Nou ja, afhankelijk van wanneer er een regering is lijkt de kans mij groot dat de beslissing er al is voordat er een nieuwe PM is.quote:Op donderdag 23 november 2023 22:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ook dan was het een roekeloze actie geweest maar had premier Timmermans dat nog wel kunnen masseren. Aan Geert gaat hij niets hebben.
Zou wel lachen zijn als Sigrid Kaag stiekem solliciteert, en het wordt.quote:Op donderdag 23 november 2023 22:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou ja, afhankelijk van wanneer er een regering is lijkt de kans mij groot dat de beslissing er al is voordat er een nieuwe PM is.
Zou wel grappig zijn maar ik acht de kans enorm klein. Ik denk ook niet dat Nederland de functie krijgt, we hebben al 3 van de 13 SecGen's geleverd tenslotte.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn als Sigrid Kaag stiekem solliciteert, en het wordt.
Je denkt dat morgen de NVU door de straten loopt?quote:Op donderdag 23 november 2023 23:00 schreef capricia het volgende:
Denken jullie dat extreem rechts nu ook meer uit zijn schulp gaat kruipen? Op straat fysiek en op social media?
Dat ze zich gesterkt voelen om hun extremisme te propageren.
Waren die afgelopen jaren dan beperkt?quote:Op donderdag 23 november 2023 23:00 schreef capricia het volgende:
Denken jullie dat extreem rechts nu ook meer uit zijn schulp gaat kruipen? Op straat fysiek en op social media?
Extreemrechts? Behalve misschien Baudet en aanhangers zou ik niemand in die categorie zetten, dus wat bedoel je precies? PVV is best wel links op sociaal-economisch vlak onder andere. Extreemrechts zijn ze niet, en eventuele dubieuze standpunten tov de Grondwet zijn onhaalbaar dus gaan de prullenbak in.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:00 schreef capricia het volgende:
Het kan altijd erger. Met een beetje aanmoediging.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:04 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Waren die afgelopen jaren dan beperkt?
En voor een terroristische organisatie.quote:Op donderdag 23 november 2023 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Jankerds die protesteren in Amsterdam tegen een deomocratische uitslag.
Bij de corona-demonstraties kwamen die extreem rechtse clubs ook altijd de boel nog eens extra upjutten. De voetbal hooligans en aanverwante clubjes.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:04 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Extreemrechts? Behalve misschien Baudet en aanhangers zou ik niemand in die categorie zetten, dus wat bedoel je precies? PVV is best wel links op sociaal-economisch vlak onder andere. Extreemrechts zijn ze niet, en eventuele dubieuze standpunten tov de Grondwet zijn onhaalbaar dus gaan de prullenbak in.
Ik hoop overigens op een coalitie met PVV, VVD, NSC en BBB. Dat is het meest eerlijk naar de stemmers toe. Mag links lekker uithuilen in een hoekje.
Maar wat heeft dit van doen met de verkiezingsuitslag dan?quote:Op donderdag 23 november 2023 23:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Bij de corona-demonstraties kwamen die extreem rechtse clubs ook altijd de boel nog eens extra upjutten. De voetbal hooligans en aanverwante clubjes.
Toen voelden die clubjes blijkbaar ook versterkt worden.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:08 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Maar wat heeft dit van doen met de verkiezingsuitslag dan?
Dat deze mensen zich gesterkt voelen om zich maar eens extra te uiten. Op allerlei manieren.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:08 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Maar wat heeft dit van doen met de verkiezingsuitslag dan?
Denk dat we nog meer XR demonstraties krijgen, gemeenten grijpen toch niet in.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:00 schreef capricia het volgende:
Greenpeace is al begonnen, nu je het zegt. En de linkse kliek in Amsterdam en Utrecht. Protest tegen een democratisch verkiezingsproces en dito uitslag, WTF.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat deze mensen zich gesterkt voelen om zich maar eens extra te uiten. Op allerlei manieren.
Bijv bij een pro Palestina demonstratie etc.
Ja, dat is nu eenmaal een dingetje in een democratie waarin je de vrijheid hebt om te demonstreren.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:12 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Greenpeace is al begonnen, nu je het zegt. En de linkse kliek in Amsterdam en Utrecht. Protest tegen een democratisch verkiezingsproces en dito uitslag, WTF.
Demonstreerden ze tegen het verkiezingsproces?!quote:Op donderdag 23 november 2023 23:12 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Greenpeace is al begonnen, nu je het zegt. En de linkse kliek in Amsterdam en Utrecht. Protest tegen een democratisch verkiezingsproces en dito uitslag, WTF.
Volgens mij zie je problemen die er niet zijn.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat deze mensen zich gesterkt voelen om zich maar eens extra te uiten. Op allerlei manieren.
Bijv bij een pro Palestina demonstratie etc.
Demonstratierecht is een democratisch recht. Niks mis mee dus.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:12 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Volgens mij tegen de uitslag, of liever gezegd, tegen uitsluiting van mensen.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:16 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Demonstreerden ze tegen het verkiezingsproces?!
Ik vraag me af waar die angst echt zit. Ik kan mij namelijk alleen dat voorstellen als je in de cultuursector werkt aangezien ook de VVD ( en ik denk ook NSC en BBB) op wilt bezuinigenquote:Op donderdag 23 november 2023 23:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat is nu eenmaal een dingetje in een democratie waarin je de vrijheid hebt om te demonstreren.
En jij, en ik, zijn vrij om het onzin te vinden maar aan de andere kant, een blik op het programma van de PVV en ik kan mij wel iets voorstellen dat mensen dan bang zijn.
Die zitten vast omdat DAT nou net niet past in een democratie.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij zie je problemen die er niet zijn.
Ik zou je meer focussen op figuren die bierflesjes slaan op hoofden van volksvertegenwoordigers.
Dat lijkt me een stuk aannemelijker, maar verlos ons @DoubleDip, waar demonstreerden ze precies tegen?!quote:Op donderdag 23 november 2023 23:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgens mij tegen de uitslag, of liever gezegd, tegen uitsluiting van mensen.
Zij hebben het recht om te demonstreren. Een ander het recht daar wat van te vinden.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat is nu eenmaal een dingetje in een democratie waarin je de vrijheid hebt om te demonstreren.
En jij, en ik, zijn vrij om het onzin te vinden maar aan de andere kant, een blik op het programma van de PVV en ik kan mij wel iets voorstellen dat mensen dan bang zijn.
Ja, dat is maar goed ook.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die zitten vast omdat DAT nou net niet past in een democratie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |