quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegengas is alsof je elkaar heen en weer moet duwen. Waarom moet dat tegen elkaar zijn gerichtquote:Op donderdag 23 november 2023 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja domme term maar wel leuk in een vrouw. Hoef ook niet zo'n mak lammetje.
@Pisces29, je weet toch ondertussen dat 90% van wat ik hier post weinig relevant en zeer willekeurig isquote:Op donderdag 23 november 2023 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is de relevantie met dat en daten
Ik ookquote:Op donderdag 23 november 2023 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gisteren wel PVV gestemd dus straks woont er niemand met een kleurtje meer in Nederland
Echt de energie niet om topics te openen. Zijn altijd types die zich willen bewijzen die er wel een openen.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:51 schreef alpeko het volgende:
Duurde erg lang @:Ripcity Ook jij zo even melden na de uitzending
Ik noteer het, Joop.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:51 schreef Joop_W het volgende:
[..]
@:Pisces29, je weet toch ondertussen dat 90% van wat ik hier post weinig relevant en zeer willekeurig is.
Je concurrentie elimineren?quote:Op donderdag 23 november 2023 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gisteren wel PVV gestemd dus straks woont er niemand met een kleurtje meer in Nederland
Iemand moet het doen.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Echt de energie niet om topics te openen. Zijn altijd types die zich willen bewijzen die er wel een openen.
Waarom kijk jij dan naar het meest linkse programma everquote:Op donderdag 23 november 2023 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 november 2023 19:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Echt de energie niet om topics te openen. Zijn altijd types die zich willen bewijzen die er wel een openen.
Ja. Tikje arrogant of iets.quote:
quote:Op donderdag 23 november 2023 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik noteer het, Joop.
Ik ben soms erg serieus, een beetje zoals @:3rr0r dat soms ook is.
Het stoort mij opzich niet hier. Ben zelf ook wel relatief links, maar het aanbod aan die kant is in Nederland gewoon bagger.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waarom kijk jij dan naar het meest linkse programma ever
Ja.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Meisje is geen hoogvlieger maar die gun je toch een jongen met wat interesse
Ja.quote:
Wat kan BNNVARA programmeren hèquote:
@alpeko eens?quote:
Whats in a namequote:
Ja ik heb ook vragen.quote:
Misschien wil hij geen foute signalen gevenquote:Op donderdag 23 november 2023 19:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Principiële niet-zin-in-dit-gesprek-kop
Ze kicken flink op de 10 minuten op tvquote:
Dat is geluktquote:Op donderdag 23 november 2023 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien wil hij geen foute signalen geven
Ik denk dat hij nul etiquette kent of doet. Dwarse knul.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Principiële niet-zin-in-dit-gesprek-kop
Het kapsel kan ook beterquote:Op donderdag 23 november 2023 20:02 schreef Joop_W het volgende:
Ik vind de bril van Sharita niet vleiend.
Wow leuk hoorquote:
Zouden er nou ook mensen mee doen die dit nooit gekeken hebben?quote:Op donderdag 23 november 2023 20:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Hijzelf wist nog niet dat hij met First Dates meedeed
Ze zullen vast niet zo verslaafd zijn als onsquote:Op donderdag 23 november 2023 20:04 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Zouden er nou ook mensen mee doen die dit nooit gekeken hebben?
Volgend seizoen Denice peroxide-blond.quote:Op donderdag 23 november 2023 20:04 schreef alpeko het volgende:
[..]
De hand van Geert is nu al zichtbaar
Inderdaad en waarom die noodzaak dit op nationale tv te bespreken?quote:Op donderdag 23 november 2023 20:05 schreef RipCity het volgende:
Dit soort vragen mogen best op een tweede date
Denice vervangen door Ingridquote:Op donderdag 23 november 2023 20:05 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Volgend seizoen Denice peroxide-blond.
Geen zielquote:Op donderdag 23 november 2023 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Kenny wilde haar nog voor laten gaan ook
Wel redelijk een uitleg zoals velen toch?quote:
Vond het een houding van een zielig ventjequote:Op donderdag 23 november 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel redelijk een uitleg zoals velen toch?
Ik zit niet te kijken. Maar met Sharita pas ik sowieso.quote:Op donderdag 23 november 2023 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Sharita kan @:onlogisch naar z’n eerste concert nemen
Oh Kenny vibe gespotquote:Op donderdag 23 november 2023 20:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zit niet te kijken. Maar met Sharita pas ik sowieso.
En met een passionatelyquote:Op donderdag 23 november 2023 20:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel als ze VVD zou stemmen?quote:Op donderdag 23 november 2023 20:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk zijn er mensen die door dit luchtige programma de stap zetten om te bellen.quote:Op donderdag 23 november 2023 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Die 113 balk zie ik de laatste tijd ook wel vaak
quote:Op donderdag 23 november 2023 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik mis wel de Limburgers en Tukkers vandaag
Ik loop nog liever de zee inquote:Op donderdag 23 november 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hopelijk zijn er mensen die door dit luchtige programma de stap zetten om te bellen.
Onlo houdt van kaasblond.quote:Op donderdag 23 november 2023 20:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wel als ze VVD zou stemmen?
Zo'n onzeker meisje neem je zo meequote:Op donderdag 23 november 2023 20:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die is wel leuk voor een nachtje denk ik
It's Wu motherfuckersquote:Op donderdag 23 november 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
@:onlogisch laat deze Wu-Tang bazin zitten
Wat een vrouw
Van deze twee hoeven we het in ieder geval niet te verwachten.quote:Op donderdag 23 november 2023 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Even op de donderdag een match zou echt leuk zijn.
Zou je date meteen klaar zijn?quote:
Bamquote:Op donderdag 23 november 2023 20:15 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Van deze twee hoeven we het in ieder geval niet te verwachten.
Ik hou er zo van als ik er naast zitquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 23 november 2023 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou je date meteen klaar zijn?
Wij ookquote:Op donderdag 23 november 2023 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hou er zo van als ik er naast zit
We houden elkaar vast vandaagquote:
Oh dat heb ik net gemist. Wie?quote:Op donderdag 23 november 2023 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:
Klein succesje, ze gaan iig samen op vakantie.
Beetje dubbel. Zien elkaar vaak, maar ja wat is vaak maar nog wel in onderzoeksfasequote:Op donderdag 23 november 2023 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:
Klein succesje, ze gaan iig samen op vakantie.
quote:
Die oorbelvrouw en Nick (?)quote:Op donderdag 23 november 2023 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik net gemist. Wie?
Die met die paarse oorbellen. Ook jij oplettenquote:Op donderdag 23 november 2023 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik net gemist. Wie?
Ja, maar beter dan dat ze het te druk hebben om af te spreken.quote:Op donderdag 23 november 2023 20:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Beetje dubbel. Zien elkaar vaak, maar ja wat is vaak maar nog wel in onderzoeksfase
Hardop gelachen, dank.quote:Op donderdag 23 november 2023 20:19 schreef alpeko het volgende:
[..]
Die met die paarse oorbellen. Ook jij opletten
zweete best wel, zo erg zefls dat ik nieuw poeder kreegquote:Op donderdag 23 november 2023 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
Het is er duidelijk best warm.
@:cherrycoke was het bij jou ook zo warm?
Coke?quote:Op donderdag 23 november 2023 20:48 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
zweete best wel, zo erg zefls dat ik nieuw poeder kreeg
Hoezo moet @cherrycoke niet op het strafbankje ondanks z’n late entree?quote:
En ik?quote:Op donderdag 23 november 2023 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo moet @:cherrycoke niet op het strafbankje ondanks z’n late entree?
Had een belangrijke call, sorry.quote:Op donderdag 23 november 2023 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat cherrycoke heeft meegedaan aan FD.quote:Op donderdag 23 november 2023 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wij hebben gister tot laat op de tafel staan dansen, dan mag je wat later verschijnen.quote:
quote:Op donderdag 23 november 2023 21:32 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Had een belangrijke call, sorry.
quote:Op donderdag 23 november 2023 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
Zat nog aan de telefoon. Snel opgehangen.
Vanavond ben ik er ook niet vanaf 19:30 in bios voor napoleon.quote:
Joaquin PhoenixGODquote:Op vrijdag 24 november 2023 12:39 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Vanavond ben ik er ook niet vanaf 19:30 in bios voor napoleon.
Vanmiddag gezien.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:39 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Vanavond ben ik er ook niet vanaf 19:30 in bios voor napoleon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anonieme razernist
quote:Op vrijdag 24 november 2023 18:42 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Vanmiddag gezien.Elba, St Helena, dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Outfit graag via DM.quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:07 schreef alpeko het volgende:
Ik moet verstek laten gaan lieve vriendenpeople. Ik schuif zo aan aan tafel. Dasje/jasje. Vanavond ben ik echt wel kak @:Pisces29 Maar niet op de saaie Dassen manier.
Straks komen we elkaar nog tegen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:21 schreef DKUp het volgende:
Ik ben in de stad waar First Dates wordt opgenomen en waar ze allemaal huilen en elkaar vasthouden
Gezellig prinsesquote:Op vrijdag 24 november 2023 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Straks komen we elkaar nog tegen.
GeWoNeH mEnSuHquote:
Te langquote:Op vrijdag 24 november 2023 19:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Dat meisje heeft wel erg lang haar. Wat vinden jullie daarvan?
quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Vertel ons meer rickiequote:
Vind ik wel mooi, verzorgde afrobos, nohomoquote:Op vrijdag 24 november 2023 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Memphis heeft ook z’n haar lekker groot laten staan
screenshot? @3rr0rquote:Op vrijdag 24 november 2023 19:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar ja, wel beter te lang dan te kort op zich.quote:
Ziekelijk lichaamquote:Op vrijdag 24 november 2023 19:37 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Vind ik wel mooi, verzorgde afrobos, nohomo
Wait, what?quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ziekelijk lichaam![]()
Vette honden (eentje net dood)
quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:37 schreef Rickocum het volgende:
Sieb heeft een mooi bosje haar, wat vinden jullie daarvan?
quote:
Wat had ze gestudeerd? 'Mentale weerbaarheid' zal wel niet.quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Docent mentale weerbaarheid. Die hadden we vroeger niet.
Hij heeft mooie Dobermannsquote:
Ik blijf erbij dat elke social worker issues heeftquote:
Ik kan dit beamenquote:Op vrijdag 24 november 2023 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat elke social worker issues heeft
Net als mensen bij een kliniek ex-snuivers zijn
Niet lang genoeg, zie zn oorbel nogquote:Op vrijdag 24 november 2023 19:37 schreef Rickocum het volgende:
Sieb heeft een mooi bosje haar, wat vinden jullie daarvan?
Noord waar?quote:
GRUN? TEXEL?quote:
Zekerquote:
Ook bijbehorend dialect?quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:41 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Grun toch mami gurl, weet je tog jatog
Wat moeten ze jou niet serveren?quote:
For sure.quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:43 schreef Rickocum het volgende:
Ik zou wel graag een relatie hebben met heel veel drama, jullie ook? Stem hieronder!
Ja die ja.quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wie is Roos? Die met de afro dude zit? Ik kijk even wat anders
Ouwe jokkebrok.quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:43 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Zeer zeker nietMaar vast wel een beetje hoorbaar.
Koffie, olijven en pure chocolade.quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat moeten ze jou niet serveren?
Aubergine.quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Koffie, olijven en pure chocolade.
Jij?
Jaaaaquote:Op vrijdag 24 november 2023 19:45 schreef Rickocum het volgende:
Nou, wat een unieke meid die Meike. Laat mij even mijn Salvador Dali schilderijen pakken.
Man met baretquote:Op vrijdag 24 november 2023 19:46 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Okay piano. Wel even de baret goed doen.
Je wordt gecoacht, of je wilt of niet.quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:46 schreef NoCigar het volgende:
Laat die zieken toch gewoon met rust met jullie gezeur altijd.
Niks gezegdquote:Op vrijdag 24 november 2023 19:46 schreef NoCigar het volgende:
Laat die zieken toch gewoon met rust met jullie gezeur altijd.
Heey halloquote:Op vrijdag 24 november 2023 19:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
O, was fd helemaal vergetenHei hei
![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
O, was fd helemaal vergetenHei hei
![]()
Geen idee, volgende keer maar eens aan de bar bestellen.quote:
Heeft je date het gemerkt aan je?quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:48 schreef Joop_W het volgende:
Daten na een sportevenement, heb het eens gedaan en ik was moe chagrijnig, dat ga ik dus niet meer doen.
Ja, erger nog, we hadden elkaar al een paar keer gezien, toen was ze er wel klaar mee.quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft je date het gemerkt aan je?
Wat jammerquote:Op vrijdag 24 november 2023 19:50 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ja, erger nog, we hadden elkaar al een paar keer gezien, toen was ze er wel klaar mee.
Moest lachen 'mens hou alsjeblieft een minuutje je mond dicht zeg'.quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:48 schreef Joop_W het volgende:
Daten na een sportevenement, heb het eens gedaan en ik was moe chagrijnig, dat ga ik dus niet meer doen.
Vertelquote:Op vrijdag 24 november 2023 19:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Vind dat 2 docenten niet met elkaar zouden mogen daten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |