Dat. Ik zie niet in waarom er niet ingehaald mag worden als er als een oude oma gereden wordtquote:Op zaterdag 25 november 2023 10:47 schreef Tarado het volgende:
Misschien zouden ze pitlane maximum snelheid moeten veranderen in pitlane snelheid, maw; met lichten op groen, zodra de auto in de fastlane is deze snelheid hanteren.
Is dus nu weer veranderdquote:Op zaterdag 25 november 2023 11:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat. Ik zie niet in waarom er niet ingehaald mag worden als er als een oude oma gereden wordt
De Mercedessen rijden als oude oma'squote:Op zaterdag 25 november 2023 11:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat. Ik zie niet in waarom er niet ingehaald mag worden als er als een oude oma gereden wordt
Minimum snelheid idd.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:47 schreef Tarado het volgende:
Misschien zouden ze pitlane maximum snelheid moeten veranderen in pitlane snelheid, maw; met lichten op groen, zodra de auto in de fastlane is deze snelheid hanteren.
ja, en dat is belachelijk omdat er weer te veel naar één team geluisterd wordtquote:Op zaterdag 25 november 2023 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is dus nu weer veranderd
Mag niet tenzij
1.2 langzamer dan hij gisteren reedquote:
Je kunt alleen maar hopen dat dat team dan ook op een straf getrakteerd gaat worden als ze de boel ophouden in de pitlane.quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, en dat is belachelijk omdat er weer te veel naar één team geluisterd wordt
Hup Ferrariquote:Op zaterdag 25 november 2023 11:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En Ferrari is al weer sneller
Op een compound harder ook nog.quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En Ferrari is al weer sneller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |