O ja, de gekochte stemmen.quote:Op zondag 26 november 2023 18:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Albanië en Malta zijn vakjury-landen hè
Vorig jaar met Luna ook al zo’n tegenvaller na de hypetrainquote:Op zondag 26 november 2023 18:06 schreef Arizona het volgende:
Dit gaat weer als een nachtkaars uit voor Nederland, na alle mooie polls.
We zijn weer 7e.quote:Op zondag 26 november 2023 18:14 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Vorig jaar met Luna ook al zo’n tegenvaller na de hypetrain
Ik had ook meer verwacht ja ;Pquote:Op zondag 26 november 2023 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht dat we zouden winnen. Ik voel me beflikkerd.
Uitmelkgenotquote:Op zondag 26 november 2023 18:18 schreef Arizona het volgende:
Het Duncan-Zweden moment is hier niets bij.
Het record tijdrekken heeft hij wel gehaald.quote:Op zondag 26 november 2023 18:18 schreef Arizona het volgende:
Het Duncan-Zweden moment is hier niets bij.
Dit ja.quote:Op zondag 26 november 2023 18:18 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind het een leuk liedje. Dus ik vind het prima.
Ja denk niet dat ze zoveel televote punten had als ze uit Malta kwamquote:Op zondag 26 november 2023 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was toch niet het beste.
Maar ja, als je op je eigen land kan stemmen, heeft een groot land natuurlijk een voordeel.
Als winnaar genereer je automatisch meer aandacht in je eigen land en als je dan ook nog mag stemmen op je eigen land en je bent zo groot als Frankrijk... Dan heb je wel wat streepjes voorquote:Op zondag 26 november 2023 18:20 schreef NailQueen het volgende:
Frankrijk heeft idd de code gekraakt als het om junior gaat.
Zeg dat, 3 keer in 4 jaarquote:Op zondag 26 november 2023 18:20 schreef NailQueen het volgende:
Frankrijk heeft idd de code gekraakt als het om junior gaat.
De uitvoerende is dan weer minder.quote:Op zondag 26 november 2023 18:22 schreef NailQueen het volgende:
Het is een beter nummer dan vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |