Ik zou er niet op rekenen.quote:
Laat dat hoop maar weg. mini laagje evtquote:Op zondag 26 november 2023 12:47 schreef Haags het volgende:
Krijgen we straks een 2010 scenario. Hoop sneeuw begin en verder verloop van december.
Luie aap ben je.quote:Op zondag 26 november 2023 10:59 schreef dick_laurent het volgende:
Ik was gister in Benidorm.
Wilde een scootmobiel huren maar mocht niet, want ik was te jong.
Sneeuw die overgaat op gras, dat moet ik zien.quote:Op zondag 26 november 2023 13:21 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Laat dat hoop maar weg. mini laagje evt
[ twitter ]
quote:Op zondag 26 november 2023 14:07 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Sneeuw die overgaat op gras, dat moet ik zien.
quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Tussen de buien door regent het niet, dat is ook best wel fijn.
Groene Kerst 😱quote:Op zondag 26 november 2023 14:07 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Sneeuw die overgaat op gras, dat moet ik zien.
Is wit ook goed?quote:Op zondag 26 november 2023 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga dinsdag een huis bezichtigen. Kan het alsjeblieft even een kwartier een beetje zonnig en niet grijs zijn?
je hebt geluk dat het geen Black Friday isquote:Op zondag 26 november 2023 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga dinsdag een huis bezichtigen. Kan het alsjeblieft even een kwartier een beetje zonnig en niet grijs zijn?
in spanje?quote:Op zondag 26 november 2023 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Geen sneeuw please.quote:
Nee, bedankt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |