Dat enorme gat tussen Monza en nu heeft echt al mijn interesse in de F2 weggezogen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Op naar de juniorklasse topic
quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:37 schreef butz0rs het volgende:
thnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Mano_
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Zo'n groot gat zou niet op de kalender hebbenquote:Op zaterdag 25 november 2023 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat enorme gat tussen Monza en nu heeft echt al mijn interesse in de F2 weggezogen.
Volgend jaar opgelost met een zandbakrace die het hele voorprogramma van zandvoort verneukt.quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zo'n groot gat zou niet op de kalender hebben
Dacht niet aan Pitlane als 2 woorden, lolquote:
Wat een beschuldigingen weer zeg. Ik lees dit soort dingen elke week maar waar is het bewijs?quote:Op zaterdag 25 november 2023 13:19 schreef tripel7 het volgende:
#TeamLH is weer boos en de doodsbedreigingen vliegen op social media in de rondte omdat Lewis door het egoisme van George niet kan presteren oid...
op twitterquote:Op zaterdag 25 november 2023 13:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat een beschuldigingen weer zeg. Ik lees dit soort dingen elke week maar waar is het bewijs?
Kan je een voorbeeld geven?quote:Op zaterdag 25 november 2023 13:35 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Of instagram, en dan gewoon de account van het MB team
Weer mooi voer voor rocketpoweredmohawkquote:Op zaterdag 25 november 2023 13:19 schreef tripel7 het volgende:
#TeamLH is weer boos en de doodsbedreigingen vliegen op social media in de rondte omdat Lewis door het egoisme van George niet kan presteren oid...
Kan echt niet inderdaad.quote:Op zaterdag 25 november 2023 13:19 schreef tripel7 het volgende:
Het is dan ook redelijk bekend dat een blinde niks ziet.quote:Op zaterdag 25 november 2023 13:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat een beschuldigingen weer zeg. Ik lees dit soort dingen elke week maar waar is het bewijs?
*sighquote:Op zaterdag 25 november 2023 13:19 schreef tripel7 het volgende:
Loved dat stukje TechTalkquote:
Ik zie nergens überhaupt bewijs.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:04 schreef Questular het volgende:
[..]
Het is dan ook redelijk bekend dat een blinde niks ziet.
De beschuldiging wordt hier vaak gedaan. Maar waar is het onderliggende materiaal wat de beschuldiging bevestigt?quote:
Dat zeg ik toch.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zie nergens überhaupt bewijs.
Mss kan chevy niet op Twitter. Oh nee, X tegenwoordig.quote:
https://twitter.com/Sun64909345/status/1728402611097706707quote:Sun
@Sun64909345
·
1h
Some team is right? Where's is Lewis brand new engine instead of only George getting a brand new engine? They both should have been given brand new engines.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |