke ESC Tom was wel enthousiast.
Die gingen eigenlijk niet door naar de finale van het NSF, maar door een fout van Angela Groothuizen die het toen presenteerde kregen ze een wildcard en wonnen ze.quote:Op zondag 26 november 2023 16:21 schreef NailQueen het volgende:
Een van deze meisjes was ook nog maar 9 jaar.
Ze is 9 Ari. Hou je in.quote:Op zondag 26 november 2023 16:22 schreef Arizona het volgende:
Ze kan wel zingen maar ik vind haar nog steeds eng
Nederland is een smakeloos landquote:Op zondag 26 november 2023 16:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Die gingen eigenlijk niet door naar de finale van het NSF, maar door een fout van Angela Groothuizen die het toen presenteerde kregen ze een wildcard en wonnen ze.
Ze lijkt op zo'n pop uit een enge filmquote:
Die had toch ook meegeschreven aan het nummer ? Maar dan nog.quote:Op zondag 26 november 2023 16:24 schreef TheVulture het volgende:
Die Ierse zangeres van vorig jaar erbij halen voelt inderdaad wel erg raar...
Ik vind het wel mooi dromerigquote:Op zondag 26 november 2023 16:26 schreef molloot200 het volgende:
Liedje is saaiig, staging is wel mooi
Ze hadden misschien ook beter gewoon als duo kunnen gaanquote:Op zondag 26 november 2023 16:27 schreef NailQueen het volgende:
Nu lijkt het alsof het een duo is ipv achtergrondzangeres
Voor mij was het malta 2009quote:Op zondag 26 november 2023 16:28 schreef Cirilico het volgende:
Deze doet me weer denken aan Slovenië.
Deze was zo goedquote:Op zondag 26 november 2023 16:28 schreef Cirilico het volgende:
Ja volwassenen ESF team is wel echt sjenantquote:Op zondag 26 november 2023 16:29 schreef molloot200 het volgende:
En toch proef je bij het Junior-team van Ierland altijd veel meer Songfestivalpassie dan bij het volwassen team. Zonde.
Betere staging ookquote:Op zondag 26 november 2023 16:29 schreef molloot200 het volgende:
En toch proef je bij het Junior-team van Ierland altijd veel meer Songfestivalpassie dan bij het volwassen team. Zonde.
Typische Johnny Logan allures.quote:Op zondag 26 november 2023 16:27 schreef molloot200 het volgende:
De uithaal door de artiest van vorig jaar laten doen![]()
Volgend jaar weer de Late Late Show-genot.quote:Op zondag 26 november 2023 16:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja volwassenen ESF team is wel echt sjenant
Oh, dat is een bijzondere movequote:Op zondag 26 november 2023 16:31 schreef TheVulture het volgende:
Die Ierse zanger van dit jaar is tegenwoordig de manager van Joker Out trouwens
Oeh vond ik mooiquote:Op zondag 26 november 2023 16:28 schreef Cirilico het volgende:
Heel benieuwd hoe dit zich live houdtquote:
Haal de opgezette vos er maar weer bij @H_Tquote:Op zondag 26 november 2023 16:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgend jaar weer de Late Late Show-genot.
Als NL niet wint dan hoop ik dat VK of iemand anders die bijna nooit wint dat doetquote:Op zondag 26 november 2023 16:34 schreef molloot200 het volgende:
Volgens mij ben ik er alleen in maar UK vind ik echt de verdiende winnaar in dit veld
Helaas, inderdaad. Was een erg sterke basis, maar daardoor kan het net het beetje extra missen.quote:
Ik zei toen ze de hoodie nog op had, wat ziet ze er gloomy uitquote:
Aan het eind van de avond is het volledig vergeten, en dus scoort het niet bij het publiek, en nauwelijks bij de juries.quote:Op zondag 26 november 2023 16:38 schreef Fred_B het volgende:
12e plek in een semi op het grote ESF-vibes.
Mooi om te zien dat ze dicht bij hun eigen muzikale traditie blijven.quote:Op zondag 26 november 2023 16:38 schreef Nexum het volgende:
Oh dit vind ik mooialtijd een zwak voor ethnoballades
quote:Op zondag 26 november 2023 16:38 schreef Nexum het volgende:
Oh dit vind ik mooialtijd een zwak voor ethnoballades
Ze komt duidelijk niet uit London. Eerder ergens uit het noorden.quote:Op zondag 26 november 2023 16:46 schreef Sableheart het volgende:
Heerlijke uitspraak van het Engels (door de Engelse deelnemer, niet van de presentratrice 'ashtag JESC)
Ja, dat kinderen van die leeftijd al goed Engels spreken is sowieso wel vrij ongebruikelijk.quote:
Die meisjes zouden ook 16 kunnen zijn (in ieder geval 2 van de 3), had ik direct geloofd.quote:Op zondag 26 november 2023 16:47 schreef TheVulture het volgende:
VK vond ik erg goed en eigentijds, misschien wel iets te volwassen voor doe doelgroep
Het is wel vanalles wat ja. Leuk nummer maar qua staging too much, wat mij betreft.quote:
Nu je het zegt.. .het had wel een hoog "DO YOU WANNA SEE ME DANCE?"- Unicorn presentatie jaquote:Op zondag 26 november 2023 16:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is wel vanalles wat ja. Leuk nummer maar qua staging too much, wat mij betreft.
Maar dat horen de meeste kinderen niet hequote:Op zondag 26 november 2023 16:52 schreef Sableheart het volgende:
In minstens 80% van de nummers haalt het gebruik van Engels het nummer naar beneden.
Is dat de kleindochter van Zsa Zsa?quote:
Als ze het niet horen, heeft het geen toegevoegde waarde. En als ze het wel horen, kan het alleen maar negatief werken, naar mijn mening. (daar gebruikte ik bijna een IMO)quote:Op zondag 26 november 2023 16:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar dat horen de meeste kinderen niet he
Ik zat echt te twijfel of het een hij of zij was.quote:Op zondag 26 november 2023 16:56 schreef Arizona het volgende:
O ja die zangeres die lijkt op die jongen van Stranger Things
quote:Op zondag 26 november 2023 16:56 schreef Arizona het volgende:
Gewoon een buitenechtelijk kleinkind van Paulquote:Op zondag 26 november 2023 16:56 schreef Arizona het volgende:
En onze Rachel met Teenager verloor van Georgische snoepkinderen.quote:Op zondag 26 november 2023 16:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb ooit zingende bijen voor Georgie zien winnen, dus ik sluit niks meer uit
Ja, geen idee hoe die kinderen stemmen, maar de bottom 3 missen, lijkt me hiermee toch lastig.quote:Op zondag 26 november 2023 17:00 schreef TheVulture het volgende:
Portugal heeft niet in de gaten gehad dat dit voor het JESF was, veel te volwassen qua sound.
En qua hoofd. In het filmpje oogde ze een stuk frisser.quote:Op zondag 26 november 2023 17:00 schreef TheVulture het volgende:
Portugal heeft niet in de gaten gehad dat dit voor het JESF was, veel te volwassen qua sound.
Ook bij de volwassenen zou het niet werken.quote:Op zondag 26 november 2023 17:00 schreef TheVulture het volgende:
Hanne is tenminste nog sympathiek.quote:Op zondag 26 november 2023 17:05 schreef Nashipeer het volgende:
Die presentatrices doen me denken aan Quinty Trustfull van Koffietijd en Hanne van K3
Ja vind het toch eigenlijk weer de leukste/beste inzending denk ik.quote:Op zondag 26 november 2023 17:07 schreef TheVulture het volgende:
Frankrijk heeft de code voor het JESF wel gekraakt geloof ik
Laat maar iemand anders winnen dan 3 keer Frankrijk in 4 jaarquote:Op zondag 26 november 2023 17:07 schreef TheVulture het volgende:
Frankrijk heeft de code voor het JESF wel gekraakt geloof ik
Bart Arendsquote:Op zondag 26 november 2023 17:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier staat ie ook op. Wie is de voice over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |