Hier ook... helpt nog niet echtquote:
Opcornquote:
Houdoe he.quote:
Ik lijk net een Amerikaanse politieagent.quote:
Cap zelf.quote:
Nu nog een olievlek voor de eerste bocht en we hebben een toprace.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:56 schreef butz0rs het volgende:
Voorspelling: PER, SAI en HAM niet in q3.
Jij bent nog steeds niet over Las Vegas GP heenquote:Op zaterdag 25 november 2023 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu nog een olievlek voor de eerste bocht en we hebben een toprace.
🚩🚩🚩quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu nog een olievlek voor de eerste bocht en we hebben een toprace.
Mag dat?quote:
Omdat ik zeg dat dat een toprace gaat geven?quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij bent nog steeds niet over Las Vegas GP heen
Neequote:Op zaterdag 25 november 2023 14:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mag dat?
Nou dan moet ik dat maar doen.
quote:
Orange Armyquote:
Je had de F2 race kunnen kijkenquote:Op zaterdag 25 november 2023 14:59 schreef Jane het volgende:
Ik had zoveel willen doen tussen VT3 en nu, maar ineens was de tijd om. Was maar een kwartiertje ofzo, gevoelsmatig.
Tussen de kwali en race zit ook nog wel wat tijd.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:59 schreef Jane het volgende:
Ik had zoveel willen doen tussen VT3 en nu, maar ineens was de tijd om. Was maar een kwartiertje ofzo, gevoelsmatig.
Hm, SAI mss welquote:Op zaterdag 25 november 2023 14:56 schreef butz0rs het volgende:
Voorspelling: PER, SAI en HAM niet in q3.
Die tijd gaat grotendeels op aan slapen, natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Tussen de kwali en race zit ook nog wel wat tijd.
Dat is ook wat Dr. Marko denkt...quote:
P1 als Ferrari er weer af gaatquote:
zou mooi zijn voor Albonquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:04 schreef Nober het volgende:
Ook nog belangrijk...
Albon 21-0 Sargeant
Albon kan de tweede coureur worden die telkens voor zijn teamgenoot kwalificeert.
De eerste was Verstappen in 2020 ten kosten van Albon.
Heb je voor saus die kibbeling gehaald 🤣quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:04 schreef Mano_ het volgende:
Goftedomme geen saus bij de kibbeling gekregen
Ook ja. En de kruiden. Die zitten er wel op gelukkig.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb je voor saus die kibbeling gehaald 🤣
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |