https://nos.nl/artikel/24(...)arspelende-kangoeroequote:Tientallen dierenfoto's en hun makers deden dit jaar mee aan de wedstrijd voor de grappigste foto van wilde dieren. En de winnaar is dus deze: een kangoeroe in Australië die vol overgave luchtgitaar speelt:
hij zou eigenlijk op Omtzigt moeten stemmen, komt vanuit zijn omgeving. Zal wel een actie a la Judas zijn als hij anders heeft gestemd.quote:Op donderdag 23 november 2023 22:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Op wie heb jij trouwens gisteren gestemd, @:Drizzt_DoUrden, want je houdt wel weer zo wijselijk je mond dicht...
Wat is het verhaal achter die otter en @Cocoquote:Op donderdag 23 november 2023 22:43 schreef 3rr0r het volgende:
Ook een otter te zien @:Coco @:Zipportal
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)arspelende-kangoeroe
Zo dan.quote:Op donderdag 23 november 2023 22:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hij zou eigenlijk op Omtzigt moeten stemmen, komt vanuit zijn omgeving. Zal wel een actie a la Judas zijn als hij anders heeft gestemd.
Otter en kat op Youtubequote:Op donderdag 23 november 2023 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is het verhaal achter die otter en @:coco
Dat is een leuk verhaalquote:Op donderdag 23 november 2023 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Coco lijkt op een otterquote:Op donderdag 23 november 2023 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een leuk feitje.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Klopt. En onze hond vroeger heette ook Dommel (Golden Retriever)
Goed. Een keer geen gedoe. Schema voor een week meegekregen. Nog 34 te gaan. Zo weer op weg.quote:
Ik zal voor je biddenquote:Op vrijdag 24 november 2023 09:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed. Een keer geen gedoe. Schema voor een week meegekregen. Nog 34 te gaan. Zo weer op weg.
Goeiemorgen.
quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:17 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Toch fijn al die aanbiedingen vandaag via mail of app
Goede marketing @:kingroland
Miauw good morningquote:Op vrijdag 24 november 2023 10:17 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Toch fijn al die aanbiedingen vandaag via mail of app
Goede marketing @:kingroland
Oei, dit verpest wel mijn vrijdagochtend. Hoop dat je die kip snel gaat vindenquote:Op vrijdag 24 november 2023 10:09 schreef Bezsen het volgende:
Goedemorgen
Slecht nieuws een van onze kippen is vermist
Dankje vriendquote:Op vrijdag 24 november 2023 10:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oei, dit verpest wel mijn vrijdagochtend. Hoop dat je die kip snel gaat vinden
Dilangodinquote:VVD-fractievoorzitter Yesilgöz: VVD niet in kabinet
Dilan Yesilgöz (VVD) zegt dat haar partij niet in een kabinet zal stappen in verband met het zetelverlies. Wel zal de partij een centrumrechts kabinet steunen als een soort gedoogpartner.
Ik ga hiervoor mijn uiterste best doen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:29 schreef KingRoland het volgende:
@:dombohetolifantje1
He vriend kan je mij helpen herinneren dat ik mijn Aziatische kapper moet bellen voor de volgende afspraak? Rond 16 uur vandaag zou top zijn
Daar zal het een stuk beter toeven zijn maat.quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:31 schreef Bezsen het volgende:
@:onlogisch over een week zitten we in azeroth
Nee moet nog even inlezenquote:Op vrijdag 24 november 2023 10:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar zal het een stuk beter toeven zijn maat.
Ben je er al uit wat voor class je gaat spelen?
Geen idee nog. Er was een poll maar was 50/50.quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:32 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nee moet nog even inlezen
Gaan we eigenlijk horde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |