Corona en migratie was en is voor bijna iedereen lastig geweestquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die kerona onzin, de huizenmarktverkrachting van Hugo, box 3, migratie...
Ja, een huis kies je ook zelf voor. Je kunt ook in het park gaan slapen, dan hoef je ook geen huis te verzekeren.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Een auto kies je zelf voor, hier kun je niet voor kiezen, als je een chronische ziekte hebt dan heb je een probleem met dat eigen risico
Wonen hoort tot de eerste levensbehoefte een auto nietquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, een huis kies je ook zelf voor. Je kunt ook in het park gaan slapen, dan hoef je ook geen huis te verzekeren.
Wat ook gelul is om daar over tegen Jetten te beginnen die geen huizen bouwt maar wel moet zorgen voor voldoende energie en laten zonnepanelen nou energie opwekken.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wilders bedoelde daar , onder een zonnepaneel kun je niet wonen, eerst een dak en dan een zonne paneel
Wat een onzin weer, ik heb 2 kranten in huis en die staan helemaal vol met verslaggeving over de verkiezingen en dat is al dagenlang zo. Mischien moet jij gewoon betere kranten en media lezenquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:17 schreef michaelmoore het volgende:
Ik bemerk bij alle partijen en media , dat men deze verkiezingsuitslag het liefst wil doodzwijgen
en overgaan tot de orde vande dag ,Mark Rutte terug roepen en net doen of er niets gebeurt is
verkiezingen waar o ja wanneer dan?? al geweest ? Ok
diezelfde jetten daar zit te verdedigen dat de zielige statushouders en asielzoekers moeten wonen omdat het eenlevensbehoefte is dan maak je mensen kwaad, , pislink mee en daar krijgt wilders de zetels door en raakt Jetten ze kwijtquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat ook gelul is om daar over tegen Jetten te beginnen die geen huizen bouwt maar wel moet zorgen voor voldoende energie en laten zonnepanelen nou energie opwekken.
Kortom, stupide populisme.
ja ik zit in Afrika op het moment , dus sta misschiien beetje buiten de dag infoquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat een onzin weer, ik heb 2 kranten in huis en die staan helemaal vol met verslaggeving over de verkiezingen en dat is al dagenlang zo. Mischien moet jij gewoon betere kranten en media lezen
Je fantaseert. De D66 zetels zijn naar PvdA/GL en NSC gegaan.quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:01 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
diezelfde jetten daar zit te verdedigen dat de zielige statushouders en asielzoekers moeten wonen omdat het eenlevensbehoefte is dan maak je mensen kwaad, , pislink mee en daar krijgt wilders de zetels door en raakt Jetten ze kwijt
het scoort enorm bij alle mensen met grote kinderen die hun ouders gekk maken meteen huis om te wonen
Nee jetten maakt hier geen beste beurt, zeker niet omdat hij YselGUz afkapte en voordrong
Volkskrant en de Stentor hier liggen. Alles bij elkaar ruim 20 pagina's aan verhalen over de verkiezingen. Analyses, nieuwsverhalen, portretten en columns.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat een onzin weer, ik heb 2 kranten in huis en die staan helemaal vol met verslaggeving over de verkiezingen en dat is al dagenlang zo. Mischien moet jij gewoon betere kranten en media lezen
NRC en VK hier en beiden staan er vol mee. Echter, als je op de Telegraaf website kijkt zie je inderdaad wel een ander beeld.quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volkskrant en de Stentor hier liggen. Alles bij elkaar ruim 20 pagina's aan verhalen over de verkiezingen. Analyses, nieuwsverhalen, portretten en columns.
Maar nee, de media verzwijgen de uitslag.
Zelfs de buitenlandse kranten staan er vol mee, schijnt. Ook op de oh zo linkse mainstream media gaat het al dagen nergens anders over.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Vol mee zal ik niet zeggen maar ik heb er wel artikelen over gezien van Duitsland tot de VS, ja.quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:12 schreef Buendia het volgende:
[..]
Zelfs de buitenlandse kranten staan er vol mee, schijnt. Ook op de oh zo linkse mainstream media gaat het al dagen nergens anders over.
Op zaterdag heb ik NRC en FD, doe ik een week mee (dat rijmtquote:Op zaterdag 25 november 2023 17:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volkskrant en de Stentor hier liggen. Alles bij elkaar ruim 20 pagina's aan verhalen over de verkiezingen. Analyses, nieuwsverhalen, portretten en columns.
Maar nee, de media verzwijgen de uitslag.
Zelfs bij een (dik) gewonnen verkiezing blijft het minderwaardigheidscomplex bij een deel van de pvv'ers.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:17 schreef michaelmoore het volgende:
Ik bemerk bij alle partijen en media , dat men deze verkiezingsuitslag het liefst wil doodzwijgen
en overgaan tot de orde vande dag ,Mark Rutte terug roepen en net doen of er niets gebeurt is
verkiezingen waar o ja wanneer dan?? al geweest ? Ok
De buitenlanders zijn nog steeds het land niet uitgezet en Geert heeft nog geen geld overgemaakt. Alsof de verkiezingen niet geweest zijn!quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:24 schreef koemleit het volgende:
[..]
Zelfs bij een (dik) gewonnen verkiezing blijft het minderwaardigheidscomplex bij een deel van de pvv'ers.
Mensen zoals Michaelmoore zullen zichzelf altijd tekort gedaan voelen.
Aha, dus het polariseren van Kaag heeft geleidt tot een overwinning van Wilders. Scherpe analyse op zich.quote:Op vrijdag 24 november 2023 18:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, daar is het een beetje te laat voor met Wilders als winnaar, he?
En die zaken treffen bovenmodaal Nederland harder dan de rest? Bij een van die, de stijging van de huizenprijzen, zou je zelfs nog kunnen beargumenteren dat bovenmodaal huizenbezittend Nederland er juist profijt van heeft gehad. Er zijn legio Nederlanders die rijker zijn geworden door die stijging dan door wat ze zelf op hun spaarrekening bij hebben kunnen schrijven.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die kerona onzin, de huizenmarktverkrachting van Hugo, box 3, migratie...
ik heb niet PVV gestemd ,maar kan me zeer goed voorstellen dat een groot deel van de bevolking heftig gefrustreerd is en dat wordt erger, door het gebrek aan een woning om een gezin te stichten de voorrang voor asielzoekers en de eindeloze ophokken van asielzoekers , dat kennelijk niet stoptquote:Op zaterdag 25 november 2023 17:24 schreef koemleit het volgende:
[..]
Zelfs bij een (dik) gewonnen verkiezing blijft het minderwaardigheidscomplex bij een deel van de pvv'ers.
Mensen zoals Michaelmoore zullen zichzelf altijd tekort gedaan voelen.
Voor een ieder die een half miljoen meer moest betalen voor een huis was er iemand die een half miljoen meer verdiende aan de verkoop. Een aspect wat nog wel eens vergeten word.quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:16 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En die zaken treffen bovenmodaal Nederland harder dan de rest? Bij een van die, de stijging van de huizenprijzen, zou je zelfs nog kunnen beargumenteren dat bovenmodaal huizenbezittend Nederland er juist profijt van heeft gehad. Er zijn legio Nederlanders die rijker zijn geworden door die stijging dan door wat ze zelf op hun spaarrekening bij hebben kunnen schrijven.
Waardoor de huizenbezitter een gouden ticket heeft (in te cashen na zijn 70e) en de starter een probleem. In principe is het een soort piramidespel.quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Voor een ieder die een half miljoen meer moest betalen voor een huis was er iemand die een half miljoen meer verdiende aan de verkoop. Een aspect wat nog wel eens vergeten word.
Niet zolang er voldoende goedkope huizen worden gebouwd. Maar dat zit hem dus het probleem. En dat is geen probleem wat van links komt.quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Waardoor de huizenbezitter een gouden ticket heeft (in te cashen na zijn 70e) en de starter een probleem. In principe is het een soort piramidespel.
Klopt.quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet zolang er voldoende goedkope huizen worden gebouwd. Maar dat zit hem dus het probleem. En dat is geen probleem wat van links komt.
Ook gewoon een beetje slim mee om gaan toch? Je kunt als starter zoveel aflossen als je zelf wilt. De salarissen zijn ook gruwelijk gestegen voor starters dus de meeste mensen kunnen echt wel 200 euro per maand extra in hun huis stoppen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Waardoor de huizenbezitter een gouden ticket heeft (in te cashen na zijn 70e) en de starter een probleem. In principe is het een soort piramidespel.
Oh, absoluut.quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt.
Het is overigens een probleem dat van het gehele politieke spectrum komt (en van de samenleving vol NIMBY- burgers).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |