De Williams was in Las Vegas ook al goed. En Albon daarvoor ook al regelmatig Q3.quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:13 schreef Tijn het volgende:
Met Sargeant op P4 weet je dat er nog wel wat meer in de tas zit voor de rest
Democratisch gekozen. Op naar de dam.quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:18 schreef Nattekat het volgende:
Leuk feitje om deze VT vol te maken:
Volgend jaar sprint troep in China, Miami, Oostenrijk, Austin, Brazilië en Qatar. 3 keer in de laatste 6 races dus, mongolen.
Wie?quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:18 schreef StephanL het volgende:
We gaan Nelson en Melroy straks 3 maanden moeten missen![]()
Doen ze om het kampioenschap kunstmatig spannend te houden. En alleen daarom al hoop ik dat Max daar weer een stokje voor steekt.quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:18 schreef Nattekat het volgende:
Volgend jaar sprint troep in China, Miami, Oostenrijk, Austin, Brazilië en Qatar. 3 keer in de laatste 6 races dus, mongolen.
Ik heb nog steeds hoop dat het permanent gaat zijn.quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:18 schreef StephanL het volgende:
Wat een taalgebruik Natte 🤨quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:18 schreef Nattekat het volgende:
Dubbele punten in de laatste race genotquote:Op zaterdag 25 november 2023 12:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Doen ze om het kampioenschap kunstmatig spannend te houden. En alleen daarom al hoop ik dat Max daar weer een stokje voor steekt.
Ik ben benieuwd naar komende woensdagquote:Op zaterdag 25 november 2023 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds hoop dat het permanent gaat zijn.
Geef mij mijn 4k
hoop veeeeeel langerquote:Op zaterdag 25 november 2023 12:18 schreef StephanL het volgende:
Zat voor de hairpin al buiten de baanquote:Op zaterdag 25 november 2023 12:21 schreef Peterselieman het volgende:
Max breekt de ronde af. Auto ligt niet heel lekker
En dit had niet in het F1-Algemeen topic gehoord?quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:18 schreef Nattekat het volgende:
Daar komt het nog, ben nu hierquote:Op zaterdag 25 november 2023 12:22 schreef Sally het volgende:
[..]
En dit had niet in het F1-Algemeen topic gehoord?
Of ga je het daar ook nog plaatsen?
Rondje afgebroken .. en VTquote:Op zaterdag 25 november 2023 12:22 schreef Nober het volgende:
Verstappen over de lijn. Geen track limits?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |