Langlaufen is wel erg leuk.quote:Op zaterdag 25 november 2023 13:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
4cm
Voorpret is begonnen, mijn polar langlaufers staan inmiddels in de living. Verwacht maandagavond eerste keer de omloop van de Alblasserwaard te kunnen doen. Dit weekend even mijn Montec Fawk winterjas en Protest skibroek opzoeken achter het schot op zolder. Zin in!
Uh, ja want als er een bui over trekt regent het en anders niet inderdaad?quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Tussen de buien door regent het niet, dat is ook best wel fijn.
Ja heerlijk met (of een aantal dagen voor ) kerst.quote:Op zaterdag 25 november 2023 22:34 schreef DemonRage het volgende:
Opbokken met die kutsneeuw!
Doe maar met kerst als ik niet door die ellende heen moet ofzo.
Geen foto voor ons gemaakt?quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:18 schreef Dven het volgende:
Het duurde 10 uur maar de sneeuw blijft nu zowaar ook liggen
Neequote:
Wowquote:Op zondag 26 november 2023 07:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Neemaar inmiddels ligt er een kleine halve meter.
Gisteravond:
[ afbeelding ]
Leuk als je niet weg hoeft.quote:
Dan de weg op moeten is niet prettig inderdaadquote:Op zondag 26 november 2023 10:51 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Leuk als je niet weg hoeft.
Jaar of 2 geleden of wanneer was dat lag hier ook een centimeter of 50, dat was niet te doen.
Een autorit van normaliter 10 minuten deed men toen 50 minuten over.
Sommige wegen werd niet eens meer geveegd en waren totaal onbegaanbaar.
The bastardsquote:Op zondag 26 november 2023 10:59 schreef dick_laurent het volgende:
Ik was gister in Benidorm.
Wilde een scootmobiel huren maar mocht niet, want ik was te jong.
Eenmaal in Nijmegen was het 'te doen', maar bij mij op het platteland was het verschrikkelijk.quote:Op zondag 26 november 2023 10:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan de weg op moeten is niet prettig inderdaad
Als het aan Geert ligt wel.quote:
It giet oanquote:Op zondag 26 november 2023 12:51 schreef MissHobje het volgende:
het heeft een halve graad gevroren vannacht in mijn dorp
Ik zou er niet op rekenen.quote:
Laat dat hoop maar weg. mini laagje evtquote:Op zondag 26 november 2023 12:47 schreef Haags het volgende:
Krijgen we straks een 2010 scenario. Hoop sneeuw begin en verder verloop van december.
Luie aap ben je.quote:Op zondag 26 november 2023 10:59 schreef dick_laurent het volgende:
Ik was gister in Benidorm.
Wilde een scootmobiel huren maar mocht niet, want ik was te jong.
Sneeuw die overgaat op gras, dat moet ik zien.quote:Op zondag 26 november 2023 13:21 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Laat dat hoop maar weg. mini laagje evt
[ twitter ]
quote:Op zondag 26 november 2023 14:07 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Sneeuw die overgaat op gras, dat moet ik zien.
quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Tussen de buien door regent het niet, dat is ook best wel fijn.
Groene Kerst 😱quote:Op zondag 26 november 2023 14:07 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Sneeuw die overgaat op gras, dat moet ik zien.
Is wit ook goed?quote:Op zondag 26 november 2023 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga dinsdag een huis bezichtigen. Kan het alsjeblieft even een kwartier een beetje zonnig en niet grijs zijn?
je hebt geluk dat het geen Black Friday isquote:Op zondag 26 november 2023 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga dinsdag een huis bezichtigen. Kan het alsjeblieft even een kwartier een beetje zonnig en niet grijs zijn?
in spanje?quote:Op zondag 26 november 2023 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Geen sneeuw please.quote:
Nee, bedankt.quote:
Zij worden teleurgesteld met de hele dag kutweer, wij weten nu al dat we de hele dag kutweer krijgen.quote:
kunnen we beter code geel hebben, zitten wij de hele dag in de zon.quote:Op zondag 26 november 2023 20:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zij worden teleurgesteld met de hele dag kutweer, wij weten nu al dat we de hele dag kutweer krijgen.
Het is ons niet gegundquote:Op zondag 26 november 2023 20:28 schreef Haags het volgende:
[..]
kunnen we beter code geel hebben, zitten wij de hele dag in de zon.
Hele dag zon is onmogelijk in Nederland in novemberquote:Op zondag 26 november 2023 20:28 schreef Haags het volgende:
[..]
kunnen we beter code geel hebben, zitten wij de hele dag in de zon.
Laten we hopen dat het dan gewoon dezelfde temperatuur is, maar dan droogquote:Op maandag 27 november 2023 07:06 schreef INViCTuS het volgende:
Niet alleen vandaag veel neerslag, maar ook de komende 2 weken blijft er gewoon veel vallen. Inclusief kou. Wat een zielloos weer. Hopen dat het rond oud en nieuw dan maar weer 14/15 graden is
Net als de jaarwisseling 15 graden gewoon 2022/2023quote:Op maandag 27 november 2023 07:06 schreef INViCTuS het volgende:
Niet alleen vandaag veel neerslag, maar ook de komende 2 weken blijft er gewoon veel vallen. Inclusief kou. Wat een zielloos weer. Hopen dat het rond oud en nieuw dan maar weer 14/15 graden is
quote:Op maandag 27 november 2023 07:33 schreef josja het volgende:
Nou liever sneeuw dan die klote regen aan een stuk door. Het is net maandag en ik heb nu al geen zin meer in deze week met 4 keer per dag zeiknat regenen
Ben heel benieuwd of het vanmiddag / vanavond overgaat in sneeuw inderdaad. Ook de kaarten voor later deze week geven serieuze sneeuwsignalen. Als alles klopt volgens de voorspellingen zou er wel 10-20cm sneeuw kunnen vallen.quote:Op maandag 27 november 2023 07:22 schreef Perrin het volgende:
Vandaag waarschijnlijk al wat sneeuwval in delen van Nederland.
Mag in de avond en nacht best een graad of 10 zijn. Toch zo nu en dan buitenquote:Op maandag 27 november 2023 07:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het dan gewoon dezelfde temperatuur is, maar dan droog
19mm regenquote:Op maandag 27 november 2023 07:22 schreef Perrin het volgende:
Vandaag waarschijnlijk al wat sneeuwval in delen van Nederland.
Pass maar door. Jullie hebben wel genoeg gehad inmiddels denk ik... Krijgen jullie de 23 graden en zon die hier vandaag op het programma staatquote:
Doe maar een gluhweintje, heerlijkquote:Op maandag 27 november 2023 08:27 schreef monkyyy het volgende:
Het wordt tijd voor 20 graden vorst en een dikke ijslaag.
quote:Op maandag 27 november 2023 08:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb liever de hele winter regen dan sneeuw. Sneeuw is stom, zou verboden moeten worden.
Ga de mond spoelenquote:Op maandag 27 november 2023 08:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb liever de hele winter regen dan sneeuw. Sneeuw is stom, zou verboden moeten worden.
Jij hoeft zeker niet door die bende heen te fietsen? Het is echt een hel, met ongelukken tot gevolg.quote:Op maandag 27 november 2023 09:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ga de mond spoelen
Sneeuw, het ultieme mooie weer (mits het niet met meters naar beneden komt natuurlijk)
Liever sneeuw dan deze ellende.quote:Op maandag 27 november 2023 08:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij hoeft zekers ook niet door die gladheid te fietsen?quote:
Die zeer zeldzame keer dat er in Nederland meer dan een dun laagje sneeuw ligt fiets ik er zeker nog wel eens doorheen ja. Ik ben er overigens geen voorstander van dat het overal op de wegen blijft liggen, er moet wel even gestrooid en geveegd worden zodat met name de ouderen ook nog veilig kunnen fietsen (die zie je vaak al moeite hebben om recht te fietsen als het gewoon droog is, met sneeuw is dat wel erg lastig)quote:Op maandag 27 november 2023 09:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij hoeft zeker niet door die bende heen te fietsen? Het is echt een hel, met ongelukken tot gevolg.
Sneeuw is prachtig als ik niet naar buiten hoef, voor de rest mag het van mij opbokken. Wat er gestrooid en geveegd wordt, is slecht. Of er wordt zo'n beperkt gedeelte van de weg gedaan dat je als fietser van de weg wordt gedrukt door de automobilist. En er zijn altijd sneaky bochten die toch gladder zijn dan je verwacht.quote:Op maandag 27 november 2023 09:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die zeer zeldzame keer dat er in Nederland meer dan een dun laagje sneeuw ligt fiets ik er zeker nog wel eens doorheen ja. Ik ben er overigens geen voorstander van dat het overal op de wegen blijft liggen, er moet wel even gestrooid en geveegd worden zodat met name de ouderen ook nog veilig kunnen fietsen (die zie je vaak al moeite hebben om recht te fietsen als het gewoon droog is, met sneeuw is dat wel erg lastig)
Ik doelde meer op alles buiten de wegen en fietspaden om.
Jawel.quote:Op maandag 27 november 2023 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij hoeft zekers ook niet door die gladheid te fietsen?
Als dat zou kunnenquote:Op maandag 27 november 2023 08:27 schreef monkyyy het volgende:
Het wordt tijd voor 20 graden vorst en een dikke ijslaag.
Vast niet, tegen die tijd is het weer grijs, nat en 15 graden.quote:
Maar… morgen blijft het volgens al mijn weerapps droog hier…quote:
quote:Op maandag 27 november 2023 12:00 schreef Drass het volgende:
Staat daar midden in Belgi een kerncentrale of wat 🥴
Cyber Monday, te treft het. Krijgt er een 2e gratis bij voor je schoonmoeder.quote:Op maandag 27 november 2023 12:41 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Wat een verschrikkelijk deprimerend kut weer
*rijdt naar Gamma voor touw
quote:Op maandag 27 november 2023 13:04 schreef Drass het volgende:
[..]
Cyber Monday, te treft het. Krijgt er een 2e gratis bij voor je schoonmoeder.
quote:Op maandag 27 november 2023 13:32 schreef Arizona het volgende:
Natte sneeuw hier in Noord-oost Twente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |