Oh ja ik dacht eigenlijk dat dat wel duidelijk was?quote:Op zaterdag 25 november 2023 09:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oeps.
Ik ben deze vrijdag gewoon thuis gebleven, ik wist niet dat het de bedoeling was dat we weer de stad in zouden gaan.
Ik was aan het werkquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:49 schreef zorro28 het volgende:
Even posten in dit lege topic. Iedereen druk vandaag zeker?
De bedoeling was tot zes uur staan wachten in de hitte. Dus is er toch iets niet goed gegaan.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja ik dacht eigenlijk dat dat wel duidelijk was?
Maar goed, dus inderdaad tot vier uur staan wachten in de kou
Het was gewoon acht graden vannacht Redefine. Onmenselijkquote:Op zaterdag 25 november 2023 17:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
De bedoeling was tot zes uur staan wachten in de hitte. Dus is er toch iets niet goed gegaan.
Het blijft raar om te zien dat ze niet eens op tijd kunnen beginnen.quote:
Daarom was het ook de afspraak dat je zou wachten in de saunaquote:Op zaterdag 25 november 2023 17:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was gewoon acht graden vannacht Redefine. Onmenselijk
Ja, ik was behoorlijk drukquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:49 schreef zorro28 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vanmiddag zijn we naar Duitsland geweest en daarna heb ik ons kerstboompje opgezet en de rest van het huis in kerststemming gebracht. Zo hangt de canvas kerstboom weer
en mijn Lego-kerstdorpje is inmiddels voorzien van straatlantaarns (van Lemax, van de kerstdorpjes, niet van Lego
)
Straks moet ik nog weer het schone beddengoed erop doen en dan ben ik echt klaar voor vandaag.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ik was plezier aan het maken in Amsterdamquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:49 schreef zorro28 het volgende:
Nee dat was niet gisteren en ook niet met @Roger_Epialesquote:Op zaterdag 25 november 2023 17:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom was het ook de afspraak dat je zou wachten in de sauna
Leuk, wat voor plezierige dingen heb je gedaan?quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik was plezier aan het maken in Amsterdam
Hij heeft wel gelijk dat als hij wél gaat regeren, de PVV waarschijnlijk niet langer groter wordt.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:08 schreef Em31 het volgende:
Zou Wilders gehoord hebben dat Omtzigt ook niet wil. Hij begint nu al te dreigen.lijkt me erg gezellig en mild om mee in een coalitie te stappen.
[ afbeelding ]
Bezoekje aan TonTon Club, waar ze wat arcademachines hebben staanquote:Op zaterdag 25 november 2023 18:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk, wat voor plezierige dingen heb je gedaan?
Ja misschien is hij daar zelf ook een beetje bang voorquote:Op zaterdag 25 november 2023 19:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk dat als hij wél gaat regeren, de PVV waarschijnlijk niet langer groter wordt.
Maar dat begrijpen zijn stemmers ook niet inderdaad. Dan kan je wel de grootste zijn maar als jouw mening en houding zo ver afstaan van de rest dan moet je ook niet zeuren als die verschillen onoverbrugbaar blijken.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:36 schreef Em31 het volgende:
Het begint al wel snel allemaal een beetje ironisch te worden hoor. Die man ziet en behandelt de VVD al jaren als het as van het kwaad en nu helemaal over de zeik dat ze niet naar zijn pijpen willen dansen, inclusief zijn achterban.
Wat een wereld.
Ik heb mijn ouders vanmiddag geholpen met het stemmen op Sep en Jasmijnquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:49 schreef zorro28 het volgende:
Hopeloze corruptie allemaalquote:Op zaterdag 25 november 2023 19:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb mijn ouders vanmiddag geholpen met het stemmen op Sep en Jasmijn
Tijdens de recap wilde mijn vader steeds zijn ipad terug omdat het te lang duurde
Toen vroeg ik welk ander land nog een stem krijgt zeiden ze eerst het VK. Maar dat is een kanshebber voor de winst dus dat mocht niet van mij. Toen werd het maar Ierland want daar komt Johnny Logan vandaan. Oke, prima![]()
Ja dat is ook het typerende van die achterban. Die denken dat het alleen om het gedachtegoed gaat waarom de PVV en ook FvD geboycot werden en worden door andere partijen. Maar gaat ook om hun onbetrouwbaarheid en vooral de manier waarop ze omgaan met de andere partijen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:36 schreef Em31 het volgende:
Het begint al wel snel allemaal een beetje ironisch te worden hoor. Die man ziet en behandelt de VVD al jaren als het as van het kwaad en nu helemaal over de zeik dat ze niet naar zijn pijpen willen dansen, inclusief zijn achterban.
Wat een wereld.
Ik vraag me altijd af hoe het een partij in de campagne zou vergaan als ze alléén maar over zichzelf zouden praten. Dus uitleggen wat je als partij zou willen bereiken, waar je voor staat enz. En gewoon helemaal niks over andere partijen, laat staan iets negatiefs.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat is ook het typerende van die achterban. Die denken dat het alleen om het gedachtegoed gaat waarom de PVV en ook FvD geboycot werden en worden door andere partijen. Maar gaat ook om hun onbetrouwbaarheid en vooral de manier waarop ze omgaan met de andere partijen.
Wilders kan nog geen drie zinnen zeggen zonder iemand anders te beledigen. Waarom zou je dan met zo iemand samen willen werken?
Daarom ook zo lachwekkend dat 65% van de stemmers aangeeft dat 'normen en waarden' de belangrijkste reden is om PVV te stemmen. Als er nou een ding ver te zoeken is het dat wel. Al gaat het ze uiteraard om de Nederlandse normen en waarden...
Ik vind Ierland wel een mooi liedje hebben, onze favoriet is echter Duitslandquote:Op zaterdag 25 november 2023 19:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb mijn ouders vanmiddag geholpen met het stemmen op Sep en Jasmijn
Tijdens de recap wilde mijn vader steeds zijn ipad terug omdat het te lang duurde
Toen vroeg ik welk ander land nog een stem krijgt zeiden ze eerst het VK. Maar dat is een kanshebber voor de winst dus dat mocht niet van mij. Toen werd het maar Ierland want daar komt Johnny Logan vandaan. Oke, prima![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |