abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 november 2023 @ 23:18:50 #251
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211405195
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 23:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Volgens mij tegen de uitslag, of liever gezegd, tegen uitsluiting van mensen.
In Utrecht was er een steunbetuiging en een anti Wilders/PVVdemonstratie. In Amsterdam was er ook iets, maar daar weet ik het fijne niet van.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_211405201
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 23:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Ik vraag me af waar die angst echt zit. Ik kan mij namelijk alleen dat voorstellen als je in de cultuursector werkt aangezien ook de VVD ( en ik denk ook NSC en BBB) op wilt bezuinigen
Het PVV programma geeft daar aanleiding toe. Wilders zijn huidige act is voorafgegaan aan 20 jaar van haatzaaien inclusief veroordeling daarvoor.
  donderdag 23 november 2023 @ 23:20:04 #253
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211405211
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 23:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Ik vraag me af waar die angst echt zit. Ik kan mij namelijk alleen dat voorstellen als je in de cultuursector werkt aangezien ook de VVD ( en ik denk ook NSC en BBB) op wilt bezuinigen
Serieus? Of ik het nou terecht vind of niet, waar die angst zit lijkt me niet zo moeilijk te raden.
  donderdag 23 november 2023 @ 23:21:04 #254
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211405220
Kijk, angst tegen culturele uitsluiting is volstrekt ongegrond.
Maar er gaan wel zaken veranderen - vvd en NSC willen dat ook- op het gebied van allerlei subsidies naar musea, klimaat, asielclubjes.
We gaan gewoon een zuiverder VVD programma krijgen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_211405223
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 23:12 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Greenpeace is al begonnen, nu je het zegt. En de linkse kliek in Amsterdam en Utrecht. Protest tegen een democratisch verkiezingsproces en dito uitslag, WTF.
Demonstreren is een recht. Daar heb ik het niet over.

En dat zul je hopelijk wel begrijpen.
Ik heb het over onze xenofobe medeburgers die nu onder hun stenen vandaan kunnen gaan kruipen. Er is gewoon veel haat.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211405237
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2023 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Serieus? Of ik het nou terecht vind of niet, waar die angst zit lijkt me niet zo moeilijk te raden.
Ik vind het vrij lastig geloven dat mensen denken dat ze worden gedeporteerd of dat kinderen niet meer naar hun islamitische scholen mogen, weet jij wat zij denken wat hun afgepakt gaat worden?
pi_211405241
quote:
7s.gif Op donderdag 23 november 2023 23:18 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ja, dat is maar goed ook.
Maar het is structureel, het is "niet zo erg " om dat te doen.
Ik hoop echt dat dat stopt. Het past niet.
Het gebeurt aan alle kanten en het is aan alle kanten fout. Of het nu bedreigingen of erger is en ja, het is inderdaad bijna normaal. Als je die pisvlekken die voor de rechter moesten verschijnen voor de bedreigingen aan het adres van Simons zag, dat waren "normale" mannen die zich via het Internet uitleefden.
  donderdag 23 november 2023 @ 23:24:24 #258
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211405251
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2023 23:00 schreef capricia het volgende:
Denken jullie dat extreem rechts nu ook meer uit zijn schulp gaat kruipen? Op straat fysiek en op social media?

Dat ze zich gesterkt voelen om hun extremisme te propageren.
Ja, dat weet ik eigenlijk wel zeker.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_211405257
Wat moeten we met deze allochtone weigeraar?

twitter
pi_211405260
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 23:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Ik vind het vrij lastig geloven dat mensen denken dat ze worden gedeporteerd of dat kinderen niet meer naar hun islamitische scholen mogen, weet jij wat zij denken wat hun afgepakt gaat worden?
Dat is exact wat Wilders heeft geroepen en wat is zijn partij programma's staat en stond dus waarom zouden die mensen daar geen angst voor hebben?
Ik vind het wel vreemd dat iedereen wel snapt dat Joden bang worden van anti-semitisme maar dat marokkanen of moslims over wie dezelfde dingen geroepen worden door iemand die aan de macht lijkt te komen daar niet bang van zouden worden
pi_211405263
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 23:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Het PVV programma geeft daar aanleiding toe. Wilders zijn huidige act is voorafgegaan aan 20 jaar van haatzaaien inclusief veroordeling daarvoor.
Ja nou ja als je niet gelooft dat hij Milder(s) zal worden en dat 100% van zijn programma wordt uitgevoerd dan ja dan zou ik nog wel kunnen inkomen, maar ja ik vind het zelf wat bijzonder om zo te denken.
pi_211405274
quote:

[..]
De juf op de school van mijn dochter (eind basisschool, openbaar) vertelde dat er geen kinderen uit de klas weg hoeven. Want er was gewoon wel angst/onzekerheid/onrust.
En als de juf het zegt, is het zo.
Kinderen weer gerustgesteld.

Maar het leeft wel. Ook bij kinderen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211405281
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 23:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat is exact wat Wilders heeft geroepen en wat is zijn partij programma's staat en stond dus waarom zouden die mensen daar geen angst voor hebben?
Ik vind het wel vreemd dat iedereen wel snapt dat Joden bang worden van anti-semitisme maar dat marokkanen of moslims over wie dezelfde dingen geroepen worden door iemand die aan de macht lijkt te komen daar niet bang van zouden worden
Omdat de rechter dat misschien keihard zou gaan veroordelen? En wat heeft Wilders daar echt op te winnen? Alsof de achterban hem gekozen heeft om moslims te pesten. Maar goed, we bezien het van net een andere kant merk ik, ik laat het hierbij ;)
  donderdag 23 november 2023 @ 23:28:06 #264
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211405282
quote:

[..]
Waarom vind je dat vrij lastig?
Dat is toch exact wat Wilders altijd geroepen heeft, 15+ jaar lang?
pi_211405283
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 23:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Ja nou ja als je niet gelooft dat hij Milder(s) zal worden en dat 100% van zijn programma wordt uitgevoerd dan ja dan zou ik nog wel kunnen inkomen, maar ja ik vind het zelf wat bijzonder om zo te denken.
Verreweg de grootste partij van Nederland en Wilders roept dat soort dingen al jaren. Natuurlijk zijn mensen bang als er zo veel mensen achter gaan staan. Doe niet zo dom
pi_211405284
quote:

[..]
Mischien, maar vergezocht is het niet.
  donderdag 23 november 2023 @ 23:28:52 #267
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211405289
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 23:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Het gebeurt aan alle kanten en het is aan alle kanten fout. Of het nu bedreigingen of erger is en ja, het is inderdaad bijna normaal. Als je die pisvlekken die voor de rechter moesten verschijnen voor de bedreigingen aan het adres van Simons zag, dat waren "normale" mannen die zich via het Internet uitleefden.
Politici doen het ook elkaar aan, ze weten precies op welk fluitje ze moeten blazen om idioten in beweging te krijgen. Als ze daar eens mee zouden stoppen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  donderdag 23 november 2023 @ 23:29:00 #268
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211405290
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 23:25 schreef Nober het volgende:
Wat moeten we met deze allochtone weigeraar?

[ twitter ]
De PVV is niet mijn partij maaaarrrr..

Die belegen truuk kennen we wel nu
  donderdag 23 november 2023 @ 23:29:37 #269
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211405296
quote:

[..]
Kom op zeg, 15+ jaar het ene roepen en 1,5 week het andere. En nu moeten we allemaal msar het andere geloven terwijl dat duidelijk geboren is uit opportunisme? _O-
pi_211405300
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2023 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Waarom vind je dat vrij lastig?
Dat is toch exact wat Wilders altijd geroepen heeft, 15+ jaar lang?
Ja als je niet rekening houd met de rechtspraak dan is het een optie om dat te denken. Laat ik het zeggen dat ik dat persoonlijk heel naïef zou vinden als mensen denken niet meer veilig te kunnen wonen maar dat ik ook niet in andermans hersenpan kan kruipen en bezien wat diegene denkt en voelt, zo beter? ;)
  donderdag 23 november 2023 @ 23:31:07 #271
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211405314
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 23:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Ja als je niet rekening houd met de rechtspraak dan is het een optie om dat te denken. Laat ik het zeggen dat ik dat persoonlijk heel naïef zou vinden als mensen denken niet meer veilig te kunnen wonen maar dat ik ook niet in andermans hersenpan kan kruipen en bezien wat diegene denkt en voelt, zo beter? ;)
OK..
pi_211405320
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 23:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Nee niet echt.
pi_211405323
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2023 23:27 schreef capricia het volgende:

[..]
De juf op de school van mijn dochter (eind basisschool, openbaar) vertelde dat er geen kinderen uit de klas weg hoeven. Want er was gewoon wel angst/onzekerheid/onrust.
En als de juf het zegt, is het zo.
Kinderen weer gerustgesteld.

Maar het leeft wel. Ook bij kinderen.
Je hebt toch nog wel een boekenkast waar ze mogen schuilen?
pi_211405336
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2023 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Kom op zeg, 15+ jaar het ene roepen en 1,5 week het andere. En nu moeten we allemaal msar het andere geloven terwijl dat duidelijk geboren is uit opportunisme? _O-
Dat hij dat al jaren roept komt doordat hij een kiezersdeel vertegenwoordigt die het ook zo ziet. Nu hij kansen ziet om groter te worden door wat gematigder en in mijn ogen volwassener te worden neemt hij ook andere keuzes. Waar lees je dat moslims die al jaaaren in zweden/denemarken nu de wijk nemen naar andere landen?
pi_211405338
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 23:32 schreef Sephael het volgende:

[..]
Nee niet echt.
Heb je gewoon pech
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')