De baan is nog niet ingerubberd kun je nagaan.quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
1.2 langzamer dan hij gisteren reed
Pas hoor, het lijkt de laatste tijd wel dat hoe meer mensen Ferrari het gunnen, hoe meer kans dat het mis gaatquote:
Ff 5 puntjes meer scoren dan Mercedes zou wel leuk zijn, dit weekend idd.quote:
Inb4 ....!quote:
Leek erger dan het wasquote:Op zaterdag 25 november 2023 11:41 schreef Peterselieman het volgende:
Alonso reed daar ook lekker in de weg
Hij is naar buitenquote:Op zaterdag 25 november 2023 11:42 schreef Xylos het volgende:
Max is al helemaal happy de peppie met zijn setup zeker
Kwalificatie-setup waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:44 schreef greysbones het volgende:
Vindt de Ferrari wel weer erg laag
Ik hoop met je meequote:Op zaterdag 25 november 2023 11:45 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop toch dat Ferrari de plek 2 nog pakt
Man is een regelrecht kwalificatiebeest🔥quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:45 schreef Jane het volgende:
Kom op Charles, ouwe kwalificatietijger.
Heb jij ook een voice crack?quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:48 schreef Tijn het volgende:
Max is nog aan het wakker worden. Net als ik
Lijkt mij wat overdrevenquote:
Dacht dat die daar juist snel mee was 🤔😅quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:49 schreef Jane het volgende:
Als de achterkant zelfs te los is voor Verstappen, moet het wel heel erg zijn.
Hup Perezquote:Op zaterdag 25 november 2023 11:50 schreef Rianne84 het volgende:
Als we dit weekend maar niet alsnog een Brits volkslied krijgen te horen (behalve als het voor Lando is)
Piastri of Albon zou ook nog kunnen, want Britse constructeurquote:Op zaterdag 25 november 2023 11:50 schreef Rianne84 het volgende:
Als we dit weekend maar niet alsnog een Brits volkslied krijgen te horen (behalve als het voor Lando is)
Issie ook. Dus als het zelfs voor Max te los is..quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dacht dat die daar juist snel mee was 🤔😅
Die achterkant is zo los dat 'ie nog in de garage staat.quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:49 schreef Jane het volgende:
Als de achterkant zelfs te los is voor Verstappen, moet het wel heel erg zijn.
Moeilijk hèquote:Op zaterdag 25 november 2023 11:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dacht dat die daar juist snel mee was 🤔😅
Doe maar gewoon helemaal niet, even Wikipedia halen voor de leuk, dan mag Lando in Australië weer winnen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:50 schreef Rianne84 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |