https://nos.nl/artikel/24(...)arspelende-kangoeroequote:Tientallen dierenfoto's en hun makers deden dit jaar mee aan de wedstrijd voor de grappigste foto van wilde dieren. En de winnaar is dus deze: een kangoeroe in Australië die vol overgave luchtgitaar speelt:
hij zou eigenlijk op Omtzigt moeten stemmen, komt vanuit zijn omgeving. Zal wel een actie a la Judas zijn als hij anders heeft gestemd.quote:Op donderdag 23 november 2023 22:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Op wie heb jij trouwens gisteren gestemd, @:Drizzt_DoUrden, want je houdt wel weer zo wijselijk je mond dicht...
Wat is het verhaal achter die otter en @Cocoquote:Op donderdag 23 november 2023 22:43 schreef 3rr0r het volgende:
Ook een otter te zien @:Coco @:Zipportal
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)arspelende-kangoeroe
Zo dan.quote:Op donderdag 23 november 2023 22:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hij zou eigenlijk op Omtzigt moeten stemmen, komt vanuit zijn omgeving. Zal wel een actie a la Judas zijn als hij anders heeft gestemd.
Otter en kat op Youtubequote:Op donderdag 23 november 2023 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is het verhaal achter die otter en @:coco
Dat is een leuk verhaalquote:Op donderdag 23 november 2023 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Coco lijkt op een otterquote:Op donderdag 23 november 2023 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een leuk feitje.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Klopt. En onze hond vroeger heette ook Dommel (Golden Retriever)
Goed. Een keer geen gedoe. Schema voor een week meegekregen. Nog 34 te gaan. Zo weer op weg.quote:
Ik zal voor je biddenquote:Op vrijdag 24 november 2023 09:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed. Een keer geen gedoe. Schema voor een week meegekregen. Nog 34 te gaan. Zo weer op weg.
Goeiemorgen.
quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:17 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Toch fijn al die aanbiedingen vandaag via mail of app
Goede marketing @:kingroland
Miauw good morningquote:Op vrijdag 24 november 2023 10:17 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Oei, dit verpest wel mijn vrijdagochtend. Hoop dat je die kip snel gaat vindenquote:Op vrijdag 24 november 2023 10:09 schreef Bezsen het volgende:
Goedemorgen
Slecht nieuws een van onze kippen is vermist
Dankje vriendquote:Op vrijdag 24 november 2023 10:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oei, dit verpest wel mijn vrijdagochtend. Hoop dat je die kip snel gaat vinden
Dilangodinquote:VVD-fractievoorzitter Yesilgöz: VVD niet in kabinet
Dilan Yesilgöz (VVD) zegt dat haar partij niet in een kabinet zal stappen in verband met het zetelverlies. Wel zal de partij een centrumrechts kabinet steunen als een soort gedoogpartner.
Ik ga hiervoor mijn uiterste best doen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:29 schreef KingRoland het volgende:
@:dombohetolifantje1
He vriend kan je mij helpen herinneren dat ik mijn Aziatische kapper moet bellen voor de volgende afspraak? Rond 16 uur vandaag zou top zijn
Daar zal het een stuk beter toeven zijn maat.quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:31 schreef Bezsen het volgende:
@:onlogisch over een week zitten we in azeroth
Nee moet nog even inlezenquote:Op vrijdag 24 november 2023 10:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar zal het een stuk beter toeven zijn maat.
Ben je er al uit wat voor class je gaat spelen?
Geen idee nog. Er was een poll maar was 50/50.quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:32 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nee moet nog even inlezen
Gaan we eigenlijk horde
Dankjewel vriendquote:Op vrijdag 24 november 2023 10:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ga hiervoor mijn uiterste best doen.
Wat is 'miauw'?quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:17 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
4-MMC, zit een beetje tussen coke en mdma in. En behoorlijk kutspul.quote:
quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik tip u de WLR SC met een paginalange meltdown.
Ik denk dat user @Coco liever met je moeder speelt.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:45 schreef onlogisch het volgende:
Klaarstomen voor Azeroth noemen ze dat. Misschien komt @:Coco ook wel op onze server spelen @:Bezsen
Hier zo 3 eieren, groente en kipquote:Op vrijdag 24 november 2023 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die zit er hier al in makker.
Zometeen gaan we voor rijst met kip
Dat zou leuk zijn zegquote:Op vrijdag 24 november 2023 11:45 schreef onlogisch het volgende:
Klaarstomen voor Azeroth noemen ze dat. Misschien komt @:Coco ook wel op onze server spelen @:Bezsen
Geen idee wat hier staat.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:08 schreef KingRoland het volgende:
In VKZ doen ze alsof ik chinees spreek
Kijk maar in een boom of struik, gaan ze soms in zittenquote:Op vrijdag 24 november 2023 10:09 schreef Bezsen het volgende:
Goedemorgen
Slecht nieuws een van onze kippen is vermist
Erg leuk jaquote:Op vrijdag 24 november 2023 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze verdient echt een likequote:Op vrijdag 24 november 2023 12:36 schreef Wereldgozer het volgende:
Dilan loopt weer weg
Een echte Ajacied @:onlogisch
IJskoud bad.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een trut.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:36 schreef Wereldgozer het volgende:
Dilan loopt weer weg
Ze wilde dienen. Maar ze is uiteraard niks verplicht.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel eens hoor, maar aan de andere kant waarom zouden ze Geert helpen?
Je moet ook aan je partij denken, denk niet dat er een partij beter wordt van met de PVV regeren en dat heeft zij verzuimd wat harder te roepen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze wilde dienen. Maar ze is uiteraard niks verplicht.Jammer omdat de rest ook graag met de VVD wilde.
(Lol)quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:36 schreef Wereldgozer het volgende:
Dilan loopt weer weg
VVD die alleen zichzelf denkt.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet ook aan je partij denken, denk niet dat er een partij beter wordt van met de PVV regeren en dat heeft zij verzuimd wat harder te roepen.
Dus dit. Ze kunnen gewoon slecht tegen hun verliesquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch vind ik de gedachte van VVD nog niet zo gek.
Alleen hadden ze dit nooit gedaan natuurlijk als PVV niet gewonnen had maar een NSC ofzo.
Dus het is gewoon een waardeloze kutpartij zo zonder Markie.
Vandaag casual friday op kantoor?quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dus dit. Ze kunnen gewoon slecht tegen hun verlies
Dankje vriend. Ga ik nu doenquote:Op vrijdag 24 november 2023 15:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoi vriend @:KingRoland
Vergeet je niet jouw Aziatische kapper te bellen voor een nieuwe afspraak? Een goed kapsel is belangrijk!
Groetjes,
Je vriend Dombo
Ik vroeg hem eerder vandaag of hij mij een Herinnering kon geven voor het plannen van een afspraak bij de Aziatische kapper. Nogal belangrijk voor mij, jammer dat je Dombo in het kwaad daglicht zet.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:48 schreef RamboDirk het volgende:
user @:Dombohetolifantje1 werpt zich op als secretaresse van de vbl sc.
[ afbeelding ]
Houd je maar van de domme inderdaad, daar ben je wel goed in.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet geklikt want Roel. Donder nu maar weer op.
Maar weer terug naar de veilige circlejerk, het is maar eng als iemand wat anders vindt.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Houd je maar van de domme inderdaad, daar ben je wel goed in.
Ik heb net een oliebol op en overweeg nu een tweede.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:54 schreef KingRoland het volgende:
Nu maak ik voor me zelf een kop chocolademelk met slageroom
Lekker. Gewoon doen. Het zijn tenslotte de feestdagenquote:Op vrijdag 24 november 2023 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb net een oliebol op en overweeg nu een tweede.
Ik mag mezelf inderdaad wel even verwennen op deze regenachtige middag. (het waait hier ook hard @GGMM)quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker. Gewoon doen. Het zijn tenslotte de feestdagen
Ik denk dat @:slobeend het met mij eens is
Geen dank.quote:
Ik voel mij nergens te groot voor.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:48 schreef RamboDirk het volgende:
user @:Dombohetolifantje1 werpt zich op als secretaresse van de vbl sc.
[ afbeelding ]
Ik spreek Dilan uit als Dylan.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geen dank.
[..]
Ik voel mij nergens te groot voor.
In tegenstelling tot Dilan.
Oh, ik als Dielan.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik spreek Dilan uit als Dylan.
Je bent een lieve jongen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geen dank.
[..]
Ik voel mij nergens te groot voor.
In tegenstelling tot Dilan.
West-Kruiskade?quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:54 schreef KingRoland het volgende:
Afspraak bij de Aziatische kapper gemaakt
Stukje Zuid-West Azië niet kennen. Ongekend.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik ben er gister speciaal voor omgereden.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb net een oliebol op en overweeg nu een tweede.
Ik ben zelf op het fietsje gegaan in dit weer, vooral voor mama even wat opgehaald. (stiekem ook voor eigen consumptie uiteraard)quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik ben er gister speciaal voor omgereden.
Ik hoop dat je trots op jezelf bent, biggetje.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben zelf op het fietsje gegaan in dit weer, vooral voor mama even wat opgehaald. (stiekem ook voor eigen consumptie uiteraard)
Oliebolgoden.
Ik heb vandaag ook een uurtje gesport.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat je trots op jezelf bent, biggetje.
Walgelijke papzak.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben zelf op het fietsje gegaan in dit weer, vooral voor mama even wat opgehaald. (stiekem ook voor eigen consumptie uiteraard)
Oliebolgoden.
Ahh, wat lief, zeker met dit weer.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oliebolgoden.
Nee. Al was hem toevallig opgevallen dat er internationaal meer dan ooit belangstelling was voor de overzichtsbeelden van het spel van Feyenoordquote:Op vrijdag 24 november 2023 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook een uurtje gesport.Had ome Arne nog wat spannends te melden?
quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Pokébowl met zalm en (rode) tonijn.quote:Op vrijdag 24 november 2023 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij mijn ouders eten en weet dus niet wat er op het menu staat. Ik hoop op snert
Penne met ricotta en rucola. Salade.quote:Op vrijdag 24 november 2023 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij mijn ouders eten en weet dus niet wat er op het menu staat. Ik hoop op snert
Avg Drizzt.quote:Op vrijdag 24 november 2023 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rondje binnenhof was wel leuker zonder hem.quote:
Het gaat hier echt goed los, alles vliegt door de tuin en de takken tegen de ramen. Tony is NOT amused.quote:Op vrijdag 24 november 2023 18:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Al besproken door @:Caland
Derhalve geen like.
Hij moest een beetje wennen, maar vind hem steeds meer passenquote:Op vrijdag 24 november 2023 18:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rondje binnenhof was wel leuker zonder hem.
Vast al besproken maar;
[ twitter ]
Toch weer gelachen hoor. Nu weer even het maasgebouw filmpje opzoeken.
Spareribsquote:Op vrijdag 24 november 2023 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jij wil alleen kakelverse bollen? Nog nooit over nagedacht eigenlijk. Ze zijn koud of warm, denk ik dan. En soms beoordeel ik ze als “tikje droog, waarschijnlijk liggen ze er lang”.quote:Op vrijdag 24 november 2023 18:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er staat hier nog geen oliebolkraam. Ik ben woedend.
Overigens krijg ik wel vaak koude oliebollenWil dan niet weten hoe lang het daar al ligt.
Koud zijn ze niet te vreten dan moet ik ze eerst opwarmen in oven.quote:Op vrijdag 24 november 2023 18:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij wil alleen kakelverse bollen? Nog nooit over nagedacht eigenlijk. Ze zijn koud of warm, denk ik dan. En soms beoordeel ik ze als “tikje droog, waarschijnlijk liggen ze er lang”.
Ohquote:Op vrijdag 24 november 2023 18:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Koud zijn ze niet te vreten dan moet ik ze eerst opwarmen in oven.
Ook alleen HETE bollen voor jou?quote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 24 november 2023 18:50 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ben weer veilig thuis @:kingroland
Pizza besteld (NYP @Caland )quote:Op vrijdag 24 november 2023 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wind tegenquote:Op vrijdag 24 november 2023 19:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pizza besteld (NYP @:Caland )
Gelijk mokerhard de deksel op de neus, want hij zou met een half uurtje bezorgd worden maar hij is vertraagd
kutzooi
Oh, @:GGMM
Er is zojuist een nieuwe monitor plus videokaart besteld voor het avontuur op donderdagquote:Op vrijdag 24 november 2023 19:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelijk mokerhard de deksel op de neus, want hij zou met een half uurtje bezorgd worden maar hij is vertraagd
kutzooi
Welke server?quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:22 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Er is zojuist een nieuwe monitor plus videokaart besteld voor het avontuur op donderdag
Waardeloze dikzakquote:Op vrijdag 24 november 2023 19:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
kutzooi
Die wordt nog bepaald. Je kan met ons meedoen. Er is een appgroep waar @Bezsen en ik inzitten. Je kan joinen als je zin hebtquote:
Ik heb echt geen ene zak gedaan 3 weken langquote:Op vrijdag 24 november 2023 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe bevalt je vakantie makker? Nog leuke dingen gedaan?
Nieuwe Corsa reclame.quote:
Lekker voor je, Dikkie Dik.quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
kutzooi
Een keer een andere dan normaal. En deze viel tegen. Ook dat nogquote:Op vrijdag 24 november 2023 21:50 schreef Erasmus het volgende:
Welke pizza van NYP is het eigenlijk geworden?
wtf op de foto’s ziet het er best smakelijk uit.quote:Op vrijdag 24 november 2023 21:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een keer een andere dan normaal. En deze viel tegen. Ook dat nog
[Pizza] Pulled Chicken Pizza
Hij was gewoon niet zo lekkerquote:Op vrijdag 24 november 2023 21:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
wtf op de foto’s ziet het er best smakelijk uit.
Gewoon niet gesmaakt of kwam het koud aan?
Vertel meer, misschien wil ik ook wel meedoenquote:Op vrijdag 24 november 2023 19:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die wordt nog bepaald. Je kan met ons meedoen. Er is een appgroep waar @:Bezsen en ik inzitten. Je kan joinen als je zin hebt
Nooit van gehoord, derhalve niet gestemd.quote:
Door te gedogen. Gewoon laf geen verantwoordelijkheid straks maar wel cruciaal.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel eens hoor, maar aan de andere kant waarom zouden ze Geert helpen?
Ik als Imca Marina.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit is echt een poll waar ik de uitslag nu al van kan benoemenquote:
Fonteyn?quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:31 schreef KingRoland het volgende:
Ik zit nu bij nieuwmarkt een drankje te doen @:karina @:tarado
Ik heb over 2,5 week in Rotterdam twee uurtjes te doden. Ligt daar in die leegte rondom CS nog een broodjeszaak waar je na het nuttigen van een brunch/lunch voldaan buitengaat?quote:
Je kan ook met deze op de foto:quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:47 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb over 2,5 week in Rotterdam twee uurtjes te doden. Ligt daar in die leegte rondom CS nog een broodjeszaak waar je na het nuttigen van een brunch/lunch voldaan buitengaat?
quote:Op zaterdag 25 november 2023 13:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je kan ook met deze op de foto:
[ afbeelding ]
West Kruiskade makkerquote:Op zaterdag 25 november 2023 12:47 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb over 2,5 week in Rotterdam twee uurtjes te doden. Ligt daar in die leegte rondom CS nog een broodjeszaak waar je na het nuttigen van een brunch/lunch voldaan buitengaat?
quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:40 schreef tong80 het volgende:
Net op de mêrt : 'Dag meneer, kent u de bijbel?' 'Jazeker, goeie verhalen over gehoord. Open einde toch ?'
Herman.
[ afbeelding ]
Deel NL voor de verkiezingen: VVD moet weg!!!quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Door te gedogen. Gewoon laf geen verantwoordelijkheid straks maar wel cruciaal.
Goeiemorgen.
Dit gaat weer nergens over. Je interpretatie is nog lachwekkender dan de demonisering voor en na de verkiezingen van Timmermans en links. De breakdowns van rechts zijn downer dan welk syndroom ook.quote:Op zaterdag 25 november 2023 13:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Deel NL voor de verkiezingen: VVD moet weg!!!
Deel NL na de verkiezingen: VVD moet regeren!!
De meltdowns zijn echt om je vingers bij af te likken.
Mad.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit gaat weer nergens over. Je interpretatie is nog lachwekkender dan de demonisering voor en na de verkiezingen van Timmermans en links. De breakdowns van rechts zijn downer dan welk syndroom ook.
hey renequote:Op zaterdag 25 november 2023 14:23 schreef GGMM het volgende:
'discussiëren' met Tong betekent meestal dat je hem iets probeert uit te leggen en hij het niet begrijpt en je boos een debiel noemt.
Hallo maatquote:
Dankje maat. Het was inderdaad een dag van ups en downs.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maat
Wat leuk dat je monitors en videokaart vandaag toch nog komen. Maak er een mooie dag van
Er staat geen maat op. Tot morgen. Ik ga down.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:28 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dankje maat. Het was inderdaad een dag van ups en downs.
Jij houdt toch van wielrennen? Rijden ze Milaan-San Remo tegenwoordig nog steeds op chemo?quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er staat geen maat op. Tot morgen. Ik ga down.
quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:14 schreef Bezsen het volgende:
Mijn spullen zijn er @:ggmm @:Onlogisch @:coco @:drizzt_dourden
Dat wordt lekker gamen vanavond
AV weekend in WoW, kijken of ik maandagavond 5 lvl 80's hebquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:14 schreef Bezsen het volgende:
Mijn spullen zijn er @:ggmm @:Onlogisch @:coco @:drizzt_dourden
Dat wordt lekker gamen vanavond
Geprobeerd te slapen. Toch maar weer ff nest uit. Straks weer poging. Nu ff High Vis.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Jij houdt toch van wielrennen? Rijden ze Milaan-San Remo tegenwoordig nog steeds op chemo?
Ha ha ha.Truste brother
Bruine bolletjes, extra belegen kaas, en ingepeperde rosbief.quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
Goed blijven eten maatquote:Op zaterdag 25 november 2023 17:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bruine bolletjes, extra belegen kaas, en ingepeperde rosbief.
Zeker. Deed ik altijd al. Behalve in m'n slechtste alcoholistische periode. Kreeg toen door eenzijdige Hema-rookworstmaaltijden, parasieten. Zeg maar tropische ziekte. Ha ha ha.quote:
Ga je daarna wel voor die Santi baby? Of skip je Gurney zijn programma.quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geen zin om lasagne te maken.
Bolletjes en tomatensoep.quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
We zijn het niet eens over de naam.quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga je daarna wel voor die Santi baby? Of skip je Gurney zijn programma.
Je kind niet Gernot noemen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We zijn het niet eens over de naam.
Ik opteer Sebastian namelijk.
Arne vergeten?quote:
Graag pics van je battlestation.quote:Op zaterdag 25 november 2023 13:27 schreef Bezsen het volgende:
@:Onlogisch
DE VIDEOKAART EN MONITORS KOMEN TOCH VANDAAG
Nasiquote:Op zaterdag 25 november 2023 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ga je nog mee doen met mij en forumgebruiker @Bezsen?quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:09 schreef Coco het volgende:
VBL moderator @:onlogisch wordt totaal niet serieus genomen door de users in het Live Eredivisie topic.
Als GGMM een vrouw zou zijn geweest, had ik hem/haar/het serieus genomen, als ervaringsdeskundige met FA's.quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:09 schreef Coco het volgende:
VBL moderator @:onlogisch wordt totaal niet serieus genomen door de users in het Live Eredivisie topic.
Benieuwd naar de mening van @GGMMquote:Op zaterdag 25 november 2023 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als GGMM een vrouw zou zijn geweest, had ik hem/haar/het serieus genomen, als ervaringsdeskundige met FA's.
Trusten brothers en matelozen. @:GGMM. Love you brother;)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Xian delicious foodquote:Op zaterdag 25 november 2023 12:47 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:03 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Schaaltje vanillepudding.🤢SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
hebben ze noodles (zowel met soep als zonder)quote:
Hallo?quote:Op zaterdag 25 november 2023 23:17 schreef KingRoland het volgende:
ik ga slapen
morgen vroeg op in tegenstelling to de meeste users hier.
Nog 4 dagen maat.quote:Op zondag 26 november 2023 12:42 schreef Bezsen het volgende:
PC loopt als een zonnetje
@:coco @:drizzt_dourden @:onlogisch @:scrummie
Het leeft nog niet echt in de appquote:Op zondag 26 november 2023 13:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog 4 dagen maat.
Nog altijd zwijgt @:Coco ons dood
Je leiderschap blinkt uit.quote:Op zondag 26 november 2023 13:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. We gaan het eens aanzwengelen daar.
Nee, die zat in Tilburg. Maar Kiem Foei is top, was er vorige week dinsdag nogquote:Op zaterdag 25 november 2023 13:26 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Is dat die toko van de broer van @:DonRaja?
Ik ben 30 minner.quote:Op zondag 26 november 2023 18:13 schreef RamboDirk het volgende:
Veertig plussers die gamen zijn sowieso de bom!
Paladin dan wel warlock maat, afhankelijk van faction vriendquote:Op zondag 26 november 2023 18:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat ik maar de guildleader moet worden
Weet jij al wat je gaat spelen?
Duurt 3 dagen.quote:Op zondag 26 november 2023 19:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik begrijp dat KingRoland nog niet is opgestaan
Ik heb al eerder vandaag gepost tochquote:Op zondag 26 november 2023 19:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik begrijp dat KingRoland nog niet is opgestaan
Niet hier. Ga toch niet bijhouden waar jij overal gepost hebt mafkeesquote:Op zondag 26 november 2023 19:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb al eerder vandaag gepost toch
Kan je niet lezen mokerdebiel dat je bent
Dit ben ik niet van je gewend.quote:Op zondag 26 november 2023 19:31 schreef KingRoland het volgende:
Kun je daar misschien warme chocomelk bij inschenken?quote:
Wat is het laatste dat je op Netflix hebt gekeken dat wel goed was?quote:Op zondag 26 november 2023 20:25 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX
Best. Christmas. Ever!
1/10
Genant. Geen warm kerstgevoel.
Ramboquote:Op zondag 26 november 2023 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat is het laatste dat je op Netflix hebt gekeken dat wel goed was?
Heb je de afleveringen van Squid Game met echte spelers gekeken?quote:Op zondag 26 november 2023 20:33 schreef KingRoland het volgende:
hou je stoep sneeuwvrij volgende week @:zipportal
Ik heb al best een tijd niet gehoord over een nieuwe serie die helemaal hot is op Netflix (of HBO). Maar misschien moet ik in de betreffende topics gaan kijken.quote:
nee maatquote:Op zondag 26 november 2023 21:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je de afleveringen van Squid Game met echte spelers gekeken?
quote:Op zondag 26 november 2023 19:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb al eerder vandaag gepost toch
Lekker man, paar beuken erachter.quote:Op maandag 27 november 2023 06:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Schijven door het dak. #mondaymotivation
Het gilde komt er niet uit manquote:Op maandag 27 november 2023 07:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker man, paar beuken erachter.
@:Kukelecucktsju10
Blijven STOKEN!!! Op naar 20 graden in winterquote:Op maandag 27 november 2023 08:28 schreef Caland het volgende:
Het is vandaag weer eens voor de verandering de hele dag aan het regenen, en de roverheid doet niks
@:lenny_leonard
Volgende keer harder stemmen iddquote:Op maandag 27 november 2023 08:28 schreef Caland het volgende:
Het is vandaag weer eens voor de verandering de hele dag aan het regenen, en de roverheid doet niks
quote:Op maandag 27 november 2023 09:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Volgende keer harder stemmen idd
PVP ALLIANCEquote:Op maandag 27 november 2023 08:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar gaat jouw voorkeur naar uit?
Genot.quote:Op maandag 27 november 2023 11:51 schreef Bezsen het volgende:
@:onlogisch mijn neef joint ook maar hij kan geen nederlands of engels
Hij kan wel big balls dps doen
PVV doet niks aan het klimaat, staat in hun programma.quote:Op maandag 27 november 2023 08:28 schreef Caland het volgende:
Geert heeft andere zorgenquote:Op maandag 27 november 2023 12:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
PVV doet niks aan het klimaat, staat in hun programma.
Dit is dus HUN SCHULD
quote:
@KingRolandquote:In een rapport van onderzoeksbureau Deloitte staat volgens de krant dat Van Strien en diens opvolger aandelen van bedrijven die zijn ontstaan uit de universiteit of het UMC in handen speelden van een extern bedrijf. Van dat bedrijf hadden hun echtgenotes ieder 32 procent van de aandelen in handen.
Naar aanleiding van het rapport van Deloitte deed Utrecht Holdings aangifte van oplichting en omkoping "in verband met aandelentransacties".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |