De baan is nog niet ingerubberd kun je nagaan.quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
1.2 langzamer dan hij gisteren reed
Pas hoor, het lijkt de laatste tijd wel dat hoe meer mensen Ferrari het gunnen, hoe meer kans dat het mis gaatquote:
Ff 5 puntjes meer scoren dan Mercedes zou wel leuk zijn, dit weekend idd.quote:
Inb4 ....!quote:
Leek erger dan het wasquote:Op zaterdag 25 november 2023 11:41 schreef Peterselieman het volgende:
Alonso reed daar ook lekker in de weg
Hij is naar buitenquote:Op zaterdag 25 november 2023 11:42 schreef Xylos het volgende:
Max is al helemaal happy de peppie met zijn setup zeker
Kwalificatie-setup waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:44 schreef greysbones het volgende:
Vindt de Ferrari wel weer erg laag
Ik hoop met je meequote:Op zaterdag 25 november 2023 11:45 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop toch dat Ferrari de plek 2 nog pakt
Man is een regelrecht kwalificatiebeest🔥quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:45 schreef Jane het volgende:
Kom op Charles, ouwe kwalificatietijger.
Heb jij ook een voice crack?quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:48 schreef Tijn het volgende:
Max is nog aan het wakker worden. Net als ik
Lijkt mij wat overdrevenquote:
Dacht dat die daar juist snel mee was 🤔😅quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:49 schreef Jane het volgende:
Als de achterkant zelfs te los is voor Verstappen, moet het wel heel erg zijn.
Hup Perezquote:Op zaterdag 25 november 2023 11:50 schreef Rianne84 het volgende:
Als we dit weekend maar niet alsnog een Brits volkslied krijgen te horen (behalve als het voor Lando is)
Piastri of Albon zou ook nog kunnen, want Britse constructeurquote:Op zaterdag 25 november 2023 11:50 schreef Rianne84 het volgende:
Als we dit weekend maar niet alsnog een Brits volkslied krijgen te horen (behalve als het voor Lando is)
Issie ook. Dus als het zelfs voor Max te los is..quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dacht dat die daar juist snel mee was 🤔😅
Die achterkant is zo los dat 'ie nog in de garage staat.quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:49 schreef Jane het volgende:
Als de achterkant zelfs te los is voor Verstappen, moet het wel heel erg zijn.
Moeilijk hèquote:Op zaterdag 25 november 2023 11:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dacht dat die daar juist snel mee was 🤔😅
Doe maar gewoon helemaal niet, even Wikipedia halen voor de leuk, dan mag Lando in Australië weer winnen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:50 schreef Rianne84 het volgende:
Kan ook nog voor Piastri, Albon of Sargeant.quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:50 schreef Rianne84 het volgende:
Waarom Sargeant niet???quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Piastri of Albon zou ook nog kunnen, want Britse constructeur
Laat daar dan morgen 45 bij komen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:52 schreef Montov het volgende:
Hamilton heeft al 44 races lang geen wedstrijd meer gewonnen.
Brb, even manager omgooien.quote:
Als je even wachtquote:Op zaterdag 25 november 2023 11:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wat is eigenlijk de reden als:
Je VT1 gemist hebt
Je in VT 2 nauwelijks hebt kunnen rijden en je geconcludeerd hebt dat het niet goed zat qua balans
Je in VT3 het eerste kwartier binnen blijft staan en je na 25 minuten uiteindelijk pas 1 korte run hebt gedaan?
Omstandigheden lijken meer op die van straks later in de sessie, en ze zouden sowieso wel die tijd niet gereden hebben, maakt niet uit of het aan het begin of einde is.quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Je VT1 gemist hebt
Je in VT 2 nauwelijks hebt kunnen rijden en je geconcludeerd hebt dat het niet goed zat qua balans
Je in VT3 het eerste kwartier binnen blijft staan en je na 25 minuten uiteindelijk pas 1 korte run hebt gedaan?
Nieuwe naam volgend jaar: Racing Zebrasquote:Op zaterdag 25 november 2023 11:55 schreef Peterselieman het volgende:
Die AT lijkt steeds meer camouflage te krijgen
Ze hebben een stier met een zebra gekruist.quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:55 schreef Peterselieman het volgende:
Het geheime recept van RB?quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ze hebben een stier met een zebra gekruist.
zijn winstpercentage is ook gezakt naar 31,12 %, max staat op 28,8 %quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:52 schreef Montov het volgende:
Nergens te bekennen die auto’s hahahahaquote:Op zaterdag 25 november 2023 11:55 schreef Peterselieman het volgende:
Laat maar zakker, want er komt toch van en maakt niet uit of je rentquote:Op zaterdag 25 november 2023 11:57 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
zijn winstpercentage is ook gezakt naar 31,12 %, max staat op 28,8 %
Nu graag gaan voor het lengte record!quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:52 schreef Montov het volgende:
Daar kan je heel langzaam rijden en Britten op betere banden achter je te houden. Max weet datquote:
Als Sargeant verlengt, dan jaquote:Op zaterdag 25 november 2023 11:58 schreef greysbones het volgende:
Volgend jaar geen andere coureurs op de grid toch ?
Checo weet datquote:Op zaterdag 25 november 2023 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar kan je heel langzaam rijden en Britten op betere banden achter je te houden. Max weet dat
Max blijft bijna altijd 20 min binnenstaan in FP3quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Je VT1 gemist hebt
Het was die speciale versie met een rode rechthoek in plaats van driehoek.quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Max blijft bijna altijd 20 min binnenstaan in FP3
quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Brb, even manager omgooien.
Oh, kan niet omdat iemand (Ik noem geen namen) dat heeft gezegd tegen Pino
quote:
Ah, helder!quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was die speciale versie met een rode rechthoek in plaats van driehoek.
Hebben ze het eindelijk eens bedachtquote:Op zaterdag 25 november 2023 12:03 schreef Tijn het volgende:
Ferrari richt zich voor de verandering alvast op de race.
niet zeggenquote:Op zaterdag 25 november 2023 12:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
Na deze Grand Prix is er ..... twee maanden geen Grand Prix.
29 Februari is Bahrain al.
Duurt langquote:Op zaterdag 25 november 2023 12:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
Na deze Grand Prix is er ..... drie maanden geen Grand Prix.
Kijk er al naar uit,..ook met de lente dan in verschietquote:Op zaterdag 25 november 2023 12:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dat is altijd een extra punt ja.quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:05 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Kijk er al naar uit,..ook met de lente dan in verschiet
Dat klopt, maar dan hebben ze in VT 1 en VT2 vaak al heel veel gedaan..quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Max blijft bijna altijd 20 min binnenstaan in FP3
Volgend jaar gaan we gelukkig door tot en met 8 december!quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
9 maanden F1quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgend jaar gaan we gelukkig door tot en met 8 december!
Doet me denken aan...quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgend jaar gaan we gelukkig door tot en met 8 december!
Beterschap nogquote:Op zaterdag 25 november 2023 12:10 schreef schommelstoel het volgende:
Ik begin te knikkebollen en dommel weg.
Dit hou ik geen 20 minuten vol nog.
Bewaar de energie wel voor de quali.
Volgende week die maar eens terugkijkenquote:Op zaterdag 25 november 2023 12:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Doet me denken aan...12-12....
-21
Bij het grofvuilquote:Op zaterdag 25 november 2023 12:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waar zijn de kleuren van de Alfa Romeo 🤔
Zonde. Vond ze altijd erg gaaf wit en rood.quote:
De Williams was in Las Vegas ook al goed. En Albon daarvoor ook al regelmatig Q3.quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:13 schreef Tijn het volgende:
Met Sargeant op P4 weet je dat er nog wel wat meer in de tas zit voor de rest
Democratisch gekozen. Op naar de dam.quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:18 schreef Nattekat het volgende:
Leuk feitje om deze VT vol te maken:
Volgend jaar sprint troep in China, Miami, Oostenrijk, Austin, Brazilië en Qatar. 3 keer in de laatste 6 races dus, mongolen.
Wie?quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:18 schreef StephanL het volgende:
We gaan Nelson en Melroy straks 3 maanden moeten missen![]()
Doen ze om het kampioenschap kunstmatig spannend te houden. En alleen daarom al hoop ik dat Max daar weer een stokje voor steekt.quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:18 schreef Nattekat het volgende:
Volgend jaar sprint troep in China, Miami, Oostenrijk, Austin, Brazilië en Qatar. 3 keer in de laatste 6 races dus, mongolen.
Ik heb nog steeds hoop dat het permanent gaat zijn.quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:18 schreef StephanL het volgende:
Wat een taalgebruik Natte 🤨quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:18 schreef Nattekat het volgende:
Dubbele punten in de laatste race genotquote:Op zaterdag 25 november 2023 12:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Doen ze om het kampioenschap kunstmatig spannend te houden. En alleen daarom al hoop ik dat Max daar weer een stokje voor steekt.
Ik ben benieuwd naar komende woensdagquote:Op zaterdag 25 november 2023 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds hoop dat het permanent gaat zijn.
Geef mij mijn 4k
hoop veeeeeel langerquote:Op zaterdag 25 november 2023 12:18 schreef StephanL het volgende:
Zat voor de hairpin al buiten de baanquote:Op zaterdag 25 november 2023 12:21 schreef Peterselieman het volgende:
Max breekt de ronde af. Auto ligt niet heel lekker
En dit had niet in het F1-Algemeen topic gehoord?quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:18 schreef Nattekat het volgende:
Daar komt het nog, ben nu hierquote:Op zaterdag 25 november 2023 12:22 schreef Sally het volgende:
[..]
En dit had niet in het F1-Algemeen topic gehoord?
Of ga je het daar ook nog plaatsen?
Rondje afgebroken .. en VTquote:Op zaterdag 25 november 2023 12:22 schreef Nober het volgende:
Verstappen over de lijn. Geen track limits?
Het is een VT.quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:22 schreef Nober het volgende:
Verstappen over de lijn. Geen track limits?
?quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Verstappen heeft een groot probleem.
Kijk dan naar hoe Leclerc alle kanten op stuitert. Hij is die ellende gewoon niet gewend.quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het gat tussen Perez en Verstappen is groter dan van Perez naar Nyck de Vriesquote:Op zaterdag 25 november 2023 12:24 schreef Montov het volgende:
Verstappen moet deze race winnen om zijn gemiddelde van 26 punten per race weekend te behouden.
En als Verstappen wint en Perez wordt maximaal 4e, dan heeft hij meer dan 2 keer zoveel punten als Perez.
Magnussen is de partypooperquote:Op zaterdag 25 november 2023 12:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het hele veld in 1.3s
Op zich cool
En kennelijk nog tot 2028 een contract bij dit team.quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zekerquote:Op zaterdag 25 november 2023 12:26 schreef greysbones het volgende:
Is het harder gaan waaien daar ofzo ?
Laat vooral zien dat dit geen ene flikker zegt. RB is helemaal niet bezig met rondetijden, dus we hebben geen idee waar die straks staan.quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:25 schreef Peterselieman het volgende:
een aantal auto's gaat totaal niet en anderen gaan als de brandweer. Kan straks helemaal andersom zijn
Het is denk ik wel redelijk duidelijk dat de balans bij RBR nog niet helemaal op orde is.quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat vooral zien dat dit geen ene flikker zegt. RB is helemaal niet bezig met rondetijden, dus we hebben geen idee waar die straks staan.
Jaquote:Op zaterdag 25 november 2023 12:29 schreef Mano_ het volgende:
Ouderwetse programmable logic controller
Dat is een geheimpje exclusief voor F1TV kijkersquote:Op zaterdag 25 november 2023 12:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Maar waar staat het voor in deze context?
Volgens mij eerder PIP Live Commentary.quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:29 schreef Mano_ het volgende:
Ouderwetse programmable logic controller
Ja hallo, ik kijk ook F1TV en ik zag de 3 beelden, maar waar staat PLC dan voor?quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is een geheimpje exclusief voor F1TV kijkers
Dat zeiden de commentatorsquote:Op zaterdag 25 november 2023 12:32 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja hallo, ik kijk ook F1TV en ik zag de 3 beelden, maar waar staat PLC dan voor?
Ah, dat zou kunnen jaquote:Op zaterdag 25 november 2023 12:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgens mij eerder PIP Live Commentary.
Maar jij hebt dus ook gemist?quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zeiden de commentators
Ze hebben het er zelfs heel lang over gehad.
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nou, dan doe maar geheimzinning![]()
Ik neem het antwoord van Sally wel voor waar
Ze zeiden niet waar de afkorting voor stond.quote:
Je bent er bijnaquote:Op zaterdag 25 november 2023 12:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Ze zeiden niet waar de afkorting voor stond.
Wel hoe het is gegroeid vanuit Pitlane commentaar, via iets anders naar wat het nu is.
Max P1 dusquote:Op zaterdag 25 november 2023 12:35 schreef Jane het volgende:
Russell is forcasted a pole position. Of iedereen daar even rekening mee wil houden.
Je bedoelt George *quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:32 schreef Jane het volgende:
Wij feliciteren George Russell met de winst in VT3.
"Hunt them down, Sjors'
Ik probeerde het accent van Toto in mijn post uit te drukken, maar da's niet gelukt. Sorry.quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je bedoelt George *
En we hebben nog niks gewonnen. Vanmiddag gaan we knallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dat enorme gat tussen Monza en nu heeft echt al mijn interesse in de F2 weggezogen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Op naar de juniorklasse topic
quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:37 schreef butz0rs het volgende:
thnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Mano_
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Zo'n groot gat zou niet op de kalender hebbenquote:Op zaterdag 25 november 2023 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat enorme gat tussen Monza en nu heeft echt al mijn interesse in de F2 weggezogen.
Volgend jaar opgelost met een zandbakrace die het hele voorprogramma van zandvoort verneukt.quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zo'n groot gat zou niet op de kalender hebben
Dacht niet aan Pitlane als 2 woorden, lolquote:
Wat een beschuldigingen weer zeg. Ik lees dit soort dingen elke week maar waar is het bewijs?quote:Op zaterdag 25 november 2023 13:19 schreef tripel7 het volgende:
#TeamLH is weer boos en de doodsbedreigingen vliegen op social media in de rondte omdat Lewis door het egoisme van George niet kan presteren oid...
op twitterquote:Op zaterdag 25 november 2023 13:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat een beschuldigingen weer zeg. Ik lees dit soort dingen elke week maar waar is het bewijs?
Kan je een voorbeeld geven?quote:Op zaterdag 25 november 2023 13:35 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Of instagram, en dan gewoon de account van het MB team
Weer mooi voer voor rocketpoweredmohawkquote:Op zaterdag 25 november 2023 13:19 schreef tripel7 het volgende:
#TeamLH is weer boos en de doodsbedreigingen vliegen op social media in de rondte omdat Lewis door het egoisme van George niet kan presteren oid...
Kan echt niet inderdaad.quote:Op zaterdag 25 november 2023 13:19 schreef tripel7 het volgende:
Het is dan ook redelijk bekend dat een blinde niks ziet.quote:Op zaterdag 25 november 2023 13:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat een beschuldigingen weer zeg. Ik lees dit soort dingen elke week maar waar is het bewijs?
*sighquote:Op zaterdag 25 november 2023 13:19 schreef tripel7 het volgende:
Loved dat stukje TechTalkquote:
Ik zie nergens überhaupt bewijs.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:04 schreef Questular het volgende:
[..]
Het is dan ook redelijk bekend dat een blinde niks ziet.
De beschuldiging wordt hier vaak gedaan. Maar waar is het onderliggende materiaal wat de beschuldiging bevestigt?quote:
Dat zeg ik toch.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zie nergens überhaupt bewijs.
Mss kan chevy niet op Twitter. Oh nee, X tegenwoordig.quote:
https://twitter.com/Sun64909345/status/1728402611097706707quote:Sun
@Sun64909345
·
1h
Some team is right? Where's is Lewis brand new engine instead of only George getting a brand new engine? They both should have been given brand new engines.
Geen last van hierquote:
Hoi jijquote:
Hey,... again...?quote:
Hoi jij ookquote:Op zaterdag 25 november 2023 14:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Hey,... again...?
Get a room, you know?!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Hey,... again...?
Get a room, you know?!![]()
![]()
Oh was jij dat.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik lag vorige week vrijdag een hotelkamer![]()
Spannend ja, maar Lando... Hm.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:46 schreef Zorro het volgende:
![]()
Wie gaat de pole pakken? Denk dat het vandaag wel spannend kan worden.
Ik ga voor Lando
Dat is ook hoe ik het verwacht.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max pakt de winst morgen wel, pole zou mooi zijn maar dat verwacht ik niet.
Deskundige op het gebied van achterhoedeteams.quote:
*Bobby Dquote:Op zaterdag 25 november 2023 14:51 schreef 3rr0r het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Doornbos op F1TV!!!!!!!!!!!!
Cynisme gespotquote:Op zaterdag 25 november 2023 14:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
DoornBeest heeft het tot internationale tv geschopt. Goat.
Pas op hè met je capsquote:Op zaterdag 25 november 2023 14:51 schreef 3rr0r het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Doornbos op F1TV!!!!!!!!!!!!
Hier ook... helpt nog niet echtquote:
Opcornquote:
Houdoe he.quote:
Ik lijk net een Amerikaanse politieagent.quote:
Cap zelf.quote:
Nu nog een olievlek voor de eerste bocht en we hebben een toprace.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:56 schreef butz0rs het volgende:
Voorspelling: PER, SAI en HAM niet in q3.
Jij bent nog steeds niet over Las Vegas GP heenquote:Op zaterdag 25 november 2023 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu nog een olievlek voor de eerste bocht en we hebben een toprace.
🚩🚩🚩quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu nog een olievlek voor de eerste bocht en we hebben een toprace.
Mag dat?quote:
Omdat ik zeg dat dat een toprace gaat geven?quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij bent nog steeds niet over Las Vegas GP heen
Neequote:Op zaterdag 25 november 2023 14:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mag dat?
Nou dan moet ik dat maar doen.
quote:
Orange Armyquote:
Je had de F2 race kunnen kijkenquote:Op zaterdag 25 november 2023 14:59 schreef Jane het volgende:
Ik had zoveel willen doen tussen VT3 en nu, maar ineens was de tijd om. Was maar een kwartiertje ofzo, gevoelsmatig.
Tussen de kwali en race zit ook nog wel wat tijd.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:59 schreef Jane het volgende:
Ik had zoveel willen doen tussen VT3 en nu, maar ineens was de tijd om. Was maar een kwartiertje ofzo, gevoelsmatig.
Hm, SAI mss welquote:Op zaterdag 25 november 2023 14:56 schreef butz0rs het volgende:
Voorspelling: PER, SAI en HAM niet in q3.
Die tijd gaat grotendeels op aan slapen, natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Tussen de kwali en race zit ook nog wel wat tijd.
Dat is ook wat Dr. Marko denkt...quote:
P1 als Ferrari er weer af gaatquote:
zou mooi zijn voor Albonquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:04 schreef Nober het volgende:
Ook nog belangrijk...
Albon 21-0 Sargeant
Albon kan de tweede coureur worden die telkens voor zijn teamgenoot kwalificeert.
De eerste was Verstappen in 2020 ten kosten van Albon.
Heb je voor saus die kibbeling gehaald 🤣quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:04 schreef Mano_ het volgende:
Goftedomme geen saus bij de kibbeling gekregen
Ook ja. En de kruiden. Die zitten er wel op gelukkig.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb je voor saus die kibbeling gehaald 🤣
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |