Armeni is wel iets voor jouquote:Op zondag 26 november 2023 15:51 schreef Nexum het volgende:
Ik kijk wel mee vandaag. Ik volg JESC al jaren niet meer dus ken ook geen enkel lied, maar ik heb toch niks te doen vandaag
Dat playbacken irriteert me nu al.quote:Op zondag 26 november 2023 16:06 schreef Fascination het volgende:
Kijken hoe lang ik het volhoud zonder ergernis
Lekker stream kijken zonder commentaar.quote:Op zondag 26 november 2023 16:08 schreef TheVulture het volgende:
Bart Arens, de equivalent van een zouteloos nootje op een verjaardagsfeestje
Heeft hij al gezegd dat de Nederlandse inzending een “prima liedje” is?quote:Op zondag 26 november 2023 16:08 schreef TheVulture het volgende:
Die televote was de afgelopen jaren altijd redelijk gelijkmatig verdeeld volgens mij. De verschillen worden toch bij de jury's gemaakt.quote:Op zondag 26 november 2023 16:11 schreef Momo het volgende:
Franse tiktok ster met miljoenen volgers dus ook een bak aan stemmen voor Frankrijk
Matheu doet het verder prima.quote:Op zondag 26 november 2023 16:08 schreef TheVulture het volgende:
Dat ventje is 17, maar die klinkt inderdaad als een volwassen kerelquote:
Dat K-POP lied?quote:
Ja totaal aantal punten is 50:50 jury:televote, maar statistisch gewicht van de jury is veel zwaarder.quote:Op zondag 26 november 2023 16:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die televote was de afgelopen jaren altijd redelijk gelijkmatig verdeeld volgens mij. De verschillen worden toch bij de jury's gemaakt.
Vorig jaar werd van de jury Top 7 alleen de nummers 2 en 3 nog omgewisseld door het publiek, omdat Georgi nagenoeg onderaan eindigde bij dekindersthuis.quote:Op zondag 26 november 2023 16:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die televote was de afgelopen jaren altijd redelijk gelijkmatig verdeeld volgens mij. De verschillen worden toch bij de jury's gemaakt.
Geen idee ik had daar een 5 seconden clip van gezien. Ben benieuwd!quote:Op zondag 26 november 2023 16:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja met invloeden van of vind je niks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |